معرفی و دانلود کتاب همسر رویایی من

عکس جلد کتاب همسر رویایی من
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همسر رویایی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همسر رویایی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همسر رویایی من

کتاب همسر رویایی من نوشته‌ی جولیا کویین، داستان ادوارد که در جنگ گمشده و توسط خواهر هم‌رزمش توماس نجات یافته است را روایت می‌کند.

سیسیلیا هارکورت پس از این که برادرش در جبهه‌های جنگ آسیب می‌بیند، با دو انتخاب بسیار سخت رو به رو می‌شود، زندگی در کنار عمه‌ای که ندیمه است و یا ازدواج با یکی از خویشاوندان نه چندان نجیب خود. اما او راه سوم را انتخاب می‌کند و با هدف یافتن و مراقبت از برادرش، به سفری طولانی می‌رود.

او بعد از یک هفته جست و جو به جای یافتن برادرش، بهترین دوست او یعنی ادوارد راکسبی را پیدا می‌کند. افسر ادوارد در آن لحظه بیهوش بود و به کمک سلیسیا احتیاج داشت. بنابراین سیسیلیا با خود عهد می‌بندد که جان این سرباز را نجات دهد، حتی اگر ماندن در کنار او به معنای گفتن دروغی کوچک باشد... اما آیا فقط اوست که در حال پنهان کردن اسرار است؟

جولیا کویین (Julia Quinn) نویسنده‌ی آمریکایی رمان‌های عاشقانه و تاریخی، آثارش به بیش از 29 زبان ترجمه شده است و در صدر پرفروش‌های رمان عاشقانه قرار داشته‌اند. همچنین کتاب‌های او تاکنون 19 بار در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

در بخشی از کتاب همسر رویایی من (The Girl with the Make-Believe Husband) می‌خوانیم:

نیمه‌های عصر بود که ملاقات ادوارد با افسران ارتش بریتانیا تمام شده بود. خود فرماندار ترایون یک گزارش کامل از زبان ادوارد از زمان حضورش در کنکتیکوت می‌خواست و گزارش کتبی که روز پیش برای کلنل استابس نوشته بود برایش رضایت‌بخش نبود. بنابراین کنار فرماندار نشسته و تمام چیزهایی که تابه‌حال سه بار گفته بود را برایش تعریف کرد. به‌نظر ادوارد این کارها کاملاً بی‌فایده بودند، چون ترایون چند هفته پیش چندین کشتی برای حمله به سواحل کنکتیکوت فرستاده بود.

به هر حال غافلگیری بزرگ دقیقاً وقتی اتفاق افتاد که ادوارد داشت از آن جا می‌رفت. کلنل استابس جلوی در متوقفش کرد و یک نامه به دستش داد که روی کاغذی با کیفیت عالی نوشته شده و در پاکت گذاشته و مهر و موم شده بود. و با لحن خشنی گفت: «از طرف کاپیتان هارکورته، این رو برای وقتی که ممکن بود برنگرده پیش من گذاشته بود.»

ادوارد به پاکت نگاه کرد و با گیجی پرسید: «برای من؟»

«ازش پرسیدم که می‌خواد چیزی برای پدرش بفرسته ولی گفت نه! به هر حال به نظرم اهمیتی نداره، چون پدرش قبل از خودش فوت شده بود.» استابس آه خسته‌ و پریشانی کشید، یکی از دستانش یک سمت سرش را خاراند. «راستش نمی‌دونم کدوم زودتر از اون یکی فوت شده ولی سخت می‌شه گفت فرقی توی ماجرا به وجود بیاره.»

ادوارد با او موافقت کرد. «نه.» هنوز هم به اسمش به روی پاکت نگاه می‌کرد، به دست‌خط توماس که کمی درهم‌وبرهم و شلخته بود. ارتشی‌ها همیشه از این نامه‌ها می‌نوشتند ولی معمولاً برای خانواده‌هایشان.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همسر رویایی من
نویسنده
مترجمنشاط رحمانی نژاد
ناشر چاپیانتشارات طلوع ققنوس
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات378
زبانفارسی
شابک978-622-6679-15-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همسر رویایی من

بیتا جوان
۱۴۰۲/۴/۲۶
داستان خوب و گیرایی بود راجع به دختری که به دنبال برادر مجروح خودش می‌رود و بنا به دلایلی مجبور می‌شود خود را همسر دوست برادر خود که مجروح هست معرفی کند. توصیف شخصیت ها؛ ظاهر آنها، احساسات و واکنش‌های آن‌ها خیلی خوب و قابل تصور بود. داستان گیرایی لازم را داشت ولی در برخی بخش توصیفات خیلی زیاد و به جزئیات بی مورد زیاد پرداخته شده بود که روند داستان را کند می‌کرد. پایان داستان کاملا قابل پیش بینی بود ولی به نظر من خائن دانستن برادر زن در حالی که مدرکی در این زمینه ارائه نشده بود خیلی منطقی نبود و دلیلی نداشت که خانواده توماس را از مرگ وی مطلع نکنن، خصوصا وقتی خواهر او این سفر دور و دراز را آمده است. سرعت بهبود ادوارد هم با توجه به شدت جراحات و زمان بیهوشی یکم سریع بود و منطقی نیست. هر چند هیجان داستان کم بود ولی در کل رمان سرگرم کننده‌ای بود.
مهری رازقیان
۱۴۰۲/۸/۱
فقط میتونم بگم سرشار از احساس و زیبایی بود. الان خیلی پکر و افسرده م که تموم شده، فقط یه سوال اندور جریانش چی بود آخرش؟ یه جوری تموم شد که انگار یه جلد دیگه هم داره
محبوبه علیدادی
۱۴۰۱/۹/۵
کتاب عالی هست من این کتابودوست داشتم هیجان داستان اخرش هست وبه نظرم عالی نوشته شده کلاتین مجموعه رومن دوست داشتم وبه همه پیشنهادمیکنم که این کتابوبخونن باتشکرازکتابراه
مهدیه السادات اسلامی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
نمیشه گفت عالی بود چون اگه بخوام صادقانه نظرم رو درموردش بگم با اینکه تو دو روز خوندمش ولی حداقل سه بار تصمیم گرفتم بیخیال ادامش بشم اما خب خوندنش خالی از لطف نیست
فرشته طاهرخانی
۱۳۹۹/۱/۲
داستان بسیار جذاب و گیرایی داشت که مجبورت میکرد آن را هر چه زودتر بخوانی من که لذت بردم از خواندنش، توصیه میکنم بخونیدش، در ضمن ترجمه‌ی بسیار روان و خوبی داست
نادیا امیرعضدی
۱۳۹۸/۸/۱۷
جالب بود لذت بردم. واقعا بعضی اوقات به نشاط ولبخند نیاز داریم اونم تو زندگی امروزی. ترجمه خوبی داشت.
زینب
۱۴۰۲/۷/۴
سلام به همگی این مجموعه از کتاب خیلی قشنگ بود و فوق العاده بود و خیلی دوستش داشتم با تشکر از کتابراه
الهام کریمی
۱۴۰۲/۶/۲۰
این سبک کتابها رو خیلی دوست دارم طوری که هر سه جلد رو پشت سر هم در عرض دو روز خوندم و از فضای رمان کلی لذت بردم.
Az D
۱۳۹۸/۵/۱۰
از متن نوشتار و انسجام کتاب لذت بردم. حس قشنگی توش جاری بود. من ب عنوان یک رمان عاشقانه خوب توصیش میکنم
sara shokrollahi
۱۴۰۲/۱۱/۷
برای کسانی که رمان عاشقانه دوست دارند توصیه میکنم، قلمش هم روان هست، کشش نمیده و از خوندنش لذت بردم.
Mahboobeh Janaliyan
۱۴۰۲/۴/۳۱
گرچه نسبت به جلدهای قبلی ضعیف تر بود ولی در کل من نوشته‌های خانم جولیا کویین رو دوست دارم
الهام نظاری
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
اولین کتاب از سری نوشته‌های این نویسنده رو خوندم و فکر کنم با اشتیاق داستانهای ایشون رو دنبال کنم.
Sisiliya Li
۱۳۹۹/۸/۱۳
این جلدش قشنگتر از جلد اولش بود خیلی دوست دارم زودتر برم سراغ جلد سومش مرسی نشاط جان
sadaaat sad
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
ای کاش ادامش میبود✨
افروز ابراهیمی علویجه
۱۴۰۱/۷/۱۰
زیبا بود با خواندن کتاب خودم را توی داستان تصور میکردم
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب همسر رویایی من

برای دریافت کتاب همسر رویایی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.