معرفی و دانلود کتاب موفقیت یک انتخاب است: دست به انتخاب‌هایی بزنید که شما را به موفقیت می‌رساند

عکس جلد کتاب موفقیت یک انتخاب است: دست به انتخاب‌هایی بزنید که شما را به موفقیت می‌رساند
قیمت:
69900 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت یک انتخاب است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت یک انتخاب است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت یک انتخاب است: دست به انتخاب‌هایی بزنید که شما را به موفقیت می‌رساند

چرا بسیاری از افراد بااستعداد موفق نمی‌شوند؟ جان سی ماکسول، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز در کتاب موفقیت یک انتخاب است دلایل این اتفاق شایع را بررسی و با آموزش‌هایی ساده اما عملی کمک می‌کند از فردی بااستعداد، به شخصی موفق تبدیل شوید.

درباره‌ی کتاب موفقیت یک انتخاب است

آیا از نرسیدن به حداکثر توانایی‌هایتان خسته شده‌اید؟ آیا مطمئنید از استعداد سرشاری برخوردارید اما هیچکس به شما توجه نمی‌کند؟ آیا احساس می‌کنید به دام افتاده‌اید و و اوضاع هیچوقت بهتر نمی‌شود؟ این‌ها سوالاتی است که جان سی ماکسول، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی از شما می‌پرسد. اگر پاسختان مثبت است، کتاب موفقیت یک انتخاب است (Success Is a Choice) همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

این اثر حاوی نکاتی است که برای انتخاب‌های درست ضروری‌اند. پتانسیل‌های ما مزرعه‌هایی سرسبز و آماده‌ی برداشت هستند که اگر برای بهره‌برداری از آن اقدام نکنیم رو به زوال می‌گذارند. اگر مدت‌های مدیدی به آن‌ها بی‌اعتنا باشیم خشک می‌شوند و در نهایت دیگر حتی قادر به شناسایی آن‌ها نیستیم. طبق عقیده ماکسول همین موضوع باعث شده تصمیمی که می‌گیرید از استعدادهایتان مهم‌تر باشند و لازم است که علاوه بر تقویت مهارت‌های خود، با اصول چگونگی این کار هم آشنا شوید.

کتاب موفقیت یک انتخاب است آموزش روش رسیدن به هدف است. جان سی ماکسول با لحنی دوستانه و شناختی عمیق از چالش‌های روانی انسان توضیح می‌دهد چگونه خودباوری به موفقیت منجر می‌شود، ‌چطور می‌توانید آتش شور و اشتیاق را در خود به وجود آورید، مسیر را با چه قدم‌هایی شروع کنید، تمرکزتان را دراختیار بگیرید و سختکوشی را نه به چشم اجباری ناخوشایند، بلکه همراهی دلسوز ببینید.

جالب است بدانید آموزش‌های این اثر از کتاب پرفروش جان سی ماکسول «استعداد هرگز کافی نیست» گرفته شده و کمک می‌کند بینش او نسبت به موفقیت را بهتر درک کنید.

کتاب موفقیت یک انتخاب است مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان این اثر افرادی هستند که می‌خواهند توانایی‌هایشان را در بهترین و بالاترین شکل ممکن به فعلیت برسانند.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم

جان سی ماکسول نویسنده و کشیش اهل آمریکاست که در آثار خود توجه فراوانی به موضوع مدیریت و رهبری داشته است. او تاکنون سمینارهایی در پانصد شرکت در سراسر جهان برگزار کرده و از این طریق دانش ارزشمند خویش را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. ماکسول همچنین شرکتی به نام "INJOY" را بنا نهاده، که فعالیت‌هایش معطوف به افزایش آگاهی درباره‌ی موضوع مدیریت و رهبری در تمام سطوح جامعه است.

لازم به ذکر است که آثار جان سی ماکسول (John C. Maxwell) تاکنون بارها در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و بیزنس ویک قرار گرفته و همواره از اقبالی بالا برخوردار بوده‌اند. برخی از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های او عبارتند از: «افراد موفق چگونه فکر می‌کنند، 10 قانون موفقیت، درجا زدن ممنوع، اخلاق حرفه‌ای در تجارت».

جملات برگزیده‌ی کتاب موفقیت یک انتخاب است

- انسان‌ها برابرند، اما همه از موهبت‌های یکسان برخوردار نیستند.
- برای بیشتر مردم، اولین و بزرگ‌ترین مانع موفقیت، باوری است که ‌به خودشان دارند.
- تفاوت آنچه انجام می‌دهیم، با آنچه می‌توانیم انجام دهیم، می‌تواند برای حل بیشتر مسائل جهان کافی باشد.
- تغییر فقط برای خلاص شدن از دست مشکلاتتان کافی نیست، تغییر برای حل آن‌ها است.

در بخشی از کتاب موفقیت یک انتخاب است می‌خوانیم

ما نمی‌توانیم طوری زندگی کنیم که شامل انتظاراتمان از خودمان نباشد. چنین چیزی به‌هیچ‌وجه اتفاق نمی‌افتد. یک‌بار داستانی درباره یکی از پیش‌گامان هوانوردی شنیدم که چندان هم موثق نیست. این داستان درباره کسی است که سال‌ها پیش از اینکه برادران رایت پرواز تاریخی‌شان را در کیتی هاوک انجام دهند، یک هواپیما ساخته بود. این هواپیما در انبار این مخترع مانده بود، چون از پرواز کردن می‌ترسید؛ شاید برای اینکه پیش از آن کسی پرواز نکرده بود؛ شاید به‌این‌دلیل که انتظار داشت پروازش با شکست روبه‌رو شود - نمی‌دانم. این‌طور گفته‌اند که پس از اینکه خبر پرواز ارویل و ویلبر رایت با هواپیمایشان به او رسید، آن مرد با هواپیمایش پرواز کرد. پیش از آن، او به‌اندازه کافی به خودش باور نداشت تا ریسک کند.

در این دنیا دو دسته مردم وجود دارد: کسانی که می‌خواهند کار کنند و کسانی که نمی‌خواهند اشتباه کنند. برادران رایت از دسته اول بودند و آن مخترع پیش‌گام احتمالی، از دسته دوم. اگر شما از دسته اول هستید، پس از شما انتظار می‌رود که به خودتان باور داشته باشید و ریسک کنید، اما اگر از دسته دوم هستید، چه؟ خبرهای خوبی برایتان دارم: شما می‌توانید رشد کنید.

یکی از داستان‌هایی که رابرت شولر در کتاب سختی‌ها دوام نمی‌آورند، اما مردمان سخت چرا! بیان می‌کند، درباره سر ادموند هیلاری است - اولین کسی که به‌همراه یک تبتی به نام تنزینگ نورگی قله اورست را فتح کرده است. او پیش از موفقیتش در اورست، عضوی از اردوی دیگر بود که نه‌تنها در صعود به اورست شکست خوردند، بلکه یکی از اعضای تیمشان را هم از دست دادند. هیلاری در جلسه پذیرش اعضای تیم اعزامی به اورست در لندن سخنرانی‌ای کرد تا برای مخاطبان اوضاع را شرح دهد. پشت‌سرش، در جایگاه، تصویر بسیار بزرگی از اورست بود. هیلاری برگشت، رو به تصویر اورست ایستاد و گفت: «کوه اورست، تو ما را شکست داده‌ای، اما من برمی‌گردم و این‌بار من شکستت می‌دهم. چون تو نمی‌توانی بزرگ‌تر شوی، اما من می‌توانم».

فهرست مطالب کتاب

فصل 1- به انتخاب‌هایی دست بزنید که موفقیت به‌همراه دارند
فصل 2- به خودتان باور داشته باشید
فصل 3- اشتیاقتان را شعله‌ور کنید
فصل 4- ابتکار عمل
فصل 5- انرژی‌تان را متمرکز کنید
فصل 6- ارزش آماده‌سازی
فصل 7- از تمرین استقبال کنید
فصل 8- تجسم بخشیدن به پشتکار
فصل 9- شجاعت نشان دهید
فصل 10- آموزش‌پذیرتر شوید
فصل 11- شخصیتتان را قوی کنید
فصل 12- روابط خوب را گسترش دهید
فصل 13- نسبت‌به مسئولیت‌پذیری متعهد شوید
فصل 14- به کار گروهی تکیه کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت یک انتخاب است: دست به انتخاب‌هایی بزنید که شما را به موفقیت می‌رساند
نویسنده
مترجمشراره معصومی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-220-769-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
69900 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت یک انتخاب است

سحر متقی
۱۴۰۱/۷/۸
بسیار عالی. همین کتاب رو یه سخنران انگیزشی بگه بابت‌اش کلی پول میگیره
Mahya Mahmoud
۱۴۰۱/۹/۱۹
عااالی بود ارزش خوندن داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت یک انتخاب است

برای دریافت کتاب موفقیت یک انتخاب است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.