معرفی و دانلود کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده

عکس جلد کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده
قیمت:
۵۱۰۰۰ ۳۵,۷۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده

روایتی جذاب از ظهور یک ستاره‌ی درخشان و بی‌همتا! مایکل پارت در کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده، با قلم هیجان‌انگیز خود، زندگی پرفرازونشیب کریستیانو رونالدو، اسطوره‌ی پرتغالی تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد را به تصویر کشیده است. اگر از عاشقان این فوتبالیست بزرگ باشید، لحظه‌ای نیز در تهیه و گوش سپردن به این کتاب درنگ نخواهید کرد.

درباره کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده:

در اینترنت ویدئوی کوتاهی از کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo) وجود دارد که مربوط به دوران جوانی او و حضور اولیه‌اش در منچستریونایتد است. در این ویدئو او را با هیکلی ترکه‌ای و ظاهری نه به جذابیِ امروزش می‌بینیم که کنار ریو فردیناند، مدافع اسطوره‌ای سال‌های نه چندان دور شیاطین سرخ ایستاده و همراه او به سوالات خبرنگار پاسخ می‌دهد. در آن بخشی از ویدیو که مدنظر ماست، خبرنگار از مصاحبه‌شوندگان می‌پرسد که به نظر شما بهترین بازیکن تاریخ کیست؟ ریو فردیناند در پاسخ می‌گوید «مارادونا»، و رونالدو بی‌درنگ جواب می‌دهد «من»! این پاسخ (حتی اگر به قصد شوخی داده شده باشد)، نشان از ذهنیت برنده‌ی رونالدو دارد. به واقع هم، آنچه کریس در یک دهه‌ی بعد انجام می‌دهد (درو کردن تمام افتخارات فردی و تیمی ممکن!)، ثابت می‌کند آن «من»ی که در پاسخ به سوال درباره‌ی بهترین فوتبالیست جهان گفته چندان هم بیراه نبوده است.

در کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده (Cristiano Ronaldo - The Rise of a Winner)، قرار است زندگی چنین کاراکتری را دنبال کنید؛ اعجوبه‌ای که از همان اول به استعداد و توانایی‌های خود ایمانی خلل‌ناپذیر داشت؛ ورزشکاری که با سعی و کوششی خیره‌کننده میراثی دست‌نیافتنی در دنیای فوتبال از خود به جا گذاشت؛ اسطوره‌ای بی‌تکرار که رکوردها را یکی پس از دیگری جابه‌جا نمود، و لحظه‌ای در مسیر خود متوقف نشد.

روایت مایکل پارت در اثر حاضر، بیشتر معطوف به زندگی حرفه‌ای رونالدوست؛ خصوصاً ماجرای انتقال جنجالی او از منچستر به رئال مادرید به طرزی فوق‌العاده جذاب بازگو شده است. با این حال پارت فراموش نکرده که واقعیات مهم درباره‌ی زندگی شخصی و خانوادگی سوژه‌ی کتاب خود را نیز مورد اشاره قرار دهد.

برخی از مهم‌ترینِ این واقعیت‌ها، به دوران کودکی رونالدو مربوط می‌شوند؛ زمانی که او هر جهت زندگی دشواری داشت و سخت تحت فشار بود. با این حال، این فشارها، و مشکلاتی از قبیل داشتن پدری الکلی، دست‌ و پنجه نرم کردن با فقر شدید و دعواهای خانوادگی هر روزه، هیچ‌کدام مانع از پیشرفت کریستیانو در فوتبال نشدند؛ و این، به زعم مایکل پارت، مهم‌ترین درسی است که باید از کتاب حاضر آموخت.

جوایز و افتخارات کریستیانو رونالدو:

- برنده‌ی توپ طلا (2017، 2016، 2014، 2013، 2008)
- انتخاب به عنوان بهترین بازیکن لالیگا (2014 – 2013)
- آقای گل لیگ برتر انگلستان (2008 – 2007)
- برنده‌ی کفش طلای اروپا (2015 – 2014، 2014 – 2013، 2011 – 2010، 2008 – 2007)
- برنده‌ی جایزه بهترین بازیکن سال اروپا (2017 – 2016، 2016 – 2015، 2014 – 2013)
- آقای گل لالیگا (2017 – 2016، 2015 – 2014، 2014 – 2013، 2011 – 2010)
- جایزه The best فیفا در سال 2016 و 2017 به عنوان برنده بهترین بازیکن جهان
- بهترین بازیکن سال سر مت بازبی (2008 – 2007، 2007 – 2006، 2004 – 2003)
- قهرمانی در یورو 2016
- پنج قهرمانیِ UCL
و ...

کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده مناسب چه کسانی است؟

گوش سپردن به کتاب حاضر را علاوه بر طرفداران CR7، به تمام عاشقان ورزش فوتبال، خصوصاً هوادارن تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد توصیه می‌کنیم.

با مایکل پارت بیشتر آشنا شویم:

او فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده، ویراستار و بیش از هر چیز یک طرفدار پروپاقرص دنیای فوتبال است. آثار گوناگون مایکل پارت (Michael Part) تا امروز به 17 زبان دنیا ترجمه و در 36 کشور جهان منتشر شده‌اند. مجموعه‌ کتاب‌های Soccer Star که هر یک از عناوین آن درباره‌ی زندگی یکی از ستارگان حال حاضر جهان فوتبال است، یکی از بهترین کارهای منتشرشده از پارت است. آخرین کتاب‌های وی در این مجموعه به ادن هازارد و توماس مولر اختصاص دارد. از دیگر کتاب‌های مشهور این سریِ پرطرفدار، می‌توان به سه کتابِ «نیمار، پسری از برزیل»، «رونالدو، ظهور یک برنده» و «قصه‌ی شگفت‌انگیز لئو مسی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده می‌شنویم:

کی‌روش گفت: «کریستیانو الان اینجاست و من بهت احتیاج دارم.» چند ساعتی طول کشید تا سر الکس به فرودگاه منچستر برود و مستقیم به پرتغال پرواز کند. وقتی در خانه‌ی کی‌روش را به صدا درآورد، کریستیانو رونالدو آن را باز کرد و در حالی که همان‌جا ایستاده بود با تعجب گفت: «سر الکس؟!» سر الکس گفت: «خب کریس... می‌خوای دعوتم کنی داخل یا نه؟» کریستیانو سرخ شد و گفت: «اوه ببخشید رئیس»، و از جلوی در کنار رفت.

سر الکس وارد شد و نگاهی به اطراف انداخت. کی‌روش که در آشپزخانه بود، با لبخندی جلو آمد و گفت: «فرگی، چقدر خوب شد که اومدی.» کریستیانو نگاهی به کی‌روش انداخت، بعد رو به سر الکس کرد و به شوخی گفت: «سه ساعت پیش درباره رئال مادرید با کارلوس صحبت کردم. چرا دیر کردین؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
قسمت اول
22 دقیقه
قسمت دوم
21 دقیقه
قسمت سوم
20 دقیقه
قسمت چهارم
22 دقیقه
قسمت پنجم
25 دقیقه
قسمت ششم
22 دقیقه
قسمت هفتم
15 دقیقه
قسمت هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده
نویسنده
مترجمماشاالله صفری
راویآرمان خدادادی
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۵۱۰۰۰ ۳۵,۷۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده

Behzad
۱۴۰۳/۱/۲
فقط شرح زندگی نامه‌ای از رونالدو بود اما من انتظار داشتم ک از ذهنیت کریس هم صحبت بشه چون اون توی خانواده فقیر بدنیا اومده بود میشد از اینکه ذهنیتش چگونه بود و چطور کم کم تغییرش داد و چطور از رویاش دست نکشیدرو هم درموردش صحلت کرد، بالاخره همچین رویا و موفقیت بزرگی صددرصد پستی و بلندی‌های زیادی داره که توی این کتاب زیاد از این موضوع صحبتی نشده ازش
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
اگه خسته شدید اگه شکست خوردید اگه فکر میکنین به ته خط رسیدین
اگه فک میکنین دیگه امیدی نیست به این کتاب صوتی گوش بدید و وسوسه تسلیم شدن نشید
راشین ورشوئی
۱۴۰۲/۵/۳
پسرم عاشق این کتاب شده و چندین بارگوش کرده چون خودشم فوتبالیسته و الگوش کریستینه
سید کوروش سادات اخوی
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
عالی بود اگر رونالدو را دوست دارید حتما باید‌ای را گوش دهید. ممنونار کتابراه
حسین رفیعی نژاد
۱۴۰۲/۴/۸
کتاب راجبه زندگی رونالدو و اگه خریدید قسمت دوم هم بخرید
آرین خالدی منش
۱۴۰۳/۱/۱۸
فوق العادست واقعا من عاشق این کتاب صوتیم
عادل امام زهی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خیلی خیلی خوب بود ممنون
Erfan
۱۴۰۲/۱۱/۷
جالب و الهام بخش. انتخاب خوبی بود.
امیر
۱۴۰۲/۲/۸
خیلی کتاب خوبیه حتما گوش کنید
Jam Tak2017
۱۴۰۱/۷/۲۲
پسرم با شنیدن این داستان صد برابر بیشتر عاشق فوتبال شده
عرفان رمضان نژاد
۱۴۰۱/۱/۱۷
اعتماد بنفس دادن
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده

برای دریافت کتاب صوتی رونالدو، ظهور یک برنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.