معرفی و دانلود کتاب صوتی جن و جادوی سیاه

عکس جلد کتاب صوتی جن و جادوی سیاه
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جن و جادوی سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جن و جادوی سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جن و جادوی سیاه

کتاب صوتی جن و جادوی سیاه اثری است که توسط ماریا یاسین و با تحقیق در کتاب مقدس قرآن نوشته شده. با استفاده از آموزه‌های نویسنده موفق می‌شوید واقعیت اجنه را بشناسید و از خودتان در برابر خطرهای ماوراءالطبیعی محافظت کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی جن و جادوی سیاه

مردم کشورهای مختلف درباره موضوعات بسیاری اختلاف نظر دارند، اما اگر همه در یک امر هم‌رای باشند، آن موجودات ماوراءالطبیعه است! ماریا یاسین (Maria Yaseen) در کتاب صوتی جن و جادوی سیاه (Jinns and Black Magic) به این موضوع پرماجرا می‌پردازد. هدف نویسنده برطرف کردن ترس شنوندگان از اجنه است و برای این کار از آموزه‌های کتاب مقدس مسلمانان، یعنی قرآن کمک می‌گیرد.

آنچه در اثر پیش‌رو می‌شنوید ابتدا با هدف یک سخنرانی دانشگاهی تالیف شده، لذا ماریا یاسین از تکرار داستان‌های وحشتناک و مبهوت‌کننده درباره‌ی اجنه خودداری کرده. او با استناد به منابع دینی، عقیده دارد جنیان از مخلوقات خداوند هستند پس دلیلی برای ترسیدن از آن‌ها وجود ندارد اما دانش، بدون شک قدرت است؛ و اطلاعات کتاب صوتی جن و جادوی سیاه قرار است قدرت شما در برابر موجودات ماوراءالطبیعه را افزایش دهد.

این کتاب ویژگی‌های اجنه و نحوه‌ی دسته‌بندی آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذارد و سپس روش محافظت از خود را در برابر جن آموزش می‌دهد. در ادامه مطالب نیز به اطلاعاتی درباره‌ی سحر و جادوی سیاه دست می‌یابید که همگی با تکیه بر مطالب قرآن کریم جمع‌آوری شده‌اند. ماریا یاسین واقعیت جادوگری و ارتباط آن با اجنه را شرح خواهد داد. سپس در بخش‌های پایانی کتاب به چگونگی شناخت طلسم و موضوع تسخیر انسان توسط جن خواهد پرداخت.

کتاب صوتی جن و جادوی سیاه مناسب چه کسانی است؟

تمامی افراد علاقه‌مند به مباحث ماوراءالبیعه مخاطب این اثر هستند.

در بخشی از کتاب صوتی جن و جادوی سیاه می‌شنویم

شیاطین گفتند سلیمان جادوی سیاه را می‌داند و اینکه او جنیان را از طریق جادوی سیاه کنترل می‌کند. پس خدا می‌فرماید که این دسته از مردم در زمان پیامبر قرآن را تکذیب کردند و در عوض دنبال گفته‌های شیاطین از زمان سلیمان بودند. سپس خداوند متعال از سلیمان دفاع می‌کند. او می‌فرماید سلیمان کفر نورزید، بلکه این شیاطین بودند که کفر ورزیدند. حالا فهم آیه بدون سیاق بسیار مشکل است. بنابراین من یک قدم به عقب برمی‌گردم و به سادگی همه چیز را توضیح می‌دهم تا ان‌شاالله آیه را بفهمید.

داستان به این شرح است و این یکی از تفاسیر است. می‌گویند در زمان سلیمان به مدت شش ماه یا بیشتر، جنیان به‌نحوی توانستند موقتا از اسارت سلیمان خلاص شوند. این از نظر آموزه‌های بنی‌اسرائیلی است و بسیاری از علمای مسلمان نیز با این نظر موافقند که جنیان به‌نحوی موفق شدند سلیمان را در زمان بی‌توجهی غافل‌گیر شدند و موفق شدند او را ناپدید کنند و بعد از آن شروع به تهمت زدن به او کرده و در مورد او شایعه‌پراکنی کردند تا مردم احترام به سلیمان را از دست بدهند و از جمله آن‌ها این بود که سلیمان ساحر است....

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
جن و جادوی سیاه
24 دقیقه
چه کسی می‌تواند جن را ببیند؟
30 دقیقه
سرعت و قدرت جن
29 دقیقه
اقوام و قبایل جنیان
32 دقیقه
سوالات متداول درباره اجنه
32 دقیقه
داستان سلیمان
25 دقیقه
سحر چیست؟
30 دقیقه
جن و جادوگران
34 دقیقه
تسخیر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جن و جادوی سیاه
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جن و جادوی سیاه

محمد امین
۱۴۰۱/۸/۱۴
خیلی کتابی نبود که آدمو جذب کنه بیشتر حرفاش تکراری بود و اطلاعات خاصی که ندونیم در رابطه با جنها نمیداد. و یک مورد اشتباهی که در این کتاب بود این است که میگوید یک عفریت تخت ملکه سبا رو برای سلیمان اورد. درصورتی که ابتدا عفریت گفت من میتوانم تخت را بیاورم قبل از اینکه شما از جایتان برخیزید سپس صوفی از میان جمع گفت من تخت را میاورم قبل از اینکه چشمانتانرو بهم بزنید و سلیمان تخت رو در مقابل خود دید. یعنی مشخصه که چشماشو به هم زده بوده و تخت امده.
آیه ۳۹ و ۴۰ سوره نمل.
فرزانه عبدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
کتاب جالبی بود بیشتر سوالات من رو برطرف کرد. با توجه به این که منبع اصلی کتاب قرآن هست بیشتر میشه به اطلاعاتش اعتماد داشت. ممنون از مترجم‌های کتاب که به صورت قابل درک ترجمه شده. امیدوارم یکی از کتاب‌های آقای قاسمی رو با صدای خودشون بشنویم
علی
۱۴۰۲/۶/۲
سلام
متاسفانه اصلا کتاب جالبی نبود و هیچ مطلب خاصی داخلش نبود و فقط مقدمه چینی کرده و اصل مطلب رو بیان نمیکنه واقعا از خریدش پشیمان هستم چون به اندازه سر سوزن هم مطلبی که بشه چیزی ازش یاد گرفت یا روش ارتباط با جن رو داخلش توضیح نداده
احمد جهانگیری
۱۴۰۱/۹/۲۶
در سه کلمه، مختصر و مفید و جالب
البته نگاهی‌ی طرفه ب این دنیا داره، میتونست نظرات خارج از اسلام را هم حداقل بیان میکرد، بدون تایید. نظرات ادیان دیگر و دانشمندان غیر مسلمان.... چون خارج از اسلام هست دلیل به اشتباه بودن نیست.
مدینه محمدزاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
برایم بسیار مفید بود چون بیشتر ابهاماتم را درباره اجنه برطرف کرد و چون منبع اطلاعاتی معتبری مثل قران داشت برایم معتبر تر بود
نوید علیجانی
۱۴۰۲/۲/۲۴
کتاب خاصی نیست، فقط برای آدمای خیلی مبتدی که چیزی از جن و این چیزا نمیدونن خوبه، میتونست بهتر باشه
احمد حیادار
۱۴۰۳/۱/۲۹
با احترام به همه عزیزان، از آنجایی که نویسنده هم فکر من نیست، کتاب خوبی بود، ولی حق مطلب ادا نشده
الهام مظاهری
۱۴۰۲/۹/۱۳
بسیار بسیار عالی. مطالبش کاملا منطقی و عقلی هست
و با شناخت در این مورد نگرش و بینشم خیلی تغییر کرد
منصور مهرانفر
۱۴۰۲/۴/۱۲
چونکه من خیلی علاقمند به این جور مطالب هستم با اینکه بسیاریش تکراری بود ولی دوست داشتم
طاهره طاهری
۱۴۰۱/۱۲/۹
خوب بود درکل ولی مطالب ابتدایی و گاهی هم یک مطلب بارها تکرار میشه
عیسی قوی بنیه
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
جالب و باحال بود تشکر از نویسنده عزیز که انقد خوب و با حوصله و با اطلاعات بالا نوشته من جذب شدم
نرگس چیتگر
۱۴۰۱/۹/۲۹
انتظار داشتم مطالب بیشتری بگه سوالات زیادی هست که کتاب کامل نبود
رضا پیک فلک
۱۴۰۱/۹/۲۹
به نظرم لازمه فعالیت در این حوزه اطلاعات مربوط به علوم روز است.
بابک سبحانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
جالب بود. باعث شد دیدم عوض بشه به این موجودات
فاطمه پاکدامن
۱۴۰۲/۳/۲۷
ابتدایی بود و جملات زیاد تکرار داشت
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جن و جادوی سیاه

برای دریافت کتاب صوتی جن و جادوی سیاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.