معرفی و دانلود کتاب پری دریایی کوچولو

عکس جلد کتاب پری دریایی کوچولو
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پری دریایی کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پری دریایی کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پری دریایی کوچولو

اگر می‌خواهید در مسیر پر پیچ و خم قصه‌ای خیال‌انگیز قدم بگذارید، کتاب پری دریایی کوچولو را از دست ندهید. در این داستان مشهور و قدیمی که مونی لیم آن را با زبانی ساده‌تر و جذاب‌تر بازنویسی کرده است، درگیر ماجراهای عاشقانه‌ی پری دریایی و پسر پادشاه خواهید شد.

درباره‌ی کتاب پری دریایی کوچولو:

مونی لیم (Moni Lim) در کتاب پری دریایی کوچولو (The little mermaid) ماجرای پادشاهی را به تصویر می‌کشد که با شش دختر دوست داشتنی خود در اعماق دریا زندگی می‌کند. پنج پری دریایی بزرگتر، همیشه شنا می‌کنند، به سطح آب می‌روند و کشتی‌های بادی را نگاه می‌کنند. کوچک‌ترین و زیباترین دختر پادشاه وقتی بزرگتر می‌شود همراه خواهران دیگرش روی سطح دریا می‌رود با تعجب به مردمی که دو پا داشتند نگاه می‌کند.

روزی پسر پادشاه برای تفریح به دریا می‌رود و ناگهان کشتی‌اش به دلیل طوفانی شدید غرق می‌شود. پری دریایی وقتی این حادثه را می‌بیند فورا دست به کار می‌شود و جان پسر پادشاه را که عاشقش شده بود، نجات می‌دهد. پری دریایی برای اینکه بتواند نزدیک پادشاه شود، ابتدا باید دم ماهی‌وار خود را تبدیل به دو پا کند. بنابراین او نزد جادوگر دریا می‌رود و خواسته‌اش را به او می‌گوید. جادوگر دریا در ازای صدای پری دریایی، دو پا به او می‌دهد و وارد قصر می‌شود تا اینکه ...

در پایان خالی از لطف نیست اگر بدانید، از این داستان جذاب تاکنون چندین فیلم سینمایی ساخته شده است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

کتاب پری دریایی کوچولو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان 7 تا 9 سال که از خواندن قصه‌های خیالی لذت می‌برند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب پری دریایی کوچولو می‌خوانیم:

پری دریایی آرزویش را به جادوگر گفت. جادوگر دریا به پری دریایی گفت در عوض یک جفت پا، صدایش را از او می‌گیرد. پری دریایی موافقت کرد و جادوگر دریا اضافه کرد: «اگر شاهزاده با دختر دیگری ازدواج کند، تو به حباب‌های دریا تبدیل می‌شوی». بعد جادوگر دریا یک شربت عشق به پری دریایی داد. پری دریایی شربت عشق را نوشید و به سمت ساحل شنا کرد. پری دریایی احساس سرگیجه کرد و بعد از حال رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پری دریایی کوچولو
نویسنده
مترجممجید مجیدی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-6428-99-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پری دریایی کوچولو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پری دریایی کوچولو

برای دریافت کتاب پری دریایی کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.