معرفی و دانلود کتاب همه پادکست دارند، جز شما: راهنمایی خودآموز از اولین خانواده پادکست ساز

عکس جلد کتاب همه پادکست دارند، جز شما: راهنمایی خودآموز از اولین خانواده پادکست ساز
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه پادکست دارند، جز شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه پادکست دارند، جز شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه پادکست دارند، جز شما: راهنمایی خودآموز از اولین خانواده پادکست ساز

شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند پادکست مخصوص به خودشان را بسازند؟ اگر جوابتان مثبت است؛ پس کتاب همه پادکست دارند، جز شما را بخوانید، چرا که جاستین مک الروی، تراویس مک الروی و گریفین مک الروی در این اثر پرفروش راه و روش ساخت یک پادکست حرفه‌ای و جذاب را به زبان ساده و با لحنی شوخ‌طبعانه به شما یاد می‌دهند.

درباره‌ی کتاب همه پادکست دارند، جز شما:

این سه نویسنده که به برادران مک‌الروی شهرت دارند، رتبه‌ی نخست فهرست کتاب‌های پرفروش نیویروک‌تایمز را به خود اختصاص داده‌اند. آن‌ها پادکست‌های محبوب و معروفی چون «برادرم، برادرم و من» و همچنین «منطقه‌ی جادویی» را ساخته‌اند. این سه با نوشتن کتاب همه پادکست دارند، جز شما (Everybody has a podcast except you) یک راهنمای سودمند و بامزه در خصوص ساخت پادکست به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند که تمام ابعاد ساخت، تدوین و تبلیغ یک پادکست و حتی پولدار شدن از این طریق را به شما آموزش می‌دهد.

جاستین مک‌الروی (Justin McElroy)، تراویس مک‌الروی (Travis McElroy) و گریفین مک‌الروی (Griffin McElroy) حدود ده سال است که به ساخت پادکست مشغول‌اند. پادکست «برادرم، برادرم و من» آن‌ها را به شهرتی عجیب رساند. شاید توصیه‌هایشان در زمینه‌ی روابط کاری برای افرادی که همچون آنان با برادر خود همکار نیستند، مفید نباشد اما یقیناً شما را به خنده وامی‌دارد.

برداران مک‌الروی گام به گام همراه شما هستند تا ایده‌تان را به یک پادکست و یک رویداد شنیداری خارق‌العاده تبدیل کنید. آنان با تجربیات و دیدگاه‌هایشان شما را از اشتباهاتی که ممکن است حین ساخت یک پادکست مرتکب شوید، آگاه می‌سازند.

کتاب همه پادکست دارند، جز شما! به شما کمک می‌کند تا موضوع و ساختار برنامه‌تان را پیدا کنید. درباره‌ی نحوه‌ی انتخاب هم‌میزبان، طرح گرافیکی، آهنگ برای برنامه‌ و چند تکنیک ابتداییِ ضبط توصیه‌هایی به شما می‌کند و درباره‌ی خرید تجهیزاتِ ضبط موبه‌مو توضیح می‌دهد. سپس، نوبت به اطلاعات فنی می‌رسد: ویرایش، پس‌تولید و یافتن جایی برای میزبانیِ فایل.

وقتی برنامه پا گرفت، روی افزایش مخاطب و ارتباط با شنوندگان تمرکز می‌کنید. اگر سودای بلندپروازی در سر دارید، می‌توانید حتی راه‌های پول‌درآوردن از پادکست مثل تبلیغات، حمایت شنوندگان و فروش کالا را هم در ادامه بخوانید.

در نهایت، یاد می‌گیرید چطور تمام آموزه‌های این کتاب را به کار ببندید، یک دهه را صرف رسیدن به آن‌چه می‌خواهید بکنید و سپس تمام دانش خود را به‌ صورت یک کتاب درآورید! خب، برای پادکست ساختن آماده‌اید؟

نکوداشت‌های کتاب همه پادکست دارند، جز شما:

- یک عمر تجربه ساخت پادکست در این کتاب است. اگر می‌خواهید یاد بگیرید چگونه پادکست بسازید، فقط این کتاب را بخوانید. (جوزف فینک)

- خنده‌دار، آموزنده، خردمندانه و سرگرم‌کننده. (جان هاجمن)

- برادران مک‌الروی اولین خانواده پادکست هستند. آن‌ها موفق شدند کتابی بنویسند که ثابت می‌کند، می‌توان در عین خنده‌دار و صادق بودن، اطلاعات فوق‌العاده‌ای ارائه داد. (چاک برایانت)

- اگر به پادکست علاقه دارید، کتاب مک الروی‌ها اثر خوبی برای شروع است. (ران چارلز)

- یک دوره آموزشی در زمینه‌ی پادکست، خنده‌دار و خارق‌العاده! یک منبع کامل برای هر کسی که به پادکست علاقه دارد. (نیویورک‌تایمز)

- کتابی با توصیه‌های واقعاً خوب که از خانواده‌ی باتجربهای مثل مک‌الروی‌ها می‌توان انتظار داشت. حتی کسانی که این کتاب را بدون علاقه به پادکست می‌خوانند، ممکن است از آن الهام بگیرند و برای امتحان کردنش وسوسه شوند! (Booklist)

کتاب همه پادکست دارند، جز شما! به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به ساخت پادکست علاقه‌مند هستید و دوست دارید پادکستی حرفه‌ای و جذاب بسازید، این کتاب را هرگز از دست ندهید.

با نویسندگان کتاب همه پادکست دارند، جز شما! بیشتر آشنا شویم:

جاستین، تراویس و گریفین مک‌الروی نویسنده و سازنده‌ی پادکست اهل هانتینگتن، در ویرجینیای غربی هستند. آن‌ها سازنده‌ی پادکست و برنامه‌ی تلویزیونی برادرم، برادرم و من هستند و به همراه پدرشان، کلینت مک‌الروی، کار تولید پادکست و مجموعه داستان تصویری منطقه‌ی ماجراجویی را که جزء پرفروش‌های نیویورک‌تایمز است بر عهده داشتند. آن‌ها با همسران و دوستان‌شان پادکست‌های دیگری از جمله دکتر (همچنین یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز)، شمنرز و فوق‌العاده! را می‌سازند. آن‌ها همچنین در فیلم سینمایی دریمورکس تور جهانی ترول‌ها حضور داشتند (خب البته، صدای‌شان حضور داشت، چون یک کارتون است).

در بخشی از کتاب همه پادکست دارند، جز شما! می‌خوانیم:

چیزی که باید درباره‌اش هشدار بدهم افزودن مهمانان صرفاً جهت افزایش شنونده است. طبق تجربه‌ی من، برای جذب مردم یک مهمانِ واقعاً هیجان‌انگیز لازم است. حتی در این صورت، این کار حقیقتاً فقط زمانی نتیجه می‌دهد که آن مهمان بعد از انتشار آن قسمت کلی برایش تبلیغ کند. اگر زمانِ حضور مهمان را تعیین کنید و بتوانید قبل از آن برای جلب توجه تبلیغ کنید، شاید نتیجه‌ی خوبی داشته باشد اما تضمینی وجود ندارد. مشکل این‌جاست که صحبت از یک مهمانِ هیجان‌انگیز در برنامه‌تان فقط به گوش کسانی می‌رسد که به برنامه‌ی شما گوش می‌دهند. شما روی شنوندگان حساب می‌کنید، که دیگران را خبر کنند و افراد جدیدی به مخاطبان‌تان اضافه کنند، اما بگیر نگیر دارد. پیشنهاد می‌کنم به‌جای تمرکز روی یافتن مهمانانِ کله‌گنده، مهمانانی را دعوت کنید که با نگرش و ماهیت برنامه‌ تناسب دارند. کمال مطلوب این است که شنونده‌ در پایان به خود بگوید: «این بهترین قسمت تا الان بود!» و برای تمام دوستانش تعریف کند.

وقتی نوبت به پیداکردن مهمان می‌رسد، با افراد آشنا شروع کنید. اگر دوستی سرگرم‌کننده دارید یا اهل فنی را می‌شناسید، برای شروع عالی است! بعد از آن، دنیا در دستان شماست. به بازیگرانی که طرفدارشان هستید توییت یا ایمیل بزنید و ببینید علاقه‌مند هستند یا نه، پرسیدن هرگز ضرری ندارد. پیشنهادم یک معرفی کوتاه است، مثل: «سلام، [فلانی] هستم و پادکستی به ‌نام [فلان] را میزبانی می‌کنم. فکر کردم شاید مایل باشید گاهی مهمان برنامه شوید. این لینک یکی از قسمت‌هاست تا با برنامه آشنا شوید: [لینک قسمت موردعلاقه‌تان]. با تشکر فراوان!» سپس، منتظر می‌مانید. فقط این‌که دَه بار در روز به آن‌ها توییت یا ایمیل نزنید. عاقبت خوشی نخواهد داشت.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل اول: پیش‌تولید
فصل دوم: ابزار کار
فصل سوم: بیایید ضبط کنیم
فصل چهارم: حالا بیایید آن را قابل‌گوش‌دادن کنیم
فصل پنجم: خواهش می‌کنم یک نفر گوش کند
فصل ششم: پول‌درآوردن
پس‌گفتار
سپاسگزاری
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه پادکست دارند، جز شما: راهنمایی خودآموز از اولین خانواده پادکست ساز
نویسنده، ،
مترجمهاجر علی پور
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات188
زبانفارسی
شابک978-622-254-264-1
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه پادکست دارند، جز شما

Debora
۱۴۰۲/۳/۲۱
اطلاعات خوبی راجع به پادکست به شما میدهد. من که هیچی از پادکست نمیدانستم با خواندن این کتاب اطلاعات مفیدی گرفتم. اگر میخواید پادکست بسازید کتاب ساده و مفیدیه
محمد احمدی
۱۴۰۲/۱/۱۱
بسیاری از طلاعاتی که توی این کتاب میگیرید، هیچ جای اینترنت فارسی نیست و به همین دلیل بسیار بسیار کمک کننده اس
Erfan Nik
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
برای شروع اطلاعات خیلی خوبی داره
امیدوارم شما هم راه تون را پیدا کنید. 🌱
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب همه پادکست دارند، جز شما

برای دریافت کتاب همه پادکست دارند، جز شما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.