معرفی و دانلود کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو

عکس جلد کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو

در کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو نوشته‌ی شامینی فلینت مخاطب ماجراهای زندگی آقای مارکوس اتکینسونِ نُه ساله هستید. مارکوس از ورزش کردن نفرت دارد. علاوه بر این، تا به حال، حتّی سر سوزنی استعداد در هیچ رشته‌ی ورزشی از خود نشان نداده است. او در فوتبال گل‌به‌خودی می‌زند و فکر می‌کند هنرهای رزمی چیزی شبیه به نقاشی کردن هستند!

با این همه،‌ بابای مارکوس تصمیم گرفته او را به کلاس تکواندو بفرستد و به نظر می‌رسد مارکوس به هیچ روشی نمی‌تواند پدرش را از این تصمیم منصرف کند... آیا این ورزش می‌تواند مارکوس را به ورزش کردن علاقه‌مند کند؟ پاسخ در کتاب استاد تکواندو نهفته است!

درباره‌ی کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو

اگر کتاب ستاره‌ی فوتبال (Diary of a Soccer Star)، یعنی مجلد نخست از مجموعه کتاب ورزشکار زورکی را مطالعه کرده باشید، حتماً باخبرید که مارکوس اتکینسونِ نُه ساله، به اجبار و اصرار پدرش مجبور شد در یک مدرسه‌ی فوتبال ثبت نام کند؛ جایی که تقریباً می‌شود گفت از آن متنفر بود. حالا در مجلد بعدی که کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو (Diary of a Taekwondo Master) نام دارد، قرار است شاهد ماجرای مارکوس با کلاس تکواندو باشیم.

اگر با مارکوس آشنا نیستید، بهتر است در ابتدا کمی شما را با این پسربچه‌ی بامزه آشنا کنیم. مارکوس از ورزش کردن -از همه‌ی ورزش‌ها- تنفر دارد. در واقع، هیچ ورزشی نیست که کوچک‌ترین علاقه‌ای را در او برانگیزد. مارکوس نه تنها از ورزش کردن خوشش نمی‌آید، بلکه از نظر بی‌استعدادی در ورزش نظیر ندارد! با این همه، پدرش اصرار دارد که او حتماً باید ورزش کند. حالا که بابای مارکوس بی‌خیال رفتن او به مدرسه‌ی فوتبال شده، پافشاری می‌کند که حتماً پسرش به ورزش تکواندو بپردازد. راستش را بخواهید، مارکوس چنان از فضای ورزش و ورزشکاران دور است که حتی نمی‌داند تکواندو چیست! بعد که پدرش تکواندو را با عبارت «هنر رزمی» توصیف می‌کند، مارکوس گمان می‌برد که قرار است با قلم‌مو و کاغذ و گواش سر و کار داشته باشد.

زمانی که مارکوس به بابا می‌گوید که از کلاس تکواندو هم درست به اندازه‌ی ورزش فوتبال متنفر است، بابا نه‌تنها به خرجش نمی‌رود، بلکه سلسله‌ای از دلایل را برای مارکوس ردیف می‌کند که چرا او باید ورزش تکواندو را یاد بگیرد. به هر روی، مارکوس مجبور است تسلیم خواسته‌ی پدرش شود. در ابتدا،‌ تکواندو آن‌قدرها هم بد به نظر نمی‌رسد. درست است که حوصله‌ی مارکوس را حسابی سر می‌برد، اما دست‌کم خطرش از ورزش‌های دیگر کمتر است؛ کمتر از همه‌ی ورزش‌های دیگری که پدر مارکوس او را مجبور کرده انجامشان بدهد...

آیا مارکوس می‌تواند از ورزش تکواندو استفاده کند و با استفاده از مهارت‌هایش در این ورزش، ‌حقّ هالک قلدر مدرسه که مارکوس را مجبور می‌کند مشق‌هایش را انجام دهد، حسابی بگذارد کف دستش یا نه؟ انتهای رفتن به کلاس تکواندو به کجا ختم خواهد شد؟ برای این که پاسخ سؤال‌هایتان را دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم خودتان با کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو نوشته‌ی شامینی فلینت همراه شوید و ماجرا را پی بگیرید. این شما و این کتابی طنز و سرگرم‌کننده، درباره بی‌علاقه‌ترین ورزشکار روی زمین...

لازم به ذکر است که کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو نخستین بار در سال 2013 و با تصویرگری سالی هاینریش منتشر شد. این اثر نیز همچون جلد قبلی، مورد استقبال طرفداران مجموعه‌ی ورزشکار زورکی قرار گرفت. اثر نامبرده را شیدا میرزایی به زبان فارسی برگردانده و نشر پرتقال آن را با رعایت حق کپی‌رایت روانه‌ی بازار نشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب ورزشکار زورکی

در مجموعه کتاب‌های ورزشکار زورکی (...Diary of a) مخاطب داستان‌های پسربچه‌ی نُه‌ساله‌ای به نام مارکوس اتکینسون قرار می‌گیرید که هر چقدر از درس ریاضی خوشش می‌آید و در آن مهارت دارد، صدبرابر بیشتر از آن، از ورزش کردن بیزار و فراری است. ممکن است با خودتان بگویید شاید مارکوس هنوز ورزش مورد علاقه‌اش را پیدا نکرده که این چنین از هر فعالیت بدنی می‌گریزد، اما راستش را بخواهید، سخت در اشتباهید. مارکوس نه تنها از هیچ ورزشی خوشش نمی‌آید، بلکه در همه‌ی آن‌ها سخت بی‌استعداد است! در فوتبال، گل‌به‌خودی می‌زند و فکر می‌کند هنرهای رزمی، یک‌جور هنر با قلم‌مو و گواش هستند. مارکوس از هیچ تلاشی برای در رفتن از زیر تمرین دست بر نمی‌دارد، اما پدرش حسابی مُصِر است که او حتماً به ورزش بپردازد. علاوه بر این، بابا اصرار دارد مارکوس آرزوها و اهدافش را به صورت روزانه در یک دفترچه یادداشت کند؛ چراکه عقیده دارد هرکسی که اهدافش را یادداشت کند، حتماً به آن‌ها دست می‌یابد. گفتنی است مجلد اول این مجموعه با نام ورزشکار زورکی 1: ستاره فوتبال توانسته برنده‌ی جایزه‌ی POPULAR Readers’ Choice شود‌.

نشر پرتقال، مجموعه کتاب ورزشکار زورکی را در چهار جلد و با رعایت حق کپی‌رایت ترجمه کرده و به انتشار رسانده است. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام عناوین منترشده ذیل این مجموعه می‌باشد:

  • ستاره‌ی فوتبال (جلد اول)
  • استاد تکواندو (جلد دوم)
  • قهرمان دو و میدانی (جلد سوم)
  • نابغه‌ی تنیس (جلد چهارم)

کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو برای چه کسانی مناسب است؟

شامینی فلینت کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو را برای کودکان رده‌ی سنی 7 تا 12 سال به نگارش درآورده است. کودکان و نوجوانانی که به داستان‌های طنز و سرگرم‌کننده علاقه دارند، از مطالعه‌ی کتاب نامبرده لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو می‌خوانیم

بابا کتابی نوشته به اسم خودت را با بند کفش‌هایت بالا بکش! همیشه موقع حرف زدن، از جمله‌های کتابش استفاده می‌کند. بهتان گفته بودم که دیگر برایم اعصاب نگذاشته؟ اما به نظر من احتیاط بیش از حد هم برای آدم ضرر دارد... مثلاً وقتی می‌خواهی از خیابان رد شوی، اگر اول سمت چپ را نگاه کنی، بعد راست را و دوباره سمت چپ را و چندصد بار دیگر این کار را تکرار کنی... آخرسر از خیر رد شدن می‌گذری! یا اگر بترسی دستت را با کاغذ ببُری، لای هیچ کتابی را باز نمی‌کنی!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو
نویسنده
مترجمشیدا میرزایی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-600-462-933-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو

برای دریافت کتاب ورزشکار زورکی 2: استاد تکواندو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.