معرفی و دانلود کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله: روشی جدید برای موفقیت در معاملات

عکس جلد کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله: روشی جدید برای موفقیت در معاملات
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله: روشی جدید برای موفقیت در معاملات

اورن کلاف، متخصص امور بازاریابی و جذب سرمایه، تجربیات خود را در کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله به اشتراک گذاشته و روشی را که طی سال‌ها به آن رسیده، در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. او در این کتاب گام‌های مؤثری را برای برقراری ارتباطِ بهتر با مشتریان و کسب سرمایه از طریق آن‌ها معرفی می‌کند.

درباره‌ی کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله

کتاب هنر متقاعدکردن و برنده‌ شدن در معامله (Pitch Anything)، اولین کتاب اورن کلاف (Oren Klaff)، یکی از متخصصان مطرح دنیا در زمینه‌ی فروش، تأمین سرمایه و مذاکره است. این کتاب یک راهنما برای تسلط یافتن بر تبلیغ فروش، تمرکز بر جلب‌توجه سرمایه‌گذاران و بستن معاملات بزرگ بوده و دیدگاه جدیدی را درمورد روش‌های تبلیغ سنتی برای ایجاد یک رویکرد مؤثرتر ارائه می‌دهد. اورن کلاف، با به‌کارگیری آخرین یافته‌ها در زمینه‌ی اقتصاد عصب‌بنیان و به‌اشتراک‌گذاری داستان‌های آموزنده از روش خود، در عمل توضیح می‌دهد که مغز چگونه تصمیم می‌گیرد و به تبلیغ‌ها واکنش نشان می‌دهد. با استفاده ‌از این اطلاعات، کنترل کامل هر مرحله از فرایند تبلیغ را در دست خواهید داشت.

معرفی و دانلود کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله

شما چه درحال فروش ایده به سرمایه‌گذاران، چه درحال تبلیغ یک محصول به مشتری یا حتی در حال مذاکره برای افزایش حقوق باشید، کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله، روش قرارگیری ایده‌ی شما را تغییر خواهد داد و با معرفی یک روش انحصاری با عنوان «قدرت» به شما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر بتوانید با مخاطب ارتباط برقرار کرده و او را متقاعد سازید.

داشتن یک تبلیغ مؤثر و عالی، می‌تواند شغل شما را ارتقاء دهد، پول زیادی برای شما به ارمغان بیاورد و حتی زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. این موفقیت به روش تبلیغ شما بستگی دارد، نه میزان تلاش‌تان. به گفته‌ی اورن کلاف، داشتن یک روش بهتر، مساوی است با کسب پول بیشتر. او در کار خود بهترین است، زیرا روشش را بهتر از دیگران برگزیده؛ روشی که آن را در کتاب خود، ارائه داده است. به کار بردن تکنیک‌ها و استراتژی‌های مطرح‌شده در کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله، برای ایجاد تعامل و متقاعد کردن مخاطبان و دریافت بودجه و حمایت از آن‌ها، مفید و کاربردی خواهد بود.

اورن کلاف کتابش را در هشت فصل تدوین کرده و در فصل اول آن روش و ایده‌ی کلان را شرح و بسط می‌دهد. او این‌طور بیان می‌کند که بین نحوه‌ی ارائه‌ی هر چیزی و نحوه‌ی دریافت آن توسط مخاطبان، یک ناپیوستگی اساسی وجود دارد. درنتیجه، در لحظه‌ی حساسی که قانع‌ کردن مخاطب، مهم‌ترین مسئله به شمار می‌رود، از هر ده مرتبه، نُه بار آن را موفق به متقاعد کردن مخاطب خود نمی‌شوید. شانس بسیار کمی وجود دارد که پیام‌های اصلی و مهم شما به‌درستی توسط مخاطب دریافت شوند. کلاف توصیه می‌کند که ابتدا باید دلیل این ناپیوستگی را درک کنید تا با موفقیت بر آن چیره شوید و از آن بهره ببرید. کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله چگونگی رسیدن به این درک را برایتان بازگو می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله

اورن کلاف در فصل دوم، تجارت مبتنی‌بر چهارچوب را توضیح می‌دهد. یکی از مزایای استفاده از رویکرد مبتنی بر چهارچوب برای تجارت، این است که این روش به تکنیک، شگرد یا چرب‌زبانی زیادی نیاز ندارد. درواقع، هرچه کمتر حرف بزنید، تأثیرگذارتر خواهید بود. این روش با ترویج استفاده از پویایی اجتماعی، حتی قبل از شروع بازی، تمام مهره‌ها را به نفع شما می‌چیند. در حقیقت، چهارچوب ابزاری است که برای جمع‌آوری قدرت، اقتدار، توانایی، اطلاعات و مقام از آن بهره می‌گیرید.

کلاف در فصل سومِ کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله نشان می‌دهد که «جایگاه» نقش مهمی در کنترل چهارچوب ایفا می‌کند. اینکه دیگران چگونه شما را می‌بینند، در ایجاد چهارچوب غالب و حفظ قدرت، امری کلیدی است. اورن کلاف جایگاه اجتماعی را سکویی می‌داند که از آن، تبلیغ خود را ارائه می‌دهید. اگر از یک سطح یا جایگاه اجتماعی پایین‌تر تبلیغ خود را ارائه دهید، توانایی شما برای متقاعد کردن دیگران کاهش می‌یابد و ارائه‌ی تبلیغ‌ کار دشواری خواهد بود، فرقی ندارد که ایده یا محصول شما چقدر عالی است. بااین‌حال، اگر جایگاه اجتماعی بالاتری داشته باشید، حتی به‌صورت موقت، قدرت شما برای متقاعد کردن افراد دیگر قوی خواهد بود و به‌راحتی تبلیغ خود را ارائه خواهید داد.

به همین ترتیب، در فصول چهارم تا هشتم، خواهید آموخت که چگونه ایده‌ی کلان خود را تبلیغ کنید و به‌اصطلاح وارد بازی شوید. برای یادگیری تمام نکات دنیای بازاریابی و فروش، نشر یوشیتا کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله را با ترجمه‌ی فاطمه قربان‌زاده در اختیار شما قرار داده است.

افتخارات کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله

  • ترجمه‌شده به چند زبان زنده دنیا
  • فروش بیش از یک میلیون نسخه از کتاب در سراسر جهان

نکوداشت‌های کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله

  • سرمایه‌گذاران سالانه پای صدها مذاکره می‌روند، سعی کنید آن مذاکره‌کننده‌ای باشید که لبخند را بر روی لب آن‌ها می‌آورید. (رالف کرام)
  • با به‌کارگیری شیوه‌های جدیدِ ارائه‌شده در کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله، از دیگر مذاکره‌کنندگان متفاوت خواهید شد. (جیسون جونز)
  • کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله مبتنی بر یک روش غیرشهودی و کاربردی نوشته شده است. (جی گویال)
  • من از استراتژی‌های منحصربه‌فرد اورن کلاف برای انجام معاملات، جذب سرمایه و مدیریت بحران بهره می‌برم. (تیلور گرت)

کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کمک تمام کسانی خواهد آمد که در عرصه‌ی تجارت و کسب‌وکار و در دنیای بازاریابی و فروش، فعال هستند.

در بخشی از کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله: روشی جدید برای موفقیت در معاملات می‌خوانیم

مهم نیست که چقدر خوب مباحثه می‌کنید، چگونه نکات خود را طراحی کرده‌اید یا چقدر منطقی و سلیس صحبت می‌کنید؛ اگر جایگاه بالایی نداشته باشید، توجه لازم را برای شنیدن حرف‌هایتان جلب نخواهید کرد، قدرت متقاعد کردن نخواهید داشت و انجام معامله برایتان دشوار خواهد بود.

همان‌طورکه کم‌کم شروع به درک می‌کنید، تبلیغِ هر نوع ایده یا معامله‌ای، شامل انجام یک بازی جایگاه سخت و پیچیده می‌شود. قبل از اینکه در مورد راه‌های برنده‌شدن در بازی و همچنین، راه‌های احتمالی شکست در آن صحبت کنم، باید ابتدا به مزیت‌های واقعی بپردازم که یک شخص در بالاترین جایگاه، یعنی آلفا، در اختیار دارد. فردی در جایگاه آلفا، بیشترین توجه را در یک تعامل اجتماعی به خود جلب می‌کند، حتی زمانی‌که آن توجه را از کسی مطالبه نمی‌کند. هنگامی‌که او خواهان این توجه می‌شود، بلافاصله توجه گروه را به خود جلب می‌کند. وقتی چیزی را اعلام می‌کند، مخاطبان آن را درست تلقی می‌کنند و هر ادعایی هم داشته باشد، بدون هیچ چالشی پذیرفته خواهد شد. شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد شخص آلفا در یک گروه، بدون هیچ چون و چرایی قابل اعتماد بوده و از او پیروی خواهد شد. محققان، آزمایش‌های زیادی را برای نشان دادن این موضوع انجام داده‌اند که در آن تحقیق‌ها، مردان با پوشیدن کت و شلوارهای رسمی باکلاس، از یک خیابان شلوغ با بی‌احتیاطی عبور می‌کردند. عابرانی که جایگاه پایین‌تری داشتند، مایل بودند به‌دنبال طعمه‌ی خود با جایگاه اجتماعی بالاتر به منطقه‌ی خطر بروند. البته که آن‌ها هرگز از یک فرد بدلباس پیروی نخواهند کرد.

زمانی‌که در یک تعامل اجتماعی، جایگاه بالایی را به‌ دست می‌آورید، آن را احساس خواهید کرد، مخاطبان شما هم همین‌طور. اهمیت و ارزش جایگاه را در موفقیت کلی خود، دست‌کم نگیرید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
فصل اول: روش
فصل دوم: کنترل چهارچوب
فصل سوم: جایگاه
فصل چهارم: تبلیغ ایده‌ی کلان خود
فصل پنجم: انباشت چهارچوب و شناخت‌های داغ
فصل ششم: ریشه‌کن کردن نیاز
فصل هفتم: مطالعه‌ی موردی: قرارداد فرودگاه
فصل هشتم: ورود به بازی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله: روشی جدید برای موفقیت در معاملات
نویسنده
مترجمفاطمه قربان زاده
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-622-5911-80-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله

برای دریافت کتاب هنر متقاعد کردن و برنده شدن در معامله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.