معرفی و دانلود کتاب هر گلابی یک چراغ

عکس جلد کتاب هر گلابی یک چراغ
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هر گلابی یک چراغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هر گلابی یک چراغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هر گلابی یک چراغ

ترانه‌های ساده و شیرین کودکانه از دروازه‌های ورود به جهان وسیع و پهناور ادبیات هستند. کمال شفیعی، شاعر و ترانه‌سرای ایرانی، در کتاب هر گلابی یک چراغ مجموعه‌ای از اشعار گرم و صمیمی خود را اختیار کودکان ایران‌زمین قرار می‌دهد تا آشنایی با دنیای رنگارنگ واژگان را به تجربه‌ی شیرینی برای آن‌ها تبدیل کند.

درباره‌‌ی کتاب هر گلابی یک چراغ

دنیای معصومانه‌ی کودکان، دنیایی‌ست پر از شیرینی و رنگ و شادی. جهانی که با نگاه خلاقانه و قدرت بالای تخیل آمیخته شده و زمینه‌ی شکوفا شدن توانایی و استعداد‌ها را برای روح لطیف و تازه‌ی کودکان فراهم کرده. از این‌ رو است که پرورش و رشد نیروی خیال و همچنین ایجاد فضای صمیمی و اوقات گرم و لذت‌بخش از آن دسته مهارت‌هایی‌ست که والدین باید به آن مجهز شوند و گسترش توان خلاقیت و نوآوری را در برنامه‌های آموزشی فرزند خود بگنجانند.

کمال شفیعی، شاعر و نویسنده‌ی ایرانی که تحصیلات دانشگاهی خود را در زمینه‌ی روان‌شناسی گذرانده، یکی از محبوب‌ترین زبان‌های جهان، یعنی زبان شعر و ترانه را برای آموزش مفاهیم زیبای زندگی به کودکان و به پرواز درآوردن قوه‌ی تخیل آنان برگزیده. زبانی که در عین جذابیت و گیرایی بالای خود برای مخاطب خردسال، بستر افزایش مهارت‌های مختلفی را به روی او باز می‌کند و دنیای از مفاهیم مفید و انسانی را در اختیار او قرار می‌دهد.

کتاب هر گلابی یک چراغ مجموعه اشعاری کودکانه است که به همراه تصویرگری جذاب افسانه آسایش، مخاطب را به قصه‌های شیرین خود هدایت می‌کند. خواننده‌ی خردسال کتاب هر گلابی یک چراغ با اشعار قابل‌درک این کتاب، درک مطالب و قدرت روخوانی خود را بالا می‌برد و دریایی از واژگان جدید و متنوع را به جهان ذهن خود می‌افزاید. همچنین اشعار ساده‌ی کتاب هر گلابی یک چراغ کلید ورود به دنیای شگفت‌انگیز ادبیات پارسی و آشنایی با کلام موزون و قافیه‌دار را به دست خواننده می‌دهد، و ضمن کمک به تقویت مهارت شنیداری کودک، اوقات شیرین و مفرحی را برای خواننده فراهم می‌کند؛ اوقاتی که با توجه به خلاقیت همراهان کودک، می‌تواند به هنر بازی و رقص و نمایش آمیخته شود و یا زمینه را برای اوقات آرامش‌بخش قبل از خواب فراهم کند.

«برادرم»، «میوه‌های تازه»، «لانه‌ی کفترها»، «دانه مثل نوزاد»، «زنگ امتحان»، «کفش کتانی»، «شیر اشک»، «آرایشگر»، «قصه‌ مادربزرگ»، «خنده‌های من» و«جشن‌باغ» ترانه‌های شیرین مجموعه‌ی هر گلابی یک چراغ هستند. این اثر ارزشمند با تلاش انتشارات سوره‌ی مهر به دست مخاطبان رسیده.

کتاب هر گلابی یک چراغ برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر خواندنی و آموزنده یک پیشنهاد عالی برای آشنایی فرزندان ایران‌زمین با دنیای پررنگ و پرمعنای ترانه‌های فارسی است.

در بخشی از کتاب هر گلابی یک چراغ می‌خوانیم

خنده‌های من

گاز زد یک سیب سرخ
باز دندان مرا
دست‌کاری کرده است
روی خندان مرا

سیب دندان‌دار داد
خنده‌هایم را به باد
او به من خندید و رفت
خنده‌ام را پس نداد

فهرست مطالب کتاب

برادرم
میوه‌های تازه
لانه‌ی کفترها
دانه مثل نوزاد
زنگ امتحان
کفش کتانی
شیرِ اشک
آرایشگر
قصه‌ی مادربزرگ
خنده‌های من
جشن باغ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هر گلابی یک چراغ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-600-175-721-1
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هر گلابی یک چراغ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هر گلابی یک چراغ

برای دریافت کتاب هر گلابی یک چراغ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.