معرفی و دانلود کتاب نیروی زندگی

عکس جلد کتاب نیروی زندگی
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نیروی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نیروی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نیروی زندگی

یافته‌های بشری در زمینه سلامتی آنقدر شگفت‌انگیز هستند که با آگاهی از آن‌ها می‌توانید کیفیت زندگی و وضعیت سلامت خود را در جایگاه بالایی قرار دهید. کتاب نیروی زندگی نوشته آنتونی رابینز شما را به دنیای بی‌نظیری از دستاوردهای علمی می‌برد که به‌کمک آن قادر به بالا بردن کیفیت زندگی‌تان خواهید بود. این کتاب یکی از آثار پرفروش نیویورک تایمز نیز به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب نیروی زندگی

تا حالا برایتان اتفاق افتاده که بعد از خوردن یک لیوان آب، در زمان تشنگی شدید، با خودتان بگویید چقدر گوارا بود؟ شاید اگر درباره‌ی خوشمزگی آب در حالت عادی با دیگران حرف بزنید، به شما بگویند که دیوانه شده‌اید! اما وقتی آبی در دسترس نیست و همه تشنه هستید،‌ حتی آب هم طعم دیگری دارد و همه آن را می‌پذیرند. سلامتی هم چیزی شبیه به همین مزه‌ی بی‌مزه آب است که در شرایط خاصی بسیار هم خوشمزه است.

وقتی برای یکی از اندام‌ها یا اعضای داخلی و خارجی بدن مشکلی رخ می‌دهد، تازه آنجاست که می‌فهمیم همان آپاندیس به‌ظاهر اضافی هم،‌ کار مخصوص به خودش را داشته! آنتونی رابینز (Tony Robbins) در کتاب نیروی زندگی (Life Force) دقیقاً درباره‌ی همین اتفاق صحبت می‌کند. او معتقد است که همه‌ی ما باید راه مناسبی را برای افزایش کیفیت و حتی کمیت زندگی خودمان پیدا کنیم و برای رسیدن به هدف، ما را همراه خود،‌ به سفری با دستاوردهای علمی می‌برد. در واقع آدم‌‌ها تا زمانی که کمی از کیفیت زندگی و زیست خودشان را از دست ندهند، نمی‌توانند تصور درستی از قدرت پیشرفت‌های بشری در زمینه سلامتی داشته باشند.

نویسنده قصد دارد در این کتاب به مخاطب بگوید که ایده‌های بشری قدرت بی‌نظیری دارند و می‌توانند جهان را تغییر دهند. این اثر شامل 25 فصل است که در هر یک از آن‌ها درباره‌ی یکی از موارد مهم سلامتی و راه‌های دستیابی به آن صحبت می‌کند. در این کتاب می‌توانید راه‌حل‌های ساده، مهم و قابل‌دسترسی را برای بازیابی سلامتی و کنترل آن بیابید که قدرت پیشگیری از ابتلا به بیماری را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر دوست دارید به درمان بیماری‌های خود کمک کنید و بر مشکلات پیروز شوید، همین حالا این کتاب را بخوانید.

کتاب نیروی زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی کسانی که دوست دارند کیفیت کلی زندگی و سلامتی خود و عزیزانشان را افزایش دهند و به فکر بهبود شرایط جسمی خود به‌کمک پیشرفت‌های پزشکی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم

آنتونی رابینز یکی از نویسندگان مشهور آمریکایی است که همیشه سعی می‌کند مخطبان خود را برای رسیدن به پیروزی و آرامش در زندگی راهنمایی کند. او علاوه‌بر نویسندگی، در زمینه سخنرانی، بازیگری و مربی‌گری مهارت دارد و سخنرانی‌های انگیزشی زیادی را منتشر کرده که مورد توجه بسیاری از افراد در جهان قرار دارد. رابینز موفق به تأسیس یک موسسه‌ی خیریه به نام خودش شده و هدف از تأسیس آن را کمک به جوانان، افراد بی‌خانمان و گرسنه، سالخوردگان و زندانیان بیان کرده است. از این نویسنده تاکنون آثار زیادی به چاپ رسیده است که از آن جمله می‌توان به کتاب‌های «موفقیت نامحدود در 20 روز»، «شکست‌ناپذیر»، «10 قانون موفقیت» و «چرخه‌ی موفقیت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب نیروی زندگی می‌خوانیم

چاقی تنها عامل مهم در ایجاد دیابت نوع 2 است. همچنین خطر سکته ایسکمیک، آسم و بیماری آلزایمر را افزایش می‌دهد. ارتباط مستقیمی با سرطان دارد. چاقی و دیابت نوع 2 هر دو قابل اجتناب هستند. بر اساس تحقیقات جدید، دیابت نوع 2 ممکن است برگشت‌پذیر باشد. وقتی وزن کم می‌کنیم، سلول‌های تولید کننده انسولین پانکراس ما جوان می‌شوند. سلول‌های بتا همان چیزی هستند که نامیده می‌شوند. دیابت نوع 2 را می‌توان با بازسازی سلول‌های بتا درمان کرد. شرایط غذایی ما مقصر واقعی است. غذاهای فوقِ فرآوری شده رایج‌تر می‌شوند. ما در خارج از خانه غذا می‌خوریم که 20 تا 40 درصد کالری بیشتری نسبت به غذا خوردن در خانه به رژیم غذایی‌مان اضافه می‌کند. قند، نمک، چربی و کالری در غذاهای فوقِ فرآوری شده به وفور یافت می‌شود و خطر ابتلا به دیابت نوع 2، فشارخون بالا و بیماری‌های قلبی عروقی را افزایش می‌دهد.

بیماران چاق با مقاومت به انسولین یا پیش دیابت می‌توانند از کاهش وزن سود زیادی ببرند. هر دارو یا درمانی بسیار کمتر از تغییر سبک زندگی مؤثر است. بر اساس تحقیقات انجام شده، دیابت نوع 2 را می‌توان با کاهش وزن قابل توجه در مدت زمان نسبتاً کوتاه معکوس کرد. این امر با بازسازی سلول‌های بتا در لوزالمعده که انسولین تولید می‌کنند، انجام می‌شود. وقتی چربی از بدن خارج می‌شود، سلول‌های بتا تجدید شده و شروع به تولید انسولین می‌کنند. همچنین احتمال نارسایی کلیه، قطع عضو، ناتوانی جنسی، افسردگی و نابینایی و سایر مشکلات را کاهش می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: نیروی زندگی: بزرگ‌ترین موهبت ما
فصل 2: قدرت سلول‌های بنیادی
فصل 3: قدرت تشخیصی: پیشرفت‌هایی که می‌توانند جان شما را نجات دهند
فصل 4: بازگشت زمان به عقب: آیا پیری به زودی قابل درمان است؟
فصل 5: معجزه ترمیم عضو
فصل 6: کارتی سل تراپی: یک درمان موفقیت‌آمیز برای سرطان خون
فصل 7: تأثیر فراوا درمانی متمرکز بر جراحی مغز بدون برش
فصل 8: ژن‌درمانی و کریسپر: درمانی برای بیماری
فصل 9: مسیر شگفت‌انگیز WNT: چشمه نهایی جوانی
فصل 10: داروخانه کامل حیات شما
فصل 11: زندگی بدون درد
فصل 12: سبک زندگی و رژیم غذایی طول عمر
فصل 13: قدرت خواب: رکن سوم سلامت
فصل 14: قدرت، تناسب‌اندام، و عملکرد: راهنمای سریعی برای گرفتن حداکثر نتایج
فصل 15: زیبایی: افزایش سلامت و سرزندگی قابل مشاهده شما
فصل 16: سلامت زنان: چرخه زندگی
فصل 17: چگونه یک قلب شکسته را ترمیم کنیم
فصل 18: مغز شما: درمان سکته مغزی
فصل 19: چگونه در جنگ با سرطان پیروز شویم
فصل 20: غلبه بر التهاب و بیماری خودایمنی: ایجاد آرامش در بدن
فصل 21: دیابت و چاقی: شکست دادن یک تهدید مضاعف
فصل 22: بیماری آلزایمر: ریشه‌کن کردن هیولا
فصل 23: طول عمر و قدرت فن‌آوری‌های نمایی
فصل 24: ایجاد یک کیفیت فوق‌العاده از زندگی: قدرت ذهنیت
فصل 25: قدرت تصمیم‌گیری: هدیه زندگی در یک حالت زیبا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نیروی زندگی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-964-233-457-5
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نیروی زندگی

ام
۱۴۰۲/۳/۱۹
عالی
خوداگاهی بر منطق خود ابتدای شکوفایی قدرت‌های نهان غیرمنطقی ماست...
Alihekmatirad
۱۴۰۲/۴/۲۲
مفید نبود زیاد
به یک راه حل خوب هدایت نکرد گنگ بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نیروی زندگی

برای دریافت کتاب نیروی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.