معرفی و دانلود کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل

عکس جلد کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل
قیمت:
۴۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل

کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل، دومین مجلد از مجموعه‌داستانی سرگرم‌کننده است که توسط دنیل کنی و امیلی بوور نوشته شده. این کتاب، داستان ماجراجویی‌ جدید شارلوت، گرتی، استنلی و فلیکس را روایت می‌کند که برای کشف هویت آقای جکیل، توسط پلیس احضار شده‌اند.

درباره‌ی کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل

در کتابی که پیش روی شماست، با نام خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل (The Math Inspectors: The Case of the Mysterious Mr. Jekyll)، قرار است نوجوان‌های خوره‌ی ریاضی برای حل پرونده‌ای جدید به کمک پلیس بروند. آن‌ها که پیش‌تر ثابت کرده‌اند می‌توانند از پس حل معما بربیایند، ماجراجویی جدیدی پیش رو دارند که در کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل روایت می‌شود. این کتاب، دومین جلد از مجموعه‌ای با همین عنوان است که توسط دنیل کنی (Daniel Kenney) و امیلی بوور (Emily Boever) به رشته‌ی تحریر درآمده.

استنلی، گرتی، شارلوت و فلیکس، شخصیت‌های اصلی داستان‌،‌ نوجوانان دوازده‌ساله‌ای هستند که در ظاهر تفاوتی با بچه‌های معمولی ندارند، اما چیزی که آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند، اشتیاق‌شان به حل مسئله است و چون در شهری پررمزوراز هم زندگی می‌کنند، این فرصت را دارند تا ذهن خود را به چالش بکشند. آن‌ها که پیش‌تر موفق شده‌اند از رازهای یک پرونده پرده بردارند، مجدداً توسط رئیس‌ پلیس احظار می‌شوند تا برای حل پرونده‌ای جدید کمک کنند.

پرونده‌ی جدید، چهارده مورد خراب‌کاری است که همگی در یک نشانه مشترک‌اند و آن چیزی نیست غیر از نام آقای جکیل که با جوهری آبی‌رنگ در گوشه‌وکنار نوشته شده است. همین نشانه، شخصیت‌های ماجراجوی کتاب را به تکاپو می‌اندازد تا معمای جدید را حل کنند. ماجراهای این کتاب از مراسم هالووینی آغاز می‌شود که استنلی، گرتی، فلیکس و شارلوت در آن حضور دارند. آن‌ها بالاخره موفق می‌شوند ماجراهایی را که در خانه‌ای تسخیرشده اتفاق می‌افتد، پشت‌سر بگذارند، اما ماجراهای جدیدی انتظارشان را می‌کشد که آقای جکیل نقش پررنگی در آن‌ دارد. او، جنایتکاری زنجیره‌ای است که ردپایی از خود به‌جا گذاشته و اکنون خوره‌های ریاضی داستان قرار است با دنبال کردن آن‌، به‌کارگیری دانش ریاضی و غرایز درونی‌شان، به هویت آقای جکیل دست پیدا کنند.

کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل را انتشارات پرتقال با ترجمه‌ی شیدا میرزایی منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند

مجموعه‌ی خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند، از پنج کتاب تشکیل شده که همگی با ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی همراه‌اند. مجموعه‌ی پیش رو که حاصل همکاری دنیل کنی و امیلی بوور است، نه‌تنها کودکان را سرگرم می‌کند، بلکه باعث می‌شود از مباحث ریاضی هم لذت ببرند.

داستان‌های کارآگاهی این مجموعه با طرح معماهایی رازآلود، ذهن خوانندگان جوان را به چالش می‌کشد و از طریق شخصیت‌های باهوش و خنده‌دارش، نکته‌های و آموزه‌های مفیدی در اختیار آن‌ها می‌گذارد. مجموعه‌کتاب‌های خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند با طرح مسائل ریاضی، زبان آمیخته با طنز، فصل‌های کوتاه و تقویت مهارت حل مسئله، مورد استقبال کودکان قرار گرفته و همواره تحسین شده‌ اسن. شایان ذکر است که این کتاب‌ها برای نوجوانان مناسب هستند.

هر کتاب، یک پرونده پیش روی خواننده می‌گذارد که به‌ترتیب الماس گمشده، آقای جکیل، دزدی کریسمس، ترن هوایی همیلتون و معدن فراموش‌شده نام دارند. در این میان، چهار جلد اول، با ترجمه‌ی شیدا میرزایی توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.

کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب، مطالعه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده را برای نوجوانان رقم خواهد زد.

با دنیل کنی و امیلی بوور بیشتر آشنا شویم

دنیل کنی، نویسنده‌ی کتاب‌های کودک و نوجوان است که به‌واسطه‌ی مجموعه‌داستان‌‌های پلیسی‌‌اش به شهرت رسید. او تاکنون بیش از سی‌وپنج کتاب منتشر کرده که همگی سرگرم‌کننده و خنده‌دار هستند. مضمون آثارش هم عموماً روایاتی ماجراجویانه است که ارزش‌هایی نظیر شجاعت و دوستی را گرامی می‌دارد. دنیل کنی، تدریس در مدارس را در کارنامه‌اش دارد و همواره از تجربیاتی که در آن دوران به دست آورده، در نگارش کتاب‌هایش بهره می‌گیرد. از آثار ترجمه‌شده‌ی او به فارسی می‌توان به کتاب‌ «تو می‌توانی با ترس‌هایت روبه‌رو شوی» اشاره کرد.

امیلی بوور نیز نویسنده‌ی کتاب‌های کودک و نوجوان است که سابقه‌ی تدریس دارد و همچنان هم در این عرصه مشغول به‌کار است. او با همراهی دنیل کنی، مجموعه‌کتاب‌های «خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند» را خلق کرد که از آثار تحسین‌شده‌ی حوزه‌ی کودک و نوجوان است.

در بخشی از کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل می‌خوانیم

فلیکس ضربه‌ای به صفحه‌ی گوشی زد و آن را به استنلی داد. «نرم‌افزار شکلات 1000، اختراع فلیکس بی‌نهایت خوش‌تیپ و خوش‌فکر. از مکان‌یاب گوشی‌م برای ثبت مسیرهایی که موقع شکلات جمع کردن ازشون رد شدم، استفاده می‌کنه.»

«اون‌وقت این دقیقاً چه‌جوری کمکت می‌کنه شکلات بیشتری جمع کنی؟»

«هر بار که بیشتر از بیست ثانیه جلوی یه خونه می‌ایستم، نرم‌افزار مکانش رو ثبت می‌کنه. بعد، من بر اساس دست‌ودل‌بازی اون خانواده، به اون خونه امتیاز می‌دم. نرم‌افزار همه‌ی اطلاعات رو ثبت و طبقه‌بندی می‌کنه. مثلاً من و گرتی امسال 72 بار توقف کردیم و مسیرمون با این خط زیگزاگ مشخص شده.» فلیکس ضربه‌ای روی صفحه‌ی نمایش زد. «اما بر اساس رتبه‌بندی من، حالا این رو داریم.»

ضربه‌ی دیگری به صفحه‌نمایش زد و تصویر تغییر کرد. خط طولانی تبدیل شد به سه خط کوتاه‌تر. مسیری به رنگ سبز، مسیری به رنگ زرد و مسیر دیگری به رنگ قرمز.

استنلی گفت: «من متوجه نمی‌شم.»

«خط سبز مسیریه که سال دیگه می‌خوام برم، توی این مسیر بهترین خونه‌ها سر راهم هستن. منظورم خونه‌هاییه که انواع و اقسام شکلات‌های بزرگ رو به آدم می‌دن و تابلوهایی دارن که روش نوشته: هر چقدر می‌خوای بردار. مسیر زرد خونه‌هایی رو نشون می‌ده که معمولی‌ان. شکلات‌های کوچک می‌دن. تنوعشون هم زیاد نیست.»

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: 30 اکتبر، 10:16 دقیقه‌ی شب
فصل دو: هالووین
فصل سه: در میدان جنگ!
فصل چهار: کاملاً محرمانه
فصل پنج: روز خوبی برای فوتبال
فصل شش: گربه‌ی لعنتی
فصل هفت: پیشرفت ژله‌ای
فصل هشت: خط بهترین بَرازِش
فصل نُه: مظنون اصلی
فصل ده: مدرک
فصل یازده: دفتر مدیر
فصل دوازده: مچ‌گیری با رنگ آبی
فصل سیزده: شعر و شعور
فصل چهارده: یک ساندویچ درست کن
پانزده: قربانی بعدی
فصل شانزده: گربه‌ی ترسو
فصل هفده: آخرین کار
فصل هجده: در این میان
آیا شما هم می‌توانید یک کارآگاه خوره‌ی ریاضی باشید؟
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل
نویسنده،
مترجمشیدا میرزایی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات139
زبانفارسی
شابک978-622-274-021-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل

برای دریافت کتاب خوره‌های ریاضی کارآگاه می‌شوند 2: پرونده‌ی رمزآلود آقای جکیل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.