معرفی و دانلود کتاب شاه کلید ارائه موفق: روشی خلاقانه برای معرفی، متقاعدسازی و بستن قراردادها

عکس جلد کتاب شاه کلید ارائه موفق: روشی خلاقانه برای معرفی، متقاعدسازی و بستن قراردادها
قیمت:
۱۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاه کلید ارائه موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاه کلید ارائه موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاه کلید ارائه موفق: روشی خلاقانه برای معرفی، متقاعدسازی و بستن قراردادها

کتاب شاه کلید ارائه موفق نوشته‌ی اورن کلاف تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مشخصی برای تعامل با مخاطب و متقاعد کردن افراد در میز مذاکره و فروش ارائه می‌کند. با استفاده از این کتاب پرفروش می‌توانید روش موثری را برای جذب سرمایه و فروش بیشتر بیاموزید.

درباره‌ی کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق

اورن کلاف متخصص امور مالی، فروش و مذاکره است که در کتاب حاضر حاصل 13 سال تجربه‌ی خود در جذب سرمایه را به مخاطب ارائه می‌کند. او برای اولین بار از فرمول منحصر به فرد خود برای فروش و جذب سرمایه صحبت کرده است تا به مخاطب کمک کند در هر موقعیت تجاری پیروز میدان باشد.

اورن کلاف (Oren Klaff) کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق (Pitch Anything) را در هشت فصل نگارش کرده است. او با به‌کارگیری آخرین یافته‌ها در حوزه‌ی اقتصاد مبتنی بر علوم اعصاب به بازگویی داستان‌های واقعی می‌پردازد تا توضیح دهد مغز ما در موقعیت‌های مختلف چطور تصمیم‌گیری می‌کند. با استفاده از اطلاعات ارائه‌شده در کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق می‌توانید کنترل کامل فرایند مذاکره و فروش را به دست بگیرید و محصول یا خدمت خود را به بهترین نحو به مشتریان یا سرمایه‌گذاران ارائه دهید. اورن کلاف در کتاب خود روش عملی و منحصر‌به‌فردی را معرفی می‌کند که بلافاصله پس از خواندن این اثر به راحتی می‌توانید آن را به کار ببندید.

کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق بازی را به نفع شما تغییر می‌دهد، می‌تواند موقعیت شغلی شما را بهبود ببخشد، پول و سرمایه زیادی برایتان به ارمغان بیاورد و حتی زندگی شما را تغییر دهد. برای رسیدن به موفقیت روشی که استفاده می‌کنید مهم‌تر از میزان تلاش شماست. اورن کلاف جمله معروفی در این خصوص دارد: «روش بهتر، پول بیشتر. روش بسیار بهتر، پول بسیار بیشتر.» اورن کلاف در این حوزه سرآمد است و تجربه و تخصص زیادی دارد. پس روشی که او در کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق ارائه می‌دهد بی‌شک می‌تواند بهترین روش باشد.

گفتنی است کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق برای اولین بار در سال 2011 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با ترجمه‌ی سعید یاراحمدی در سال 1397 به همت نشر آموخته به چاپ رسید.

افتخارات کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق

  • ترجمه‌شده به چند زبان زنده دنیا
  • فروش بیش از یک میلیون نسخه از کتاب در سراسر جهان

نکوداشت‌های کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق

  • کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق روش جدیدی را ارائه می‌دهد که شما را از بقیه گروه متمایز می‌کند. (جیسون جونز، معاون ارشد جونز لانگ لاسال)
  • من از استراتژی‌های منحصر به فرد اورن کلاف برای فروش، کسب سرمایه و مدیریت موقعیت‌های سخت استفاده می‌کنم. (تیلور گرت، معاونت شرکت وایت کپ)
  • کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق چشمانم را به آن چیزی باز کرد که در ارائه‌ها و تعاملات تجاری خود گم کرده بودم. (لوییس یوسیفری، رئیس گروه تجاری ریجنت کپیتال)
  • اگر می‌خواهید محصولی را عرضه کنید، سرمایه جمع کنید یا معامله‌ای انجام دهید، کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق را بخوانید و اصول آن را اجرا کنید. (استیون والدمن، مدیر و بنیانگذار اسپکتروم کپیتال)

کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام فعالان حوزه‌ی تجارت، فروش و کسب‌وکار مناسب است. اگر شما هم تمایل دارید مهارت خود را در مذاکره و همچنین ارائه و فروش محصول ارتقاء دهید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب شاه‌ کلید ارائه موفق را بخوانید.

با اورن کلاف بیشتر آشنا شویم

اورن کلاف از مدیران بانک سرمایه‌گذاری کپیتال اینترسکشن است که در مدت فعالیت خود در این شرکت توانسته ده‌ها میلیون دلار سرمایه را از مؤسسات و سرمایه‌گذاران حقیقی جذب کند. او متخصص مدل‌سازی مالی است و در گنجاندن مباحث مرتبط با علوم اعصاب در برنامه‌های بازار سرمایه تبحر دارد. اورن کلاف را از برجسته‌ترین متخصصان حوزه‌ی فروش، مذاکره و جذب سرمایه در جهان به شمار می‌آورند. او مطالب خود را در قالب وبلاگ و پادکست منتشر می‌کند و به طور مرتب برای نشریات معتبری مطلب می‌نویسد. همچنین کتاب‌ شاه‌ کلید ارائه موفق برجسته‌ترین اثر اوست که با تحسین و استقبال منتقدان و خوانندگان مواجه شده است.

در بخشی از کتاب شاه‌کلید ارایه موفق می‌خوانیم

در دنیای امروزی، یادگیری ارائه‌ی مؤثر از نان شب هم واجب‌تر است. جذب سرمایه کار سختی شده است. رقابت شدیدتر شده است. اگر روی شانس باشید، مشتریان‌تان با پیامک‌ها، ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی حواس‌شان پرت شده و اگر بد آورده باشید، اصلاً نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. به محض اینکه پای‌تان به این حوزه‌ی کاری باز می‌شود، این را می‌فهمید که: هر چه در حفظ توجه افراد بهتر عمل کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که آن فرد ایده‌تان را قبول کند.

ولی واقعاً این دیگر چه نوع توصیه‌ای است؟ گفتن اینکه «باید توجه مخاطبان رو حفظ کنی»، مثل این است که وقتی می‌خواهیم بازی تنیس را به کسی یاد بدهیم، بگوییم: «وقتی توپ به سمتت میاد، با چرخوندن راکت بهش ضربه بزن». آن‌ها خودشان این را می‌دانند! چیزی که نمی‌دانند چگونگی انجام آن است. یادگیری چگونگی انجام این کار ارزشش را دارد. اگر شغل‌تان ایجاب می‌کند محصول و خدمتی را بفروشید یا ایده‌ای را بقبولانید، کاری که همه‌ی ما در نقطه‌ای از مسیر کاری‌مان انجامش می‌دهیم، می‌دانید که یک ارائه‌ی خوب چگونه می‌تواند پروژه را به پیش ببرد و یک ارائه‌ی بد چطور می‌تواند آن را نابود کند. همچنین به خوبی واقفید که ارائه‌ به مخاطب شکاکی که یک لحظه به شما توجه می‌کند و لحظه‌ی بعد با تماسی تلفنی حواسش پرت می‌شود، چقدر می‌تواند سخت باشد. ولی همه‌ی ما باید این روند را از سر بگذرانیم؛ زیرا همه‌ی ما، اگر به چیزی نیاز داشته باشیم، باید ارائه انجام دهیم. و با اینکه بیشتر ما کمتر از یک درصد وقت‌مان را صرف ارائه کردن می‌کنیم، شاید مهم‌ترین کاری باشد که انجام می‌دهیم. وقتی باید سرمایه جذب کنیم، ایده‌ی پیچیده‌ای را به دیگران بقبولانیم یا ترفیع شغلی بگیریم، مجبوریم ارائه انجام دهیم. و با این حال، باز هم در انجامش افتضاحیم.

یک دلیلش این است که ما بدترین مربی خودمان هستیم. چون اطلاعات زیادی درباره‌ی موضوع ارائه‌مان داریم، از درک اینکه طرف مقابل چگونه موضوع ارائه را هضم می‌کند، عاجزیم و به این دلیل، معمولاً آن فرد را گیج می‌کنیم (درباره‌ی این موضوع در فصل 4 صحبت می‌کنیم). ولی بزرگ‌ترین دلیل شکست‌مان تقصیر ما نیست.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
درباره‌ی نویسنده
فصل اول: روش
فصل دوم: کنترل چارچوب
فصل سوم: جایگاه
فصل چهارم: ارائه‌ی ایده‌ی بزرگ‌تان
فصل پنجم: تجمیع چارچوب‌ها و مهارت‌های شناختی گرم
فصل ششم: ریشه‌کنی محتاج به نظر رسیدن
فصل هفتم: مطالعه‌ی موردی: معامله‌ی فرودگاه
فصل هشتم: وارد گود شوید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاه کلید ارائه موفق: روشی خلاقانه برای معرفی، متقاعدسازی و بستن قراردادها
نویسنده
مترجمسعید یاراحمدی
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-600-8237-53-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاه کلید ارائه موفق

احمد مشتاقی خَسرقی
۱۴۰۲/۲/۱۶
کتابی بی نظیر و تکرار نشدنی و بی مثال در نوع خود. حتما بخوانید و متحول شوید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب شاه کلید ارائه موفق

برای دریافت کتاب شاه کلید ارائه موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.