معرفی و دانلود کتاب داستان یک دوست خیالی

عکس جلد کتاب داستان یک دوست خیالی
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان یک دوست خیالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان یک دوست خیالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان یک دوست خیالی

فِرِد یک دوست خیالی‌ست! او به کمک بچه‌ها می‌آید تا حسابی خوش بگذرانند و خود را برای داشتن دوست‌های جدید در دنیای واقعی آماده کنند. اوئن کالفر، نویسنده‌ی کتاب داستان یک دوست خیالی، از روزی‌های تنهایی سم می‌گوید، او هیچ دوستی ندارد و نمی‌داند چطور میان هم‌سن‌وسال‌های خود سر صحبت را باز کند. برای همین است یک دوست ویژه به‌سراغ او می‌آید تا با او لحظات شیرینی بسازد...

درباره‌‌ی کتاب داستان یک دوست خیالی

شما هم از آن دست بچه‌هایی هستید که دوست خیالی دارند؟ پس این داستان را از دست ندهید، چرا که «فِرِد» یکی از همان دوست‌های خیالی‌ست! اوئن کالفر (Eoin Colfer) در کتاب خود یعنی داستان یک دوست خیالی (Imaginary Fred)، همه‌ی ماجرا را برای ما تعریف خواهد کرد.

فِرِد واقعی نیست. او برخلاف باقی بچه‌ها، می‌تواند پرواز کند و در هوا معلق بماند. او هیچ آرزویی ندارد جز این که توسط یک کودک خواسته شود. آن وقت است که او نیز می‌تواند روی زمین بیاید و به دوست آن کودک تبدیل شود! فرد آرزو دارد به بچه‌ها کمک کند تا اعتماد‌به‌نفس بیشتری پیدا کنند، زیرا اعتماد‌به‌نفس یکی از شرط‌های لازم برای به‌دست آوردن دوست در دنیای واقعی‌ست. فرد با بچه‌ها بازی می‌کند و اوقات خوشی را می‌گذراند، تا زمانی که بچه‌ها آمادگی لازم برای ورود به دنیای بزرگ‌تر و پیدا کردن دوست واقعی را پیدا کنند؛ آن وقت است که مأموریت فرد تمام می‌شود و باید دوباره به ابرها برگردد تا شاید توسط کودک دیگری خواسته شود. حالا نوبت به «سم» رسیده! این بچه‌ی کوچک حسابی تنهاست. او رفیقی ندارد و هنوز نمی‌داند چطور باید میان ‌هم‌سن‌هایش برای خود دوستی دست‌وپا کند، همین است که یک روز، بی آن که بداند چه اتفاق‌ات جالبی در انتظارش است، آرزو می‌کند دوستی داشته باشد. حالا زمان آن رسیده است که فرد، دست‌به‌کار شود!

داستان یک دوست خیالی، ماجرایی شیرین و آموزنده به زبان کودکان است. بسیاری از بچه‌ها در سنین کودکی دوست‌ یا دوست‌های خیالی دارند، قهرمان داستان ما یعنی سم نیز یکی از آن بچه‌هاست. کتاب به ما می‌آموزد داشتن دوست خیالی در دوران‌های ابتدایی زندگی موضوع عجیبی نیست، بلکه می‌تواند پلی باشد برای افزایش مهارت ارتباط اجتماعی و پیدا کردن دوست‌های واقعی، اگر شما نیز برای پیدا کردن دوست جدید مشکل دارید، نگران نباشید، زیرا فرد به کمکتان خواهد آمد! این کتاب اولین‌بار در سال 2015 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب شیدا میرزایی، به دست علاقه‌مندان رسید.

نکوداشت‌های کتاب داستان یک دوست خیالی

  • داستانی عجیب، خنده‌دار و کاملاً غیرقابل‌مقاومت. (وب‌سایت آمازون)

  • در این همکاری هوشمندانه بین نویسنده و تصویر‌گر، یک دوست خیالی باتجربه به ما معرفی می‌شود. نقاشی‌های کتاب کاملاً با نوع روایت نویسنده همراه و هماهنگ است. (پابلیشرز ویکلی)

  • بدون شک برای خوانندگان کودک، به‌ویژه آن‌هایی که به آثار دیگر هنرمند علاقه دارند، راضی‌کننده خواهد بود. سرگرم‌کننده است. (اسکول لایبرری ژورنال)

کتاب داستان یک دوست خیالی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان 3 تا 7 سال که عاشق داستان‌های ماجرایی و مصور هستند پیشنهاد می‌شود. اگر شما هم نیاز به پیدا کردن دوست‌های جدید دارید، خواندن این کتاب پیشنهاد ما به شماست.

با اوئن کالفر بیشتر آشنا شویم

اوئن کالفر (متولد 1965) یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌ تایمز است. همگی او را بابت مجموعه داستان‌هایش برای کودکان می‌شناسند، اما کافلر دو رمان جنایی برای بزرگ‌سالان نیز نوشته است؛ او همچنین بابت یکی از این رمان‌ها در فهرست جایزه کتاب لس آنجلس تایمز قرار گرفته. کالفردر وکسفورد در سواحل جنوب شرقی ایرلند به دنبال آمد و در کنار والدین و چهار برادر خود بزرگ شد. او مدرک خود را از دانشگاه دوبلین گرفت و بلافاصله شغل معلمی را شروع کرد. در سال‌های بعد او برای آموزش به کشورهای مختلف دنیا از جمله ایتالیا و عربستان سفر کرد و از همان‌جا به داستان‌نویسی مشغول شد. کالفر بعدها تدریس را رها کرد و به یک نویسنده‌ی حرفه‌ای تبدیل شد. آثار او از همان ابتدا مورد توجه مخاطبان و منتقدین قرار گرفت و توانست به افتخارات مختلفی از جمله نامزدی جایزه‌ی بزرگ کتاب کودکان ایرلند دست پیدا کند. از کتاب‌های ترجمه‌شده‌ی این نویسنده می‌توان به «کارآگاه هاف مون»، «افسانه‌ی دندان ناخدا کرو» و «بدترین پسر دنیا» اشاره کرد.

کالفر اکنون با همسر و فرزندانش در ایرلند زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب داستان یک دوست خیالی می‌خوانیم

سردرد آدم را کلافه می‌کند؛ درد نیش زنبور از آن هم بدتر است. اما بدتر از درد نیش زنبور در روزی بارانی، چیزی است به‌نام... تنهایی.

تنها بودن اصلاً کیف نمی‌دهد. پنچ دقیقه‌ی اولش خوب است اما بعدش دیگر تعریفی ندارد. و اگر تنها باشی، تنهایی! نمی‌شود آرزوی داشتن دوست کنی و یکهو دوستی از راه برسد. معمولاً که این‌جوری است. می‌توانی آنقدر آرزو کنی تا زیر‌ پایت علف سبز شود، اما هیچ دوست خیالی‌ای از راه نمی‌رسد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان یک دوست خیالی
نویسنده
مترجمشیدا میرزایی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات52
زبانفارسی
شابک978-622-274034-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان یک دوست خیالی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب داستان یک دوست خیالی

برای دریافت کتاب داستان یک دوست خیالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.