معرفی و دانلود کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی

برای دانلود قانونی کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی

رفتارهای اشتباه و قدیمی خود را اصلاح کنید! هاوارد ام گاتمن در کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی، سعی دارد با ارائه‌ی راهکارهای کاربردی به شما کمک کند تا الگوهای رفتاری غلطی را که مانع از رسیدن به هدفتان می‌شود، تغییر دهید.

درباره‌ی کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی:

جایگزین کردن رفتارهای قدیمی با رفتارهای جدید از سخت‌ترین کارهای زندگی است که باید حتما آن را انجام داد تا به اهدافمان دست پیدا کنیم. هاوارد ام گاتمن (Howard M. Guttman) مربی زبردست تغییر رفتار در کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی (Coach Yourself to Win)، تجارب مربی‌گری خود را در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید با تبعیت از او، رفتارهای غلط خود را تغییر دهید و طعم شیرین موفقیت در زندگی شخصی و کاری را بچشید.

این کتاب برعکس آثار محرک دیگر به شما یاد می‌دهد که چطور در شغل یا زندگی شخصی خود به موفقیت برسید و درآمد بهتری داشته باشید. در این اثر شما با برنامه‌ی هفت‌ مرحله‌ای کاربردی آشنا خواهید شد که زندگی حرفه‌ایتان را به شکل مثبتی متحول خواهد کرد.

در این کتاب یاد می‌گیرید که:

- اهداف واقعی و خط‌مشی خود را تعیین و نسبت به آن‌ها احساس تعهد کنید.
- موانع بازدارنده خود را به صفر برسانید.
- حامی نداشته خود را پیدا کنید.
- راه تغییر رفتار خود را پیدا کنید.
- خود را در این راه ارزیابی کنید.
- اشکالات برنامه خود را برطرف کنید.
- قصد خود را از تغییر رفتار و "شخصیت جدید موفق خود" بیان کنید.

کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی، برای افرادی که می‌خواهند با اصلاح رفتارشان آینده‌‌ای تازه برای خود بسازند به نگارش درآمده است. اغلب ما قادر هستیم تا آینده‌ی درخشان‌تری برای خود فراهم کنیم و موانع روانی یا احساسی‌مان را با مراجعه به پزشک روانشناس از سر راه برداریم. همه‌ی ما می‌توانیم به هدف نهایی خود برسیم؛ اما این را بدانید که قادر بودن یک مبحث و خواستن مبحث دیگری است. بنابراین این کتاب به شما کمک می‌کند تا عملاً در کار و زندگی مربی خودتان باشید.

جملات برگزیده‌ی کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی:

- تشخیص این حقیقت که شما و تنها شما مسئول عدم موفقیت برای رسیدن به اهداف خود هستید.
- هرگز از وضعیتی که هم ‌اکنون دارید خارج نخواهید شد، مگر این‌که مسائل خود را دوباره قالب‌بندی کنید.
- هر بار که در توانایی خود در رسیدن به هدف دچار تردید شدید، این تردید را قبول نکنید.
- با ندای درونی خود صحبت کنید. به آن متعهد شوید و با آن روبه‌رو شوید. با صدای بلند و از روی دلیل و منطق با آن صحبت کنید.

کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به افرادی توصیه می‌شود که قصد دارند با اصلاح رفتارهای اشتباهشان آینده‌ی درخشانی برای خود بسازند و به موفقیت دست پیدا کنند.

با هاوارد ام گاتمن بیشتر آشنا شویم:

او مؤسس اصلی شرکت توسعه استراتژی‌های گاتمن است. GDS به عنوان یک سازمان مشاور مدیریت شناخته می‌شود. مجله تعالی رهبری در فهرست خود از هاوارد ام گاتمن به عنوان یکی از 100 رهبران متفکر یاد کرده است.

در بخشی از کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی می‌خوانیم:

کلیه اهداف، چه شخصی و خصوصی یا در مقیاس بزرگ، چه درست چه غلط، چه واقعی یا اغراق‌آمیز، یک خصیصه مشترک دارند: این اهداف به هوشیار بودن شما مرتبط است. ابتدا، از وضعیت نهایی که می‌خواهید به آن برسید، سپس از انتخاب‌هایی که برای رسیدن به هدف انجام می‌دهید و سرانجام انتخاب‌هایی که انجام داده‌اید و مانع رسیدن به آن وضعیت مطلوب شده است، هوشیار بودن در همه آن‌ها ضروری است. هوشیاری درباره اهداف، ما را قادر می‌سازد آینده را در دست داشته باشیم و کنترل کنیم.

وقتی هدفی تعیین می‌کنید و درباره آن جدی هستید، سعی می‌کنید به هر نحو مانع هر عمل یا تصمیمی شوید که در تقابل با وضعیت مورد نظر شما باشد. اگر واقعاً بخواهید نویسنده بزرگی شوید، وقت بیش‌تری صرف نوشتن و تایپ با رایانه نسبت به تماشای تلویزیون می‌کنید و این انتخاب شماست. اگر متعهد شوید که دیگر شیرینی نمی‌خورید، از مسیری که شیرینی‌فروشی در آن مسیر است عبور نمی‌کنید. اگر می‌خواهید رابطه بهتر و صمیمانه‌تری با فرزندتان داشته باشید، زمان بیش‌تری را صرف شنیدن به حرف‌های آن‌ها کنید و کم‌تر حرف بزنید. همه این تغییرات مستلزم سطوح جدیدی از هوشیاری و تعهد می‌باشد.

یکی از مشهورترین کتاب‌ها درباره هدف، کتاب مشهور دکتر وین دایر به نام قدرت هدف است که در سال 2004 منتشر شد و بعدها اساس و پایه شکل‌گیری تلویزیون دولتی (PBS) شد. فعالیت دایر براساس این باور او است که یک انرژی یا نیرو در جهان وجود دارد که با توسل به آن می‌توان زندگی بهتری داشته باشیم و عمیق‌ترین خواسته‌های‌مان را بروز دهیم. او می‌گوید: اکنون هدف، بسیار بزرگ‌تر از یک خود معین یا خواسته فردی است... نیرویی است که درون همه ما وجود دارد، یک میدان انرژی نامشهود و فراتر از حدومرز طبیعی که در عادات روزانه ما جریان دارد. این انرژی حتی قبل از تصورات واقعی ما وجود داشته است.

فهرست مطالب کتاب

مربی خود باشید
پیشگفتار
قبل از شروع
معرفی
مقدمه
فصل اول: آیا می‌توانید برای موفق شدن مربی و راهنمای خود باشید؟
فصل دوم: برای خود هدفی تعیین کنید
فصل سوم: هم‌سفران سفر خود را انتخاب کنید
فصل چهارم: پیام چیست؟
فصل پنجم: چگونه باید پاسخ بدهید؟
فصل ششم: مشخص کردن مسیر حرکت
فصل هفتم: همین جا بمانید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی
نویسنده
مترجمملیحه سادات رسولی، سید ناصرالدین گشتائی
ناشر چاپیانتشارات آسمان کبود
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-622-6618-15-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی

برای دریافت کتاب هفت گام برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.