معرفی و دانلود کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر

عکس جلد کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر

کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر به قلم جولیا کویین جلد سوم از مجموعه داستان‌های خاندان روکسبی، قصه‌ای عاشقانه است که در تاریخ گذشته سیر می‌کند. روایت دختری به اسم پاپی که در سن 23 سالگی با وجود شور و شوق جوانی، استقلال و شخصیتی خودکفا دارد. (فایل کتاب در تاریخ 1399/02/10 به روز رسانی شده است.)

جولیا کویین (Julia Quinn) که آثارش به بیش از 29 زبان ترجمه شده، حال در کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر (The Other Miss Bridgerton) قصد دارد تا داستانی عاشقانه و پر جوش و خروش را به تصویر بکشد.

موضوع کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر چیست؟

پاپی بریجرتون دختری شیطان و ماجراجوست که قصد دارد فقط با خواستگاری ازدواج کند که مثل خودش باهوش، زیرک و پرشروشور باشد. اما متأسفانه هیچ­کدام از افرادی که در فصل مهمانی‌­اش در لندن با او همراه هستند، انتظاراتش را برآورده نمی‌کنند.

پاپی بر اثر اتفاقاتی پر شور و هیجان اما هولناک با اندرو کاپیتان نیروی دریای و یکی از پسران خاندان روکسبی رو به رو می‌شود، بدون آن‌ که بداند او پسر یک ارل و همسایه عموزاده‌های اشراف‌زاده‌اش در کنت است.

در بخشی از کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر می‌خوانیم:

دختر جوان، پاپی بریجرتون نام داشت که در جزیره سامرست بزرگ شده بود و با شنا کردن هم ناآشنا نبود، اما مدت زمان خیلی کمی را در ساحل گذرانده بود.

با وجود دریاچه‌ای در نزدیکی محل زندگی‌شان و پافشاری پدر و مادری که برای یادگیری شنا به پاپی و برادرنش داشتند. «در واقع به پسرها داشتند.» پاپی متوجه شد، بایستی تنها دختری از خانواده بریجرتون باشد که شاید در یک توفان و کشتی‌شکستگی غرق شود. و آنگاه بود که غصه وجودش را فراگرفت. و بلافاصله با دقت همین حرف‌ها را به والدینش گفت و با قدم‌هایی بلند، پشت سر چهار برادرش به لبه دریاچه رفت و خودش را داخل آب پرت کرد.

بین چهار برادرش، زودتر از سه نفر دیگر شنا را یاد گرفت. «اما در مقایسه با برادر بزرگ‌ترش، هیچ شانسی نداشت. چون که برادرش سریع‌تر از او شنا را آموخت.» و تا امروز، پاپی برای رسیدن به هدف خودش تلاش می‌کرد، تا قدرتمندترین شناگر خانواده شود. که نیاز به تمرینی بیش از توانایی‌های طبیعی دخترانه‌اش داشت. آن‌هم بدون کینه‌ورزی و لجبازی، تا به هدفش دست پیدا کند. باید یاد می‌گرفت چطور شنا کند، چرا که بسی مهم بود. اگر پدر و مادرش از همان اول به او نگفته بودند که با شکیبایی در بین چمن‌ها منتظر بماند، خودش این کار را خیلی راحت و زود یاد می‌گرفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر
نویسنده
مترجمنشاط رحمانی نژاد
ناشر چاپیانتشارات طلوع ققنوس
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات490
زبانفارسی
شابک978-622-6679-25-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر

محبوبه علیدادی
۱۴۰۱/۹/۱
کتاب عالی است خیلی جذبش شدم و بیوقفه میخواستم بخونمش با اینکه دوفصل قبل ازاین کتاب هست ولی داستان طوری نیست که حتما بخواهید دو فصل قبل رو بخونید تا بفهمید چی به چیه منکه اول این کتاب وشروع کردم بعدمتوجه شدم دوفصل قبل ترهم داشته ولی به هرحال خیلی خوب بود داستانشو دوست داشتم ممنون ازکتابراه
وجیهه میرنظامی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
من قلم جولیا کوئین را دوست دارم، و رمان‌هایی که ایشان می‌نویسند، خیلی زیباست، البته که خانوم رحمانی نژاد هم کار ترجمه شون واقعا عالی هستش و من تقریبا تمام کارهای ترجمه ایشان را خوانده ام، و خواندن این کتاب رو به همه توصیه می‌کنم
محبوب، کریمی
۱۴۰۲/۴/۱۵
انتظار داشتم این مهارت شنای پاپی یه جای داستان استفاده بشه، علتش مطالب اولیه‌ای هست که درباره کتاب نوشته شده بود
این از میان چهار کتاب مربوط به روکسبی‌ها واسه من در ردیف دوم هست
Mahya Marjani
۱۳۹۹/۱/۱
ترجمه خوبی داشت، قابل فهمیدن، و به نظرم از جلد دوم زیباتر ب‌د، بیشتر از جلد ۲ دوست داشتم این کتاب رو, هیجان داشت و کمی متفاوت تر از جامعه اشرافی لندن در اون سالها بود..
زینب
۱۴۰۲/۷/۱۸
سلام به همگی کتاب خیلی خوبی بود و دوستش داشتم و موضوع خیلی جالبی داشت با تشکر از کتابراه
Damon Winchester
۱۳۹۹/۵/۲۰
من کلا کتاب‌های این نویسنده رو دوست دارم... این کتابش هم جالب بود...
یاسمین زارع دزفولی
۱۳۹۹/۱/۱۶
سلام. کتاب به نسبت خوب بود ولی از قبلی ضعیف تر بود. ترجمه ضعیف بود. ولی در کل پسندیدم
Raziyeh Kiyani
۱۳۹۹/۱/۱۴
کتاب مناسبی برای مطالعه در روزهای قرنطینه است صاف و ساده و پر از انرژی مثبت
الهام نظاری
۱۴۰۲/۱/۱۰
با خواندن داستان حس محشر دوباره نوجوان شدن رو تجربه کردم. باحال بود.
Ozra
۱۳۹۹/۱/۱۶
من دوستش دارم. نسبت به رمان‌های دیگه خیلی قوی نیس ولی جالبه
نرگس قاسمی
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
داستان زیبایی بود بیشتر از این رمان‌ها بزارید ممنون
رها صفوی
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
نسبت به دو کتاب قبلی ترجمه ضعیف تری داشت و گنگ بود یه جاهاییش
مژده جمالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ترجمه ش نسبت به دو جلد قبل ضعیف تر بود
سارا حاتمي
۱۴۰۲/۸/۳۰
کتاب گیرا و جذابیه هم قلم نویسنده خوبه و هم ترجمه مناسبه
Farzan Na
۱۴۰۱/۶/۱۸
بسیار عالی... ممنون از ترجمه‌های عالیتون
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر

برای دریافت کتاب یک دوشیزه بریجرتون دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.