معرفی و دانلود کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان

عکس جلد کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان
قیمت:
۱۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان

لئو تولستوی در کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان اثری را برای کودکان خلق کرده که در فضایی فانتزی،‌ آداب رفتار اجتماعی را به آن‌ها می‌آموزد. این اثر، داستان مرد نادانی را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد به دور دنیا سفر کند. کتاب حاضر ذیل مجموعه‌ی پرطرفدار نویسنده‌های بزرگ،‌ خوانندگان کوچک چاپ و منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان

روزی مرد نادانی که به‌تنهایی زندگی می‌کرد،‌ تصمیم می‌گیرد بقیه‌ی عمرش را به سفر برود و دور دنیا را بگردد. از آنجایی که گشتن دور دنیا آدم‌ها را به کشورها،‌ شهرها و میان افراد مختلف می‌برد، مرد نادان هم در سفر خودش با افراد زیادی برخورد می‌کند. این مرد یک ایراد بزرگ دارد و آن هم نادانی‌اش است! این ویژگی هم باعث می‌شود که حسابی به دردسر بیفتد. چون او نمی‌داند چه حرفی را باید کجا و چگونه بگوید و به همین خاطر گاهی به خاطر حرف‌هایش از دیگران کتک می‌خورد.

اگر دوست دارید بدانید سرانجام این مرد نادان چه می‌شود، بهتر است در کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان (The Fool) با لئو تولستوی همراه شوید و آخر قصه را از زبان او بخوانید. این کتاب علاوه‌ بر اینکه کودکان را سرگرم و آن‌ها را با یکی از آثار شاخص ادبیات کودک در جهان آشنا می‌کند،‌ بهترین انتخاب برای آموزش رفتارها و آداب اجتماعی به‌شمار می‌رود. نویسنده در کتاب نادان تلاش کرده در عین سادگی، داستانی تمثیلی را خلق کند که اهمیت تعقل و به‌موقع صحبت کردن را به آن‌ها بیاموزد.

این کتاب جذاب و خواندنی یکی از جلد‌های مجموعه‌ی نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک است که به همت نشر پرتقال، ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک

مجموعه‌ی نویسنده‌های بزرگ،‌ خواننده‌های کوچک نام مجموعه کتابی‌ست که انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. در این مجموعه، داستان‌های مشهوری از نویسندگان بزرگ جهان همچون شارل پرو، هانس کریستین اندرسن و برادران گریم قرار دارد و با تصاویر زیبای کودکانه، زبان ساده و روان برای کودکان گردآوری شده است. هدف ناشر از این کار آشنا کردن کودکان با داستان‌های شاص دنیا از نویسندگان مطرح و همچنین خو گرفتن کودکان با ادبیات،‌ داستان و مطالعه است.

ویژگی مهم مجموعه‌ی حاضر این است که بعضی از داستان‌های موجود در آن،‌ برای اولین بار به زبان فارسی برگردان شده‌اند. کار ترجمه‌ی داستان‌ها را غلامرضا امامی،‌ یکی از بهترین مترجمان کشورمان برعهده داشته و تلاش کرده است که چهار عنصر مهم شادی، ‌بازی،‌ لذت و آگاهی را در ترجمه‌ی آثار جای دهد. از دیگر داستان‌هایی که ذیل این مجموعه به چاپ رسیده و منتشر شده است می‌توان به کتاب‌های «گربه و شیطان»، «بلبل امپراتور چین» و «قدرت جهانی شش مرد» اشاره کرد.

در جلد پیش رو از از مجموعه کتاب‌های نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک، داستان نادان نوشته‌ی لئو تولستوی را می‌خوانید که یکی از مشهورترین داستان‌های دنیاست.

کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی کودکان 7 تا 12ساله‌ای که از خواندن کتاب‌های کلاسیک و داستان‌های فانتزی لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر قصد دارید اهمیت به‌جا صحبت کردن را به کودکان خود بیاموزید،‌ این اثر درخشان از لئو تولستوی بهترین انتخاب برای شماست.

با لئو تولستوی بیشتر آشنا شویم

بدون شک لئو تولستوی (Leo Tolstoy) یکی از نوابغ مطرح ادبیات روسیه است که در قرن نوزدهم میلادی می‌زیست. او که در خانواده‌ای اشرافی و اصیل به دنیا آمده بود، ‌اولین آموزش‌های تحصیلی رسمی را در خانه و توسط معلم خصوصی دریافت کرد. این نویسنده در رشته‌ی زبان‌های شرقی در دانشگاه کازان به تحصیل پرداخت و پس از مدتی به سمت تحصیل در رشته‌ی حقوق رفت. تولستوی اولین اثر خود را در سال 1852 با نام «کودکی» منتشر کرد و سپس چند داستان کوتاه جذاب را با محوریت تاریکی‌های جنگ به انتشار رساند.

از جمله آثار درخشانی که لئو تولستوی از خود بر جای گذاشته،‌باید به کتاب‌های «جنگ و صلح»، «یک آدم چقدر زمین می‌خواهد؟»، «مرگ ایوان ایلیچ»،‌ «آنا کارنینا» و «پدر سرگی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان می‌خوانیم

مرد ساده‌لوح نادان با حالی نزار به خانه‌اش برگشت. به خانه که رسید، گریه سر داد و با بغض دیدارش با شیطان‌ها را شرح داد. مادرش خیلی او را سرزنش کرد. همسرش حسابی با او بگومگو کرد. خواهرش هم گفت: «تو مرد نادانی هستی، کله‌پوکی، خنگی. چرا فکر نکردی که به شیطان‌ها چه بگویی؟ باید به آن‌ها می‌گفتی: به نام خداوند بزرگ، ‌ای شیطان‌ها گم شوید و به جهنم بروید. اگر این جمله را می‌گفتی، آن‌ها ناپدید می‌شدند، بعد تو می‌توانستی همه‌ی پول‌هایشان را برداری.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان
نویسنده
مترجمغلامرضا امامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-274114-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان

برای دریافت کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: نادان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.