معرفی و دانلود کتاب نقش تیپ‌های شخصیت شناسی در ازدواج

عکس جلد کتاب نقش تیپ‌های شخصیت شناسی در ازدواج
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نقش تیپ‌های شخصیت شناسی در ازدواج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نقش تیپ‌های شخصیت شناسی در ازدواج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نقش تیپ‌های شخصیت شناسی در ازدواج

عظیم دارایی فاضلی در کتاب نقش تیپ‌های شخصیت شناسی در ازدواج، اطلاعات مفیدی را درباره‌ی انواع تیپ‌های شخصیتی و همچنین ارتباط بین آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید برای ازدواج و زندگی مشترکتان بهتر تصمیم بگیرید.

در این کتاب به بررسی اختلالات شخصیتی مختلف، علت به وجود آمدن و همچنین نحوه‌ی درمان آن‌ها به طور دقیق پرداخته شده است تا با مطالعه‌ی آن اطلاعات دقیقی در این باره به دست آورید. فاضلی در این اثر، انواع مختلف تیپ‌های شخصیتی و چگونگی برخورد با آن‌ها را شرح می‌دهد و درباره‌ی انواع و همچنین چگونگی انجام تست‌های شخصیت شناسی نیز اطلاعات مفیدی را در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از کتاب نقش تیپ های شخصیت شناسی در ازدواج می‌خوانیم:

روان شناسان در بحث از شخصیت، بیش از هر چیز به تفاوت‌های فردی توجه دارند، یعنی ویژگی‌هایی که یک فرد را از افراد دیگر متمایز می‌کنند. لغت شخصیت که در زبان لاتین (Personalitc) خوانده می‌شود، ریشه در کلمه لاتین (Persona) دارد. این کلمه به نقاب یا ماسکی گفته می‌شود که بازیگران تئاتر در یونان قدیم به صورت خود می‌زدند. به مرور معنای آن گسترده‌تر شد و نقشی را نیز که بازیگر ادا می‌کرد، در بر گرفت، بنابراین، مفهوم اصلی و اولیه شخصیت، تصویری صوری و اجتماعی است و بر اساس نقشی که فرد در جامعه بازی می‌کنند، ترسیم می‌شود، یعنی در واقع، فرد به اجتماع خود شخصی ارائه می‌دهد که جامعه بر اساس آن، او را ارزیابی می‌نماید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نقش تیپ‌های شخصیت شناسی در ازدواج
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات جالیز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات193
زبانفارسی
شابک978-622-6411-60-8
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نقش تیپ‌های شخصیت شناسی در ازدواج

محدثه فرهی
۱۳۹۹/۹/۱۹
مشاور حکم قطعی صادر نمی‌کند که با این تیپ بد بخت میشی و به سعادت نمیرسی، مطالب زیادی در همه حوزه‌ها اما از هرکدام در حد پایه‌ای که فکر میکنم اغلب افراد بدونند درحد سی درصد شاید به معلوماتم اضافه کرده باشه
زهره موسوی
۱۴۰۱/۶/۳۱
اگر از شخصیت خودتون و طرف مقابلتون اشنایی داشته باشین این کتاب بسیار کمک کننده هستش که بهتر تصمیم بگیرید و یا شخصیت‌ها رو به تعادل برسونید پیشنهاد خوبی هست برای خوندن
رضا حسینی
۱۳۹۸/۷/۱۸
فوق العاده عالی هست این کتاب ممنون از دکتر دارایی عزیز پیشنهادم اینه حتما دوستان این کتاب و مطالعه کنند
سودابه
۱۴۰۱/۴/۷
کتاب خوبی بود و مباحث خلاصه و قابل فهم توضیح داده بود و شخصا از مباحث آخر بیشتر لذت بردم
javid noorani
۱۳۹۹/۳/۲۳
بسیار توضیحات جامع و دقیقی دارد، بهتر است دو بار این کتاب خوانده شود
Ahmad Dehghani
۱۴۰۲/۶/۱۵
کتابی بسیار علمی و کاربردی در انتخاب همسر
عظیم دارایی
۱۳۹۸/۹/۴
فوق العاده مفید هست
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب نقش تیپ‌های شخصیت شناسی در ازدواج

برای دریافت کتاب نقش تیپ‌های شخصیت شناسی در ازدواج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.