معرفی و دانلود کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان

عکس جلد کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان
قیمت:
۵۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان

خانم‌هایی که می‌خواهند یک تغییر اساسی در سبک زندگی و تغذیه‌ی خود به وجود بیاورند و با تمرینات فیتنس بیشتر آشنا شوند، بهتر است همین حالا کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان را تهیه کرده و گام‌به‌گام با راهنمایی‌های نویسنده‌ی آن، مارک کارول، همراه شوند. نویسنده ضمن معرفی اصول فیتنس، ده‌ها نکته‌ی کاربردی را در رابطه با سیستم‌های تمرینی در این کتاب حوزه‌ی ورزش، به مخاطبان ارائه داده است.

درباره‌ی کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان

در سال‌های اخیر، علوم ورزشی و تناسب اندام رشد و پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند. کتاب‌های متنوعی نیز در این زمینه نوشته‌ شده‌اند اما بااین‌وجود، به نظر می‌رسد آن‌طور که لازم بوده در نگارش این کتاب‌ها به تناسب اندام بانوان توجهی نشده. با هدف جبران این کمبود، مارک کارول (Mark Carroll)، کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان (The Art of Gen Pop Transformation Female Guide Book) را به نگارش درآورده و از این طریق کوشیده تا نکات و آموزه‌های مرتبط با فیتنس را در اختیار خانم‌ها قرار دهد. همان‌طور که می‌دانید، ساختار فیزیکی و اندام خانم‌ها و آقایان تفاوت‌های مهمی با یکدیگر دارند. در صورتی که خانم‌ها تصمیم بگیرند، تمرینات ویژه‌ی آقایان را انجام بدهند، بعید نیست دچار مشکلات جسمانی و آسیب‌های فیزیکی شوند. به همین خاطر، نویسنده‌ی این اثر، بخشی از کتاب خود را به معرفی و تشریح فیزیولوژی بانوان اختصاص داده است.

معرفی و دانلود کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان

کتاب حاضر به‌طور کلی هفت بخش را شامل می‌شود. بخش‌های اول و دوم آن شما را با مؤسسه‌ی تناسب اندام و نویسنده‌ی کتاب آشنا می‌سازند. خوب است بدانید که مارک کارول از فعالان و دست‌اندرکاران این مؤسسه به شمار می‌رود. در فصل سوم فیتنس ویژه‌ی بانوان، اصول آن و نحوه‌ی هدف‌گذاری در این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرند. از آن‌جایی که فیتنس با سبک زندگی افراد رابطه‌ی تنگاتنگی دارد، در بخش چهارم کتاب، لایف استایل مطلوب برای فیتنس معرفی و تحلیل شده است. مخاطبان به کمک مطالب این بخش، نکات سودمندی را در رابطه با برنامه‌ی خواب شبانه می‌آموزند و یاد می‌گیرند فعالیت‌های روزمره‌ی خود را به صورت اصولی و استاندارد تنظیم کنند.

ممکن است بسیاری از ورزشکاران تصور کنند که برای داشتن جسمی تندرست و بدنی سالم، توجه به تمرینات ورزشی کفایت می‌کند. بااین‌حال، نقش تغذیه را در بهبود اوضاع جسمانی نمی‌توان انکار کرد. ورزشی که همراه با تغذیه‌ای مناسب و برنامه‌ی غذایی مطلوب نباشد، نه‌تنها کمکی به سلامتی فرد نمی‌کند، بلکه می‌تواند او را با خطرات جدی جسمانی روبه‌رو کند. با توجه به اهمیت تغذیه در فیتنس، بخش پنجم کتاب به اصول تغذیه اختصاص پیدا کرده است. انرژی لازم در طول روز، پایه‌های سیستم تغذیه‌‌ی فرد و پیشنهادهایی برای انتخاب مواد غذایی مصرفی در این بخش بیان شده‌اند. همچنین در انتهای بخش پنجم، یک سیستم دوازده‌هفته‌ای برای برنامه‌ی غذایی مخاطبان در نظر گرفته شده که دنبال کردن آن می‌تواند نتایج چشمگیری را برای ایشان به همراه بیاورد.

مارک کارول در بخش ششم کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان، اصول پایه‌ای تمرین کردن را شرح داده. در عین حال، دو نوعِ تمرین در باشگاه و تمرین در منزل را بررسی کرده است. سیستم‌های تمرینی و روش‌های قلبی-عروقی و فعالیت‌هایی که به صرف انرژی نیاز دارند اما از نوع تمرینات ورزشی محسوب نمی‌شوند، در همین بخش مورد واکاوی قرار گرفته‌اند. نتیجه‌گیری و مطلب پایانی کتاب نیز در بخش هفتم مطرح شده‌ است.

پیش از تهیه‌ی این اثر لازم است یک نکته را مد نظر قرار دهید. این‌که تنها خانم‌های بالای شانزده سال امکان استفاده از نکات و راه‌کارهای این کتاب را دارند. به عبارت دیگر نوجوانان و کودکان بهتر است به سراغ تمرینات کتاب پیشِ رو نروند.

اگر مدت‌هاست می‌خواهید چربی‌های بدن خود را بسوزانید اما هر بار به دلایل گوناگون با شکست مواجه می‌شوید، اگر از این‌که هنوز نتوانسته‌اید به اندام و ظاهر مورد علاقه‌ی خود برسید، خسته شده‌اید و اگر مشغله‌های بسیاری دارید و می‌خواهید هرچه زودتر به اندام ایده‌آل خود برسید، کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان برای راهنمایی شما نوشته شده است. اثری با زبان ساده، تصاویر متعدد، نکته‌های علمی و تمرینات استاندارد و اصولی که مطالعه‌ی آن رویاهایتان را برای داشتن اندامی زیبا و سالم محقق می‌کند.

مارک کارول بیش از ده سال به‌عنوان مربی فعالیت داشته و به ورزشکاران بسیاری، اعم از زن و مرد، در زمینه‌ی تناسب اندام یاری رسانده است. نویسنده برای نگارش اثر حاضر، نه‌تنها از اطلاعات و دانش خود کمک گرفته، بلکه تجربیاتش را نیز وارد کتاب کرده و چکیده‌ی سال‌ها فعالیت حرفه‌ای خود را با خوانندگان در میان گذاشته است. همین موضوع موجب می‌شود مخاطب حین خواندن کتاب، تصور کند با دوستی صمیمی و راهنمایی دلسوز روبه‌رو شده که تصمیم دارد گنجینه‌ای از آموزه‌های عملی و کاربردی را در اختیارش قرار بدهد.

کارول در جای‌جای کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان سعی کرده باورهای غلطی را که در مورد ورزش، تغذیه و سبک زندگی میان مردم، به‌خصوص خانم‌ها رایج شده، مطرح و دلایل نادرستی آن‌ها را نیز بیان کند، سپس نکته‌های طلایی خود را برای داشتن جسمی سالم و ایده‌آل شرح دهد. حتماً می‌دانید که داشتن یک جسم قوی، به تحقق روحیه‌ای قوی نیز کمک می‌کند. بنابراین، در پایان این کتاب، نه‌تنها رضایت بیشتری از ساختار فیزیکی بدنتان خواهید داشت، بلکه نگاهتان به زندگی نیز تا حد زیادی دگرگون خواهد شد.

کتاب حاضر با برگردان روان امیرحسین احمدی حکمتی کار و فرید فرحانی، از سوی نشر حتمی چاپ و منتشر شده است.

کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان برای چه کسانی مناسب است؟

بانوانی که قصد دارند با ورزش فیتنس آشنا شده و آن را به یکی از ارکان زندگی خود بدل کنند، همین‌طور خانم‌هایی که می‌خواهند سروسامانی به اوضاع تغذیه و تمرینات ورزشی خود بدهند، بهتر است هرچه سریع‌تر مطالعه‌ی کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان را آغاز کنند.

در بخشی از کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان می‌خوانیم

در روش GBC باید بیشترین کار را در کمترین زمان ممکن انجام داد. در این روش بیشتر تمرینات،‌ مربوط به کل بدن هستند که شامل ترکیبی از تمرینات بالاتنه و پایین‌تنه می‌شود. این روش (روش تمرینی‌) جریان خود و تولید لاکتات را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد،‌ که می‌تواند منجر به افزایش تولید هورمون رشد شده و به نوبه خود پتانسیل از بین رفته چربی را به حداکثر برساند.

هنگامی که ما یک گروه عضلانی را تمرین می‌دهیم، خون را به سمت آن‌ها سوق می‌دهیم. با انجام (هم‌زمان) تمرینات بالاتنه و پایین‌تنه، ما خون را مجبور به گردش در تمام بدن می‌کنیم. این گردش خون سرتاسری باعث افزایش پتانسیل از بین رفتن چربی می‌شود، زیرا اسیدهای چرب بیشتری به وسیله‌ی خون به گردش در می‌آیند و در نتیجه می‌توانند مصرف شوند.

فهرست مطالب کتاب

1: درباره موسسه تناسب اندام
2: درباره مارک کارول
3: فیتنس بانوان
اصول پایه
هدف‌گذاری 101
4: سبک زندگی
معمای کورتیزول
هدف خوابیدن
فعالیت روزانه‌ها (گام‌ها)
5: اصول تغذیه
تغذیه
کل هزینه انرژی روزانه TDEE
میزان اهمیت (هر شاخص)
پایه‌های سیستم تغذیه
توصیه‌های انتخاب مواد غذایی
سیستم 12 هفتگی ما
6: سیستم‌های تمرینی
اصول پایه تمرینی
سیستم‌های تمرینی
تمرین در باشگاه بیرون (تجاری)
تمرین در منزل
روش‌های (تمرین دستگاه) قبلی عروقی / انرژی
گام/فعالیت انرژی‌خواه غیر از تمرین
7: بحث و نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نکات طلایی فیتنس بانوان
نویسنده
مترجمامیرحسین احمدی حکمتی کار، فرید فرحانی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-355-467-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان

آیداقاسمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
به نظرم کتاب خوبی بود البته برای افرادی که کمی با بدنسازی اشنا هستن و تمرین کرده‌اند و ارزش خواندن رو داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان

برای دریافت کتاب نکات طلایی فیتنس بانوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.