معرفی و دانلود کتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی

عکس جلد کتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی

کتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی نوشته‌ی باربارا دورابتیز، ماجراهای هیجان‌انگیز ویکتور را در تعطیلات همراه با خانواده‌اش به تصویر می‌کشد. ویکتور در ابتدا نگران این سفر بود و از آن می‌ترسید اما با ماجراجویی‌هایی که در داستان انجام می‌دهد، در پایان سفر خاطرات خوب زیادی از آن برایش باقی می‌ماند.

موضوع کتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی چیست؟

زمان تعطیلات بهاری فرا رسیده بود و خانم معلم آلفا بتی با تک تک دانش‌آموزان خداحافظی می‌کرد. ویکتور هم همراه با پدر و مادرش راهی سفر به دهکده آتشفشان ورنا بودند. تصوری که ویکتور از آتشفشان و دهکده داشت باعث تشویش و نگرانی او شده بود اما ویکتور در طول این سفر پرماجرا هم وحشت‌زده و هم هیجان‌زده می‌شود و کلی به او خوش می‌گذرد.

درباره‌ی مجموعه قصه‌های مدرسه آلفا بتی:

کتاب‌های این مجموعه دربرگیرنده‌ی داستان‌هایی نشاط انگیز، انگیزه‌بخش و امیدوار کننده برای کودک آگاه، کنجکاو و ماجراجوی امروز است. این داستان‌ها، تخیلی و غیر واقعی نیستند بلکه واقعی، نوآورانه و مورد پسند کودکان هستند. در مدرسه آلفا بتی، بیست وشش دانش آموز دبستانی هستند که در هر داستان ماجرای جالب خود را دارند؛ رویدادهای ساده و روزمره‌ای که دور از ذهن کودک نیست. شخصیت‌های این داستان‌ها، حیواناتی هستند که هرکدام نمایانگر یک ویژگی رفتاری کودکانه‌اند. کودکان شاد، غمگین، خوش اخلاق، بداخلاق، مهربان، کم صبر، پرخاشگر، درون‌گرا و برون‌گرا همه در داستان‌ها نقش دارند. آن‌ها اشتباه می‌کنند و خودشان آن را درست می‌کنند. ارتباط میان روح پاک، ساده و بی‌آلایش کودکان با اتفاق‌ها و ماجراهای داستان بسیار گیرا و آموزنده است.

سه برخورد و برهم کنش رفتاری بین پدر و مادر با فرزند، فرزند با مادر و پدر و نیز معلم با شاگرد در این داستان‌ها به چشم می‌خورد. پیام داستان‌ها به مادر و پدر آگاه و دانای امروز که این کتاب‌ها را در اختیار فرزندان خود می‌گذارند، این است که همه کودکان اشتباهات جبران‌پذیر دارند که نیازمند شکیبایی، بزرگ‌منشی و بخشندگی و راهنمایی‌های بی‌منت و دلسوزانه بزرگترها است. برای کودکان نیز پیام‌آور برابری و دوستی، بخشندگی، مهربانی، زیبابینی و فرهنگ همکاری است. در پایان، پیامد خواندن داستان‌های این مجموعه کمک به رشد اندیشه، پذیرش استقلال کودک، بهبود اعتماد به نفس، درک احساس و اندیشه کودک، دوری از واکنش‌های سرزنش آمیز و پر و بال دادن به رویاهای کودکان است. همچنین، برای استعدادیابی و توجه به توانایی‌های کودک، رهنمودهای سودمندی دارد.

کتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی مناسب چه کسانی است؟

این داستان زیبا برای کودکان دبستانی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است و مفاهیم مهمی را به آن‌ها می‌آموزد. در پایان کتاب اطلاعاتی در مورد ویوکونا‌ها (شتر بی‌کوهان آمریکایی) به کودکان ارائه می‌دهد و آن‌‌ها را با این حیوانات بیشتر آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی می‌خوانیم:

روز سوم، مامان و بابای ویکتور تصمیم گرفتند که از دهانه آتشفشان دیدن کنن. خیال و تصور جریان‌های گدازه‌های داغ و سوزان به مغز ویکتور هجوم برد. با این فکر گفت: «رأی من مخالف دیدن دهانه آتشفانه.» اما مامان و بابا نظر او را رد کردند! ویکتور و مامان و بابا از کوه بالا رفتند تا به سر قله رسیدند، جایی که دهان آتشفشان قرار داشت. و البته که نوا هم سایه به سایه دنبال آن‌ها پرواز کرد. آن‌ها سر کوه به تماشا ایستادند و زیبایی و شکوه چشم انداز رؤیایی دهانه آتشفشان را ستودند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی
نویسنده
مترجمشهرزاد امینیان
ناشر چاپیانتشارات تازه‌ها
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-6879-98-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی

برای دریافت کتاب ویکتور شتر بی‌کوهان و سفر به کوه آتشفشانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.