معرفی و دانلود کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس

عکس جلد کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس
قیمت:
۲۳,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس

شامینی فلینت در کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس داستان پسربچه‌ای به نام مارکوس اتکینسون را روایت می‌کند که پدرش او را مجبور کرده در کلاس تنیس ثبت نام کند؛ اما مشکل اینجاست که مارکوس کوچک‌ترین استعدادی در ورزش از خودش نشان نمی‌دهد. با این حال، پدر او معتقد است مارکوس روزی به یک ورزشکار بزرگ تبدیل خواهد شد... پیشنهاد می‌کنیم داستان خنده‌دار نابغه تنیس را مطالعه کنید تا متوجه شوید که مارکوس برای آن‌که از کلاسی ورزش فرار کند، به چه کارها که دست نمی‌زند!

درباره‌ی کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس

مارکوس اتکینسون نُه سال دارد و این روزها از دست پدرش فراری است. مارکوس جوری تلاش می‌کند از دست پدرش مخفی شود که اگر با او آشنا نباشید، احتمالاً گمان می‌برید او در مأموریتی فوق سری است تا زمین را از حمله‌ی زودهنگام زامبی‌ها نجات دهد! شاید حتی فکر کنید مارکوس یک آدم فضایی در لباس مبدّل است. شاید هم یک جاسوس... اما راستش را بخواهید، دلیل مخفی شدن او هیچ‌کدام از مواردی که ذکر آن رفت، نیست؛ بلکه اتفاقاً آقای مارکوس اتکینسون یک پسر کاملاً معمولی است، با یک زندگی معمولی و با مادر و پدر و دو تا خواهرش (که از قضا هر چهارتای آن‌ها هم معمولی هستند) زندگی می‌کند. پس چرا مارکوس از دیدن پدرش این‌گونه اجتناب می‌کند؟

اگر قبلاً مجلدی را از مجموعه کتاب‌های ورزشکار زورکی مطالعه کرده باشید، به‌خوبی می‌دانید که پدر مارکوس اصرار دارد حتماً پسرش یک ورزش یاد بگیرد. هرچقدر هم که مارکوس تلاش می‌کند به او بگوید که نه‌تنها از همه‌ی ورزش‌ها بیزار است، بلکه در هیچ‌کدام از آن‌ها سرسوزنی استعداد ندارد، به خرج پدرش نمی‌رود که نمی‌رود. برای همین هم هست که حالا در کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس (Diary of a Tennis Prodigy) -پس از تلاش نافرجام مارکوس برای ورزشکار شدن در کلا‌س‌های تکواندو، فوتبال و دو و میدانی- پدر تصمیم گرفته او را در یک کلاس ورزشی تازه ثبت نام کند...

این که دقیقاً چرا پدر مارکوس گمان می‌کند که او در ورزش شگفت‌انگیز است، هیچ‌کس نمی‌داند. اما چیزی که به تجربه دریافته‌ایم، این است که مارکوس در ورزش -هر ورزشی، هر چه که بگویید- دقیقاً مخالف کلمه‌ی شگفت‌انگیز است. تقریباً هر بلایی که ممکن است موقع ورزش کردن و تمرین سر کسی بیاید،‌ سر مارکوس آمده است، اما بابا گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست و متأسفانه هنوز به مارکوس ایمان دارد. در کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس مطالعه می‌کنیم که بابای مارکوس تصمیم می‌گیرد او را به کلاس تنیس بفرستد. همانطور که احتمالاً حدس می‌زنید، این تصمیم در ادامه حسابی برای مارکوس دردسرساز می‌شود.

به نظرتان ممکن است حق با بابای مارکوس باشد و او بالاخره در یک ورزش از خود استعداد نشان دهد؟ برای این که پاسخ سؤال‌تان را در دریابید، شما را به مطالعه‌ی چهارمین جلد از مجموعه کتاب ورزشکار زورکی دعوت می‌کنیم. خانم‌ها و ‌آقایان، این شما و این بی‌علاقه‌ترین ورزشکار جهان، آقای مارکوس اتکینسون. با او در کتاب نابغه‌ی تنیس همراه شوید و خود از نزدیک مشاهده کنید که او چه دردسرهایی را در کلاس تنیس رقم خواهد زد.

لازم به ذکر است که کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه‌ی تنیس نخستین بار در سال 2016 و با تصویرگری سالی هاینریش منتشر شد. این اثر نیز همچون مجلدهای قبلی، مورد اقبال طرفداران مجموعه‌ی ورزشکار زورکی قرار گرفت. اثر نامبرده را شیدا میرزایی به زبان فارسی برگردانده و نشر پرتقال آن را با رعایت حق کپی‌رایت روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب ورزشکار زورکی

در مجموعه کتاب‌های ورزشکار زورکی (...Diary of a) مخاطب داستان‌های پسربچه‌ی نُه‌ساله‌ای به نام مارکوس اتکینسون هستید که هر چقدر که از درس ریاضی خوشش می‌آید و در آن مهارت دارد، صدبرابر بیشتر از آن، از ورزش کردن بیزار و فراری است. ممکن است با خودتان بگویید شاید مارکوس هنوز ورزش مورد علاقه‌اش را پیدا نکرده که این چنین از هر فعالیت بدنی می‌گریزد، اما راستش را بخواهید، سخت در اشتباه‌اید. مارکوس نه تنها از هیچ ورزشی خوشش نمی‌آید، بلکه در همه‌ی آن‌ها سخت بی‌استعداد است! در فوتبال، گل‌به‌خودی می‌زند و فکر می‌کند هنرهای رزمی، یک‌جور هنر با قلم‌مو و گواش هستند. مارکوس از هیچ تلاشی برای در رفتن از زیر تمرین دست بر نمی‌دارد، اما پدرش حسابی مُصِر است که او حتماً به ورزش بپردازد. علاوه بر این، بابا اصرار دارد مارکوس آرزوها و اهدافش را به صورت روزانه در یک دفترچه یادداشت کند؛ چراکه عقیده دارد هرکسی که اهدافش را یادداشت کند، حتماً به آن‌ها دست می‌یابد. گفتنی است مجلد اول این مجموعه با نام ورزشکار زورکی 1: ستاره فوتبال توانسته برنده‌ی جایزه‌ی POPULAR Readers’ Choice شود‌.

نشر پرتقال، مجموعه کتاب ورزشکار زورکی را در چهار جلد و با رعایت حق کپی‌رایت ترجمه کرده و به انتشار رسانده است. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام عناوین منترشده ذیل این مجموعه است:

  • ستاره‌ی فوتبال (جلد اول)
  • استاد تکواندو (جلد دوم)
  • قهرمان دو و میدانی (جلد سوم)
  • نابغه‌ی تنیس (جلد چهارم)

نکوداشت‌های کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس

  • این کتاب برای خوانندگانی که از زیبایی‌شناسی کمیک لذت می‌برند جذابیت خاصی خواهد داشت. (بوک لیست آنلاین)

  • مارکوس اهل ریاضیات است در ورزش خوب عمل نمی‌کند. پدر او نویسنده‌ی کتاب‌های خودسازی است و گمان می‌کند مارکوس می‌تواند به هر چیزی که در ذهنش است، برسد. این کتاب که در قالب خاطراتی مصور، ملایم و طنزآمیز، همراه با نقاشی‌های مارکوس نوشته شده، باعث می‌شود که خوانندگان با صدای بلند بخندند و به مقدار شگفت‌انگیزی در مورد ورزش بیاموزند. (سایت آمازون)

کتاب کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس برای چه کسانی مناسب است؟

شامینی فلینت کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس را برای کودکان رده‌ی سنی 7 تا 12 سال به نگارش درآورده است. با این حال، همه افرادی که به داستان‌های طنز و سرگرم‌کننده علاقه دارند، از مطالعه‌ی کتاب نامبرده لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس می‌خوانیم

لابد می‌پرسی پس تو کی هستی؟ نکند جاسوسی؟ یا آدم‌فضایی در لباس مبدل؟ شاید هم در مأموریتی فوق‌سری هستی تا انسان‌ها را از حمله‌ی زامبی‌ها نجات دهی؟ «نه‌خیر! کسی نمی‌پرسه! اصلاً کسی دلش نمی‌خواد بدونه.» این یادداشت‌ها مال خواهرم جماست که تمام خاطرات شخصی‌ام را بدون اجازه می‌خواند. جما دوازده‌ساله است و چند وقت دیگر یک دختر سیزده‌ساله‌ی غیرقابل تحمل می‌شود. «اوهوی!!!» حرف نزن جما! من مارکوس اَتکینسون هستم و نُه سال دارم. پسری معمولی هستم با یک زندگی معمولی و با مامان و بابا و دوتا خواهرم زندگی می‌کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس
نویسنده
مترجمشیدا میرزایی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات117
زبانفارسی
شابک978-600-462934-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس

برای دریافت کتاب ورزشکار زورکی 4: نابغه تنیس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.