معرفی و دانلود کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی

برای دانلود قانونی کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی

مت شیفرل در کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی، ضمن آشناکردن مخاطبان خود با مفهوم و تعریف ورزش کلیستنیکس، مجموعه‌ای گسترده از انواع تمرینات ورزشی این رشته را ارائه کرده که تمامی خوانندگان در هر سن‌و‌سالی می‌توانند آن‌ها را اجرا کنند. تناسب اندام و شخصی‌سازی تمرینات ورزشی، دو پیامد ارزشمند مطالعه‌ی این کتاب ورزشی خواهند بود.

درباره‌ی کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی

کلیستنیکس ورزشی است که بر اساس تمرینات اصلی و پایه‌ی آمادگی جسمانی صورت می‌گیرد و به‌گونه‌ای شکل گرفته که تمامی افراد، با هر جنسیت و هر سطحی از آمادگی جسمانی، می‌توانند تمرینات آن را اجرا کنند. برای انجام این ورزش نیازی به وزنه و دستگاه خاصی نیست و فرد می‌تواند با کمترین امکانات به این ورزش بپردازد. این موضوع موجب شده تا کلیستنیکس به ورزشی محبوب و پرطرفدار میان افراد مختلف و به‌ویژه علاقه‌مندان به ورزش تبدیل شود. اگر شما فردی مبتدی هستید، می‌خواهید با چند‌چون این ورزش و اصول آن آشنا شوید و به خیل ورزشکاران این رشته بپیوندید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی (Calisthenics for Beginners) را تهیه کرده و از راهنمایی‌ها و آموزه‌های مت شیفرل (Matt Schifferle) نهایت بهره را ببرید.

کتاب پیش‌رو چهار فصل کلی را شامل می‌شود. فصل نخست کتاب در تلاش بوده تا مخاطبان ناآشنا را با مفهوم کلیستنیکس کاملاً آشنا کند و مبانی این ورزش را برای خوانندگان شرح دهد. در فصل دوم، سه برنامه برای تمرینات کلیستنیکس ارائه شده. برنامه‌ی اول دربردارنده‌ی تمریناتی است که به عضلات و مفاصل مربوط هستند. در برنامه‌ی دوم همان تمرینات قبلی به صورتی عرضه شده‌اند که بر قدرت، ثبات و کنترل بدنی تمرکز داشته باشند. برنامه‌ی سوم نیز مجموعه‌ای از تمرینات پیشرفته‌‌ی کلیستنیکس را در اختیارتان قرار داده است.

دو فصل سوم و چهارم تکنیک‌های ریکاوری و دستورالعمل‌هایی را معرفی کرده‌اند که به شما کمک می‌کنند برنامه‌ی ورزشی‌تان را متناسب با زندگی شخصی خود تنظیم کنید. به عبارت دیگر، دو فصل پایانی کتاب به شما می‌آموزند چطور نوعی برنامه‌ی ورزشی را برای خود تدارک ببینید که درست مطابق با لایف استایل شما باشد. همین نکته به شما کمک می‌کند تا عادات ورزشی مخصوص به خود را پدید بیاورید و آن‌ها را به بخشی از زندگی روزانه‌‌تان بدل کنید.

یکی از نکات مهم و مزیت‌های کلیستنیکس این است که تمامی افراد، با هر هدفی که در ذهنشان دارند، می‌توانند به سراغ تمرینات آن بروند و اهداف متنوع خود را در مورد تناسب اندام و سلامت جسمانی محقق کنند. مت شیفر در صفحات ابتدایی کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی به شما توصیه می‌کند که پیش از قضاوت در مورد توانایی‌ها یا سطح آمادگی جسمانی خود، تمرینات کلیستنیکس را آغاز کنید و بدون سرزنش خود، صرفاً منتظر نتایج شگفت‌انگیزی بمانید که قرار است ورزش کلیستنیکس نه‌تنها در جسم و سلامتی شما، بلکه در زندگی و اعتمادبه‌نفس‌تان نیز پدید بیاورد.

سادگی زبان و بیان نویسنده، وجود تصاویر متعدد و ارائه‌ی مطالب به‌صورت منسجم و سازمان‌یافته، از مشخصات بارز این کتاب ورزشی محسوب می‌شوند. فرید فرحانی، ایمان ستوده، فرهاد دریانوش و امیرحسین احمدی حکمتی کار برگردان این اثر به زبان فارسی را به عهده داشته‌اند و نشر حتمی نیز عهده‌دار چاپ و انتشار آن بوده است.

نکوداشت‌های کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی

  • یک کتاب عالی برای هر کسی که می‌خواهد سفر را خود به سوی تناسب اندام آغاز کند. (جیک گی)
  • اگر به‌تازگی ورزش کردن را آغاز کرده‌اید، این اثر به شما کمک می‌کند در زمینه‌ی تناسب اندام به موفقیت برسید. (استیک موبیلیتی، مربی)
  • این کتاب را به هر کسی که می‌خواهد یک استراتژی منظم برای سلامتی‌اش داشته باشد، توصیه می‌کنم. (مایکل کوک)

کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی برای چه کسانی مناسب است؟

زنان و مردان، در هر سن‌و‌سالی که باشند، چنانچه بخواهند به وزن و اندام ایده‌آل خود برسند و ورزش را به یکی از ارکان اصلی زندگی‌شان بدل کنند، چه بهتر که همین حالا کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی را تهیه کرده و تمرینات آن را موبه‌مو اجرا کنند. این کتاب بهترین راهنما برای مبتدیان و تازه‌کاران این مسیر است.

در بخشی از کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی می‌خوانیم

رویکردهای مدرن تناسب اندام این‌گونه است که در تلاشند بخش خاصی از بدن را بهبود دهند یا بخش‌به‌بخش تغییراتی ایجاد کنند. تمرین‌های روزمره‌ی بدنسازی دارای تمرینات جداگانه‌ای برای هر عضله در بدن است. به علاوه تمریناتی هستند که برای قدرت، توان، انعطاف‌پذیری، تحرک، استقامت، ثبات و آمادگی عملکردی مفید هستند. همه‌ی این تقسیم‌بندی‌ها به راحتی می‌توانند برنامه‌ی تمرینی شما را به یک کار پرهزینه تبدیل کنند که به زمان، انرژی و هزینه‌ی زیادی هم نیاز دارند. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم کمبود منابع را دلیل اصلی عدم شکل‌گیری بدن خود می‌دانند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ‌شروع کنید
فصل دوم: برنامه‌ها
فصل سوم: انعطاف‌پذیری و برگشت به حالت اولیه
فصل چهارم: رو به جلو حرکت کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی
نویسنده
مترجمفرید فرحانی، ایمان ستوده، فرهاد دریانوش، امیرحسین احمدی حکمتی کار
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات115
زبانفارسی
شابک978-600-355-463-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی

برای دریافت کتاب کلیستنیکس تمرینات با وزن بدن برای افراد مبتدی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.