معرفی و دانلود کتاب پینوکیو

عکس جلد کتاب پینوکیو
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پینوکیو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پینوکیو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پینوکیو

کتاب پینوکیو داستانی مشهور و ارزشمند است که می می ساموئل به بازنویسی جدید آن می‌پردازد. او در این قصه‌ی آموزنده ماجرای عروسکی چوبی را به تصویر می‌کشد که پیرمردی نجار آن را وارد دنیای انسان‌ها کرده است تا بتواند فرزندی داشته باشد.

درباره کتاب پینوکیو:

پینوکیو در حقیقت اسم شخصیت اصلی این کتاب معروف است؛ پسر بچه‌ای چوبی که به همراه پدر نجارش زندگی می‌کند. بر اساس قصه پینوکیو (Pinocchio) انیمیشنی ماندگار با همین نام به کارگردانی والت دیزنی در سال 1940 ساخته شد که از نگاه انجمن فیلم آمریکا، یکی از 10 انیمیشن برتر جهان محسوب می‌شود.

این داستان پرماجرا از آنجایی آغاز می‌شود که نجاری به نام ژپتو در دهکده‌ای کوچک به همراه گربه و دارکوبش زندگی می‌کند. او هیچ فرزندی ندارد و به شدت تنهاست، به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا یک عروسک چوبی درست کند. ژپتو وقتی عروسک چوبی دوست داشتنی‌اش را می‌تراشد و کارش تمام می‌شود، او را بر روی میز می‌گذارد تا کمی استراحت کند. اما صبح روز بعد، وقتی ژپتو به سراغ عروسک چوبی‌اش می‌آید متوجه می‌شود که او جان گرفته است.

ژپتو که از این اتفاق خیلی خوشحال شده بود نام عروسک چوبی را پینوکیو گذاشت. او حالا با وجود پینوکیو، دیگر باور کرده بود که صاحب یک فرزند شده است. پس از مدتی ژپتو تصمیم گرفت تا پینوکیو را مانند بچه‌های دیگر به مدرسه بفرستد. اما پینوکیو که خیلی ساده‌لوح بود در راه مدرسه گول روباه مکار را خورد و به جای مدرسه به تماشای نمایش خیمه‌شب‌بازی رفت.

این چنین می‌شود که روباه حیله‌گر پینوکیو را به صاحب سیرک می‌فروشد و او را با ماجراهای عجیب و غریب بسیاری رو به رو می‌کند.

کتاب پینوکیو مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان جذاب که شهرتی جهانی دارد، به کودکان دبستانی که به قصه‌های خیالی و در عین حال آموزنده علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب پینوکیو می‌خوانیم:

پینوکیو بالاخره به خانه رسید. او دنبال پدرش گشت، اما پدرش در خانه نبود. پینوکیو همه جای شهر را گشت تا پدرش را پیدا کند، ولی پدرش را پیدا نکرد. بعد به ساحل رفت. پینوکیو در کنار ساحل ایستاده بود که باد شدیدی آمد و او را به دریا انداخت.

موج‌ها خیلی زود پینوکیو را به وسط دریا بردند. او پشیمان شده بود که به حرف‌های پدرش گوش نداده بود. پینوکیو آرزو کرد کاش مستقیم به مدرسه رفته بود و به سیرک نرفته بود. ناگهان یک نهنگ بزرگ ظاهر شد. پینوکیو سعی کرد شنا کند و فرار کند، اما نهنگ او را بلعید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پینوکیو
نویسنده
مترجمزهرا محمدپور
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-6428-89-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پینوکیو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پینوکیو

برای دریافت کتاب پینوکیو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.