معرفی و دانلود کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

عکس جلد کتاب هفت قانون معنوی موفقیت
قیمت:
۱۵۰۰۰ 10500 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

دیپاک چوپرا در کتاب هفت قانون معنوی موفقیت، ماهیت اصول خود را در قالب هفت اصل ساده و در عین حال قدرتمند تشریح می‌کند، که به سادگی برای خلق موفقیت در تمام مراحل زندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گرچه عنوان کتاب هفت قانون معنوی موفقیت (The Seven Spiritual Laws Of Success) است، اما می‌توان آن را «هفت قانون معنوی زندگی» خواند، چون طبیعت از این اصول برای خلق ماهیت مادی آنچه که می‌بینیم، می‌شنویم، می‌چشیم و مزه یا لمس می‌کنیم، بهره می‌برد.

موفقیت در زندگی را می‌توان جریان پیوستۀ شادی و درک تدریجی اهداف باارزش نامید. موفقیت، توانایی تحقق بخشیدن به آرزوهای‌تان با تلاشی اندک است و موفقیت شامل ثروتمند شدن در مرحله‌ای است که همیشه نیازمند تلاش بسیار بوده و اغلب به بهای آسیب رساندن به دیگران تمام می‌شده است. برای موفق شدن و بهره‌مندی از فراوانی، به روش معنوی‌تری نیازمندیم که به مفهوم جریان یافتن تمام موهبت‌های نیکو به سوی شماست. با درک و ممارست در قانون معنوی، خود را با طبیعت هماهنگ می‌کنیم و با فراغت، شادی و عشق خلق می‌کنیم.

موفقیت، جوانب زیادی دارد: ثروت مادی فقط جزئی از آن است. مضاف بر این که موفقیت، خود سفر است نه مقصد. فراوانی مادی با تمام جلوه‌هایش، از مواردی است که این سفر را لذت‌بخش‌تر می‌کند. موفقیت همچنین شامل سلامتی، انرژی و اشتیاق به زندگی، روابط موفقیت‌آمیز، آزادی خلاق، ثبات عاطفی و روانی، حس رفاه و آرامش ذهن است.

علی‌رغم این همه، بدون پرورش بذر الوهیت در درون‌مان، موفق نخواهیم بود. در واقع، ما الوهیتی پنهان هستیم و الهه‌ها و خدایان درون وجودمان در تلاش‌اند تا به شکل مادی متجلی شوند. بنابراین موفقیت واقعی، تجربه‌ای معجزه‌آسا و آشکار کردن الوهیت درون‌مان است. یعنی، در هر جایی که می‌رویم، در هر چه که می‌بینیم، در چشم‌های یک کودک، در زیباییِ گل، در پرواز پرنده الوهیت را درک کنیم. اگر دائماً و نه گه ‌گاه زندگی‌ را همچون تجلی معجزه‌آسای الوهیت تجربه کنیم، مفهوم واقعی موفقیت را خواهیم فهمید.

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت، طرحی عمیق برای هدایت زندگی در بالاترین و جامع‌ترین سطح به ویژه برای کسانی که در تلاش‌اند زندگی موثری بوجود آورند، ارائه می‌دهد.

دکتر دیپاک چوپرا (Deepak Chopra)، نویسنده این کتاب، پزشکی متبحر است که تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیون نسخه از کتاب‌های او که به ۳۰ زبان مختلف دنیا ترجمه شده و به فروش رفته است.

در بخشی از کتاب هفت قانون معنوی موفقیت می‌خوانیم:

حداقل تلاش زمانی شکل می‌گیرد که رفتارهایتان برانگیخته از عشق باشند، چون عشق موجب انسجام طبیعت می‌شود. وقتی می‌خواهید بر دیگران قدرت و کنترل داشته باشید، انرژی‌تان را تلف می‌کنید. هنگامی که برای خودتان در جستجوی پول یا قدرت هستید، به جای آن که در زمان حال از شادی‌ لذت ببرید، انرژی‌تان را صرف توهم شادی‌ می‌کنید. هنگامی که فقط به خاطر سود شخصی در جستجوی پول هستید، انرژیِ جاری به سوی خودتان را قطع می‌کنید و مانع از بیان آگاهی طبیعت می‌شوید. اما هنگامی که رفتارتان با عشق برانگیخته می‌شود، هیچ‌ انرژی‌ای تلف نمی‌شود. هنگامی که رفتارتان برانگیخته از عشق باشد، انرژی‌تان مضاعف و انباشته می‌شود و انرژی مازادی که انباشته شده است، مانند ثروتی بیکران، برای خلق آنچه می‌خواهید مصرف می‌شود.

می‌توانید جسم مادی‌تان را وسیله‌ای برای کنترل قدرت تصور کنید. جسم می‌تواند انرژی به وجود آورد و آن را ذخیره و مصرف کند. اگر نحوۀ تولید، ذخیره و مصرف مؤثر انرژی را بدانید، می‌توانید ثروت زیادی به وجود آورید. توجه به خود، نیازمند انرژی فراوانی است. اگر خودِ شما، نقطۀ بازگشت درونی‌تان باشد، و اگر در جستجوی قدرت و کنترل روی دیگران یا پذیرش آن‌ها هستید، انرژی را بیهوده مصرف می‌کنید.

آن انرژی را اگر آزاد کنید دوباره جریان می‌یابد و برای خلق خواسته‌های‌تان به کار می‌رود. اگر روح‌تان نقطۀ برگشت درونی‌تان است، اگر مصون از انتقاد هستید و از چالش نمی‌ترسید، قدرت عشق را تحت کنترل درمی‌آورید و خلاقانه برای تجربۀ فراوانی و تحول از آن استفاده می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. قانون توانایی خالص
2. قانون بخشش
3. قانون «کارما» یا علت و معلول
4. قانون حداقل تلاش
5. قانون هدف و آرزو
6. قانون عدم وابستگی
7. قانون دارما یا هدف زندگی
خلاصه و نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت قانون معنوی موفقیت
نویسنده
مترجممژده ودادی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کیمیا
سال انتشار۱۳۸۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-8905-07-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 10500 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

Arad Parhizkar
۱۴۰۲/۶/۱۹
کتاب "هفت قانون معنوی موفقیت" نوشته‌ی Deepak Chopra یک اثر استثنایی در زمینه‌ی رشد شخصی و رسیدن به موفقیت است. این کتاب با سبک نوشتاری ادبی و فلسفی، خواننده را به سوی یافتن معنا و موفقیت در زندگی هدایت می‌کند. دیپاک چوپرا در این کتاب به مفاهیم عمیق معنوی می‌پردازد و هفت اصل اساسی را معرفی می‌کند که به شخصیت پروری، ذهنیت مثبت، و تعالی فردی کمک می‌کنند. او در هر فصل از کتاب، به تفکراتی فلسفی و روحانی عمیق پرداخته و خواننده را به تعمق در مسائل مهمی همچون خودشناسی، عشق و تحول شخصی دعوت می‌کند. این کتاب نه تنها به خواننده اجازه می‌دهد تا از جهان درونی خود آگاهی پیدا کند بلکه او را به تعالی در همه‌ی ابعاد زندگی هدایت می‌کند. دیپاک چوپرا با دستیابی به توازن بین روحانیت و علم، یادآور می‌شود که موفقیت و معنا در زندگی انسان نه تنها از دنیای مادی، بلکه از دنیای روحانی نیز نشأت می‌گیرد. به طور کلی، "هفت قانون معنوی موفقیت" یک کتاب استثنایی است که به خواننده کمک می‌کند تا در مسیری از خودشناسی و رشد معنوی پیشرفت کند و به موفقیت در همه‌ی جوانب زندگی دست پیدا کند. این کتاب با زبانی زیبا و ادبی، تفکرات عمیق و پرسش‌های بنیادی را مطرح می‌کند و یک منبع الهام بخش برای افرادی است که به دنبال رشد شخصی و معنوی هستند.
جعفر اخوی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
من بسیار لذت بردم از مطالعه این کتاب.
اگر چند بار با دقت مطالعه و درک بشه این کتاب میتونه زندگی رو خیلی لذت بخش تر و آسونتر از قبل کنه. من به شخصه بعد از مطالعه این کتاب بیشتر عاشق زندگی شدم
سیده فاطمه معصومی
۱۳۹۸/۹/۷
از خط به خط مطالعه این کتاب لذت بردم، در عین سادگی پر قدرت و تاثیر گذار 💜🌈🙏
Abbas Emrani
۱۳۹۷/۸/۳۰
خوندن این کتاب رو به همه جویندگان هدف خود در زندگی، پیشنهاد می‌کنم
حمید طاهری
۱۳۹۹/۳/۳۰
عمل به این قوانین واقعا همان رازی است که هدف منو در میان این کائنات مشخص می‌کند
ارزو ترجمان
۱۳۹۹/۲/۲۲
کتابی که با نثر روان مطالب عالی که داشت باعث تفکر و آرامش بیشتر میشه
Seyed Ali Khavaniki
۱۳۹۹/۱/۲۲
اصلا جالب نبود یا ایشون قلم بسیار سختی دارند یا مترجم ایشون🤨
azad arefi
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
کتاب خوب بود و مطالبش ارزنده اما متنش تو بعضی قسمتا واقعا سخته.
لیلا مرادی
۱۳۹۸/۶/۲۰
کتابی عالی است درجهت همسو شدن با طبیعت و یافتن اصل وجود
الهه محمدی
۱۳۹۸/۵/۹
کتاب صاحب پیام ارزشمندیست که همه ما به آن نیاز داریم، راز أصل وجودی.
Outis *
۱۳۹۷/۶/۳۰
این کتاب عالیه توصیه میکنم حتما بخونید.
Raheleh Delandar
۱۴۰۰/۱۲/۴
یکی از بهترین کتابهای موجود در این حیطه.
علی جاوید
۱۴۰۰/۵/۲۸
با اینکه خلاصه بود ولی با خوندش کانالم خیلی رونق گرفت🙏🙏
زهرا احمدی
۱۴۰۰/۴/۱۶
خیلی دوسشدارم به بقیه هم خوندنشو پیشنهاد میکنم
لیلا فولادی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کتاب فوق العاده هست ولی متاسفانه ترجمه یکم ضعیفه
مشاهده همه نظرات 25

راهنمای مطالعه کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

برای دریافت کتاب هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.