معرفی و دانلود کتاب نزدیک خانه

عکس جلد کتاب نزدیک خانه
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نزدیک خانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نزدیک خانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نزدیک خانه

در کتاب نزدیک خانه نوشته‌ی کارا هانتر کارآگاه فاولی و تیمش را همراهی می‌کنید که در تلاش هستند تا دختر گمشده‌ای را پیدا کنند. اوضاع برای این تیم زمانی سخت‌تر می‌شود که خانواده‌‌ی دختر حاضر به همکاری نیستند. این رمان خواندنی یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است که شما را تا پایان با خود همراه می‌کند.

معرفی کتاب نزدیک خانه:

کارا هانتر (Cara Hunter) روایت داستان خود را از شبی آغاز می‌کند که باری و شارون میسون میهمانی‌ای برای دوستان و همسایگان خود ترتیب داده‌اند. وقتی مهمانی به پایان می‌رسد دختر هشت ساله‌ی آن‌ها دیزی پیدا نمی‌شود.

از همین جاست که پای کارآگاه آدام فاولی و تیم تحقیقاتش به رمان نزدیک خانه (Close to Home) باز می‌شود. آن‌ها به این نتیجه می‌رسند که مثل سایر پرونده‌های خانوادگی به احتمال قوی دزد این کودک هشت ساله نیز یکی از اعضای همین خانواده است. از طرف دیگر خانواده‌ی میسون از نظر کارآگاه بسیار عجیب هستند و همین موضوع شک او را دوچندان می‌کند. در حقیقت، پدر و مادر دیزی رقتار بسیار بی‌تفاوتی نسبت به گم شدن فرزندشان دارند و حتی حاضر به همکاری با تیم تحقیقات نیستند.

فاولی این خانواده‌ی عجیب و غریب را ساعت‌ها مورد بازجویی قرار می‌دهد اما فایده‌ای ندارد و تحقیقات به نتیجه‌ای نمی‌رسد. با وجود تمام این‌ها کارآگاه مطمئن است که اعضای خانواده رازی را مخفی می‌کنند؛ رازی که کشف آن به یافتن دیزی کمک بسیاری خواهد کرد.

داستان پر از فلاش بک‌های به جا و درست است که شما را در طول این رمان خواندنی با گذشته‌ی میسون‌ها آشنا می‌سازد و مطمئن باشید که حتی یک لحظه هم نخواهید توانست این کتاب پرتعلیق و نفس‌گیر را کنار بگذارید.

لازم به یادآوری است؛ یکی از نکات اصلی رمان نزدیک خانه، پرداختن به نقش و تأثیرات شبکه‌های اجتماعی بر زندگی انسان امروزی است که در این کتاب بسیار پررنگ شده و تا حدود زیادی نویسنده تلاش کرده تا فضای توئیتر را در این کتاب ایجاد کند و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

نکوداشت‌های کتاب نزدیک خانه:

- یک داستان هیجانی و شگفت انگیز! یکی از بهترین تریلرهای جنایی به شمار می‌آید که تاکنون خوانده‌ام! (کاترین کرافت، نویسنده)
- نزدیک خانه اثری روانشناختی است و تا پایان قصه خواننده را به حدس زدن وادار می‌کند. (Book Reporter)
- هانتر با ایجاد تنش به خواننده جذابیت‌های قصه می‌افزاید. (Publishers Weekly)
- کارا هانتر یک توطئه‌گر درخشان است، اما شخصیت‌های برجسته او هستند که آثار او را جذاب می‌کنند. (ریچل ابوت)

مطالعه‌ی کتاب نزدیک خانه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به داستان‌های معمایی و پلیسی علاقه دارید، شک نکنید که این رمان برای شما نوشته شده است.

در بخشی از کتاب نزدیک خانه می‌خوانیم:

مدرسۀ ابتدایی اسقف کریستوفر، آکسفورد زنگ آخر می‌خورد و بچه‌ها با سروصدا از کلاس‌ها بیرون می‌ریزند و وارد فضای آفتابی یا اتومبیل‌های گرم والدینشان می‌شوند که منتظر آن‌ها هستند. بعضی‌ها می‌دوند، بعضی‌ها جست‌وخیز می‌کنند، یکی دو نفری پخش‌وپلا می‌شوند و بعضی از بچه‌های بزرگ‌تر جمع می‌شوند و چیزهایی را که در گوشی آیفون خود دارند، به اشتراک می‌گذارند. دوتا از معلم‌ها بالای پله‌ها می‌ایستند و رفتن آن‌ها را تماشا می‌کنند.

یکی از دو معلم که مسن‌تر است، می‌گوید: «خدا رو شکر، تقریباً اواخر ترمه.» پایین سویی‌شرت بلندش را بالا می‌آورد و بعد دوباره آن را رها می‌کند. «دیگه صبرم تموم شده، این‌یکی خسته‌کننده‌تر از بقیه شده.»

زن کناری‌اش لبخندی از سر تأسف می‌زند. «تعریف کن.» بعضی از بچه‌های کلاسش از مقابلش رد می‌شوند؛ یکی از دخترها می‌ایستد تا خداحافظی کند. کمی اشک در چشمانش جمع شده است، چون خانواده‌اش می‌خواهند روز بعد به تعطیلات بروند و معلمش ترم آینده نمی‌آید. او معلمش را دوست دارد.

آن زن با مهربانی می‌گوید: «آفریقای جنوبی خوش بگذره، میلی.» شانۀ او را به‌آرامی لمس می‌کند. «امیدوارم بتونی توله شیرها رو ببینی.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نزدیک خانه
نویسنده
مترجمشهناز رافعی
ناشر چاپینشر خوب
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات331
زبانفارسی
شابک978-622-6513-80-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نزدیک خانه

بیتا محصل
۱۴۰۲/۱۱/۸
خوب بود فقط چند ایراد داشت که مهم ترینش صفحه بندی و پاراگراف بندی اش بود، مثلا اول خط تاریخ و اسم شهر نوشته و بلافاصله متن شروع شده، معلوم هم نیست کجا تموم میشه، زیرنویس هم نداشت و من گاهی نمی‌تونستم تشخیص بدهم شخصیت زن هست یا مرد، چون جنسیت بعضی اسامی واضح نیست، داستان می‌تونست پرداخت خیلی بهتری داشته باشه مطمئن نیستم تقصیر نویسنده است یا ویراستار یا مترجم. هشدار اسپویل: آخرش رو دوست نداشتم، چه لزومی داره حتما آخر هر ماجرایی ختم به خیر بشه، حتی اگر نویسنده پایان خوش می‌خواست راه های بهتری بود، چند صفحه آخر بسیار عجله ای، بدون پرداخت، هول هولکی و غیر واقعی بود، در ضمن من نفهمیدم ان پلیس که زنش داشت بچه دار میشد بچه‌اش چی شد؟ یا لئو رو آخر به کدوم پلیس دادن و چرا! کلا ماجرای جالبی بود که قلم مناسبی نداشت
الهام کریمی
۱۴۰۲/۸/۱۹
من برای اولین بار قبل از خواندن کتاب نظرات رو خوندم و ناامید شدم و منتظر یک داستان نیمبند با پایانی باز بودم، اما از آنجایی که جنایی خوانی حرفه‌ای هستم و با دقت همه چیز رو دنبال میکردم، کاملا متوجه قضیه و پیچش‌های زیبا و بی انتهای قصه شدم، پر از نوآوری پر از غافلگیری
داستانی با پایانی زیبا که کلا
حالا حالاها فراموش نمیکنم. ژانر جنایی و اسرار آمیز ژانر مورد علاقه منه، اما این یکی دیگه محشر بود. از ابتدای داستان تا سطور آخر نمیتونستم پایان رو حدس بزنم. من یک تک و یکسره نشستم سر کتاب و یک روزه خوندمش اونم با دقت فراوان بخاطر نظرات منفی دوستان. در انتها فقط میتونم بگم یکی از جنایی‌های جالب بود و متشکرم از کتابراه و کتابهای عالی‌ای که در اختیارمون میگذاره
Sabin
۱۴۰۲/۹/۲۱
از اون کتابا که انگار ماهم باید با کارآگاه سرنخ جمع میکردیم تا به نتیجه برسیم
اینکه پایان جذاب و غیرمنتظره‌ای داشت به زیباییاش اضافه میکنه پایانی که قابل حدس نباشه ده هیچ پایان قابل حدسو میزنه
صدیقه نصراللهی
۱۴۰۱/۵/۱۷
کتاب خوبی بود ولی پایان جذابی نداشت. اکثر افرادی که کتاب‌های پلیسی و معمایی را دنبال می‌کنند دوست دارند در پایان داستان واقعیت برای همه مشخص شود نه اینکه به صورت یک راز عجیب باقی بماند
زهره
۱۴۰۱/۷/۱۳
واقعاً از پایان داستان غافلگیر شدم. کل داستان هم هیجان خاصی داره. پلات‌های داستان فوق العاده‌اند و فلش بک داستان هم کاملا هنرمندانه نوشته شده
پگاه فردوسی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
من اصلا نتونستم آخرش رو حدس بزنم خیلی خیلی کتاب خوبی بود توصیه میکنم حتما بخونیدش🥲❤️
الهام. ت
۱۴۰۱/۱/۲۶
خب کل داستان خوب و جذاب ولی آخرش خیلی بی معنی تموم میشه
emmy wise
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
داستان بدی ندارد ولی پایانش خیلی غیر واقعی و مسخره است
fwteme yzl
۱۴۰۲/۷/۵
خیلی متن کسل کننده‌ای داشت
Fateme Edrissi
۱۴۰۰/۵/۲۶
ترجمه خوبی دارد
در کل کتاب متوسطی
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب نزدیک خانه

برای دریافت کتاب نزدیک خانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.