معرفی و دانلود کتاب وجود مقدس شما: کشف نور درون

عکس جلد کتاب وجود مقدس شما: کشف نور درون
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وجود مقدس شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وجود مقدس شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وجود مقدس شما: کشف نور درون

کتاب وجود مقدس شما اثری از دبی فورد، آموزگار و مربی ایجاد تغییر در زمینه رشد و بالندگی درونی است. این کتاب شما را هدایت می‌کند تا با کمک نور وجودی‌تان تاریکی‌های مسیر زندگی خود را روشن گردانید، خویشتن مقدستان را کشف نمایید و از جهان یاس و رخوتی که در آن فرو رفته‌اید، نجات پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب وجود مقدس شما:

همه ما تجربه مواجه شدن با لحظات سخت و اندوهناک را داشته‌ایم. گاهی امیدمان را از دست داده‌ایم یا راه خود را گم کرده‌ایم. در این مواقع تنها یک نیروی قدرتمند می‌تواند مسیر بازگشت و هدایت ما را روشن گرداند. دبی فورد در کتاب وجود مقدس شما: کشف نور درون (Your Holiness: Discover the Light Within) ما را با انرژی الهی آشنا می‌کند که در وجود ما حاضر است و تنها برای ظهور به یک راهنما و هدایت‌کننده نیاز دارد تا از درون ما سر بیرون بیاورد و جهان ما را منور کند.

این نویسنده معنوی معتقد است آن نوری که درون ما وجود دارد همان خدایی‌ست که در بیرون به جستجوی آن پرداختیم در صورتی‌که او در وجود ما حاضر است و برقرار کردن یک ارتباط معنوی و عمیق با وی، کمک می‌کند تا خویشتن خویش را در آغوش بگیریم و درست در لحظاتی که تاریکی همه جا را فرا گرفته است، نوری به زندگی ما بتاباند تا در درخشش آن آرامش و امید از دست‌رفته‌یمان را بازیابیم.

اثر حاضر روایت‌های جالبی از تجربیات واقعی نویسنده را در بر می‌گیرد. لحظاتی که نویسنده در آستانه یک چاه ظلمانی قرار گرفته بوده است و هر لحظه امکان سقوط را پیش روی خود می‌بیند. در این لحظات تنها دعا و اتصال به نور درون او را از ورطه هلاکت نجات می‌هد و دریچه‌ای رو به روشنایی و آگاهی را به روی او می‌گشاید.

کتاب وجود مقدس شما؛ کشف نور درون، همان راهنمای عملیاتی است که تا پایان مسیر با شماست و تا لحظه رسیدن به آسودگی واقعی در ذهن و جان خواننده نجوا می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب وجود مقدس شما:

- دبی فورد دوباره کاری بزرگ و عمیق را به نتیجه رسانده است. این اثر او چنان از الطاف الهی سرشار است که باعث شد من اشک من جاری شود و بابت مطالب ژرف آن شکرگزاری کنم. تا وقتی که زنده هستم و نفس می‌کشم؛ این کتاب در کتابخانه‌ام وجود خواهد داشت. (مدیسین تیلور، نویسنده)

- دبی فورد، خواهر معنوی، همکار و استاد من است. این اثر که پس از مرگ او یافت شد، سفری معناگرایانه به سوی شناخت والاتر است. این کتاب را بخوانید و تجربیاتی را که دبی فورد در زندگی به کار گرفته است را جذب کنید تا با نگاهی تازه، جلوه دیگری از جهان پرشور و مقدس را درک کنید. (دیپاک چوپرا)

- هر انسانی باید این اثر را مطالعه کند! این کتاب در دنیای مادی و معنوی به شما یاری می‌رساند و با عنایت پروردگار و اثر نیایش به روح و جانتان نیرو و قدرت تازه‌ای هدیه می‌کند. (جان هالند، استاد معنوی)

کتاب وجود مقدس شما به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

علاقه‌مندان و دوست‌داران کتاب‌های خودشناسی و موفقیت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم. این کتاب به شما کمک می‌کند تا قدرت یکی شدن با دنیای پیرامون و آگاهی از زندگی را به دست بیاورید و با خدای و راهنمای درونی خود ارتباط تازه‌ای برقرار سازید.

با دبی فورد را بیشتر آشنا شویم:

او یکی از نویسندگان مطرح کتاب‌های معنوی بود و آثارش همواره از پرفروش‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رفت. دبی فورد (Debbie Ford) در سال 1955 به دنیا آمد و در سال 2013 بر اثر سرطان بدرود حیات گفت. ترغیب آدمیان به کشف دنیای درون و ورود به جهان بیکران معنویت، هدف مورد علاقه‌ی فورد از نوشتن انبوهِ آثارش بود.

شهرت و اعتبار اصلی او بیشتر به دلیل نگارش کتاب «نیمه تاریک جویندگان نور» یا «نیمه تاریک وجود» است. این اثر در سالی که انتشار یافت عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال را به دست آورد. از دیگر آثار برجسته فورد می‌توان به: «شجاعت، جدایی معنوی، نیمه تاریک وجود، پاکسازی آگاهی در 21 روز، بهترین سال زندگی شما» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب وجود مقدس شما می‌خوانیم:

نبات دل، شناخت و تأیید خود در ژرف‌ترین لایه‌ها، محترم شمردن آن کسی که هستیم و آن کاری که هر روز انجام می‌دهیم، است، نه بدیهی شمردن خود و کارهایمان. نبات دل می‌تواند این باشد که در پایان روز به خودمان فرصت دهیم تا با صدای بلند یا آرام بگوییم: «به‌به! آفرین به من! در مدرسه یک ساعت کار داوطلبانه انجام دادم.

آشپزخانه را تمیز کردم. کارهای مالیاتی‌ام را انجام دادم. اتومبیلم را شستم. با این که حوصله نداشتم، به مادربزرگم تلفن زدم.» وقتی درک می‌کنیم انسان بودن چه قدر نیازمند تلاش است، به خودمان نبات دل می‌دهیم. بسیاری از ما باور داریم که انجام دادن همۀ کارهای لازم، وظیفۀ ماست.

پس چرا باید به خودمان احترام بگذاریم و از خود سپاس‌گزاری کنیم؟ اما وجود ژرف‌تر ما برای هر گامی که در مسیر نیکی برمی‌داریم، آرزوی سپاس‌گزاری دارد. سپاس‌گزاری از خود به ما امکان می‌دهد ارتباطی ژرف را با خدا احساس کنیم. با سپاس‌گزاری از خودمان، کل برتر را سپاس‌می‌گوییم.

دوره‌ای از زندگی‌ام را به یاد دارم که از پروازهای فراوان در سراسر کشور و برگزاری دوره‌ها و سخنرانی‌ها به شدت خسته بودم. شبی دوستم جاستین با دیدن خستگی و تمام شدن انرژی‌ام گفت: «می‌خواهم با خودت رفتاری داشته باشی که با آماچی داری. می‌خواهم با خودت چنان رفتار کنی که با یک انسان مقدس و مهم برخورد می‌کنی.»

بی‌درنگ مخالفت کردم و گفتم: «اما من آماچی نیستم. او خاص است. او مقدس است.» البته همین که این واژه‌ها از دهانم بیرون آمدند، متوجه شدم که من، او هستم. همۀ ما آماچی هستیم. او یک آینۀ زیبا و شفاف است که الهی بودنمان را به ما بازمی‌تاباند. آماچی مانند همۀ ما، ذره‌ای الهی‌ست. وقتی به خود نبات دل می‌دهیم، یعنی این واقعیت را تأیید می‌کنیم.

نبات دل راهی برای ویژه، دوست‌داشتنی و محترم دیدن خودمان است. وقتی شما خودتان را در خلوت جهانتان دوست دارید، در جهان بیرون عشق را می‌آفرینید، بیرون می‌کشید و جذب می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با نویسنده
دیباچه
پیش گفتار
بخش یکم: شما سرشار از تقدس هستید
سرشار از تقدس
جا‌به‌جایی
شناخت پروردگار
یافتن ایمان
بر موج خداوند
شبکۀ واقعیت های چندگانه
نیروهای متضاد
رقص میان درون و بیرون
شبح تشنه
گشایش
دل بی ادعا
بخش دوم: فراخواندن به دعا
فراخواندن به دعا
زیر بال های تو
آداب دعای روزانه
فرایند قدرتمند دعا
ایجاد فضایی مقدس برای دعا
فرایند ایجاد محراب درونی
مرا احساس و لمس کن، برکت و شفا ده
بخش سوم: پاک‌سازی مقدس
پاک سازی آگاهی بیست و چهار ساعته
آغاز پاک سازی
جنبش سم‌زدایی
مرا رها ساز
سم های مرا حل کن
برنامه‌ریزی آگاهی
ده برکت نور
لالایی خدا
مرا برنامه‌ریزی کن
بخش چهارم: درمان دل
درمان درد مقدس
مرا به جایی که به آن جا تعلق دارم، بالا ببر
جنگ درونی
تسلیم شدن به ناتوانی
کودک نازنین من
تسلیم شدن به آغوش تو
درمان دل ارزشمند
دل لطیف مرا درمان کن
پس از دلشکستگی ها
رها کردن عشق از دست رفته
بخش پنجم: داروی مقدس
نهایت دوست داشتن خود
متأسفم
بخشایش خود
دل مقدس من
بخشایش خدا
مرا سبک کن
بخشایش دیگران
بریدن بند
یک چشم زخم
مرا حفظ کن
بخش ششم: بازیابی نور خود
شگفت زده از توان روح انسان
من، آن هستم
بگذار نور تو بدرخشد
بازیابی نور خود
شوق مقدس
رهاسازی شوق
آفرینش شوق برانگیز
ابراز مقدس
کیمیای مقدس
جوشش کیمیای مقدس
دل سپاس گزار
نبات دل
دعای نبات دل
بارش عشق
تعهد مقدس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وجود مقدس شما: کشف نور درون
نویسنده
مترجمفرناز فرود
ناشر چاپیانتشارات کلک آزادگان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-600-799632-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وجود مقدس شما

Fatemeh.elahi
۱۴۰۲/۱۱/۳
یکی از بهترین کتابهایی بود که تا به حال خوندم واقعا به همه عزیزان پیشنهاد میکنم که هر روز این کتاب رو در کنار خودشون داشته باشند و بخونند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب وجود مقدس شما

برای دریافت کتاب وجود مقدس شما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.