معرفی و دانلود کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن

عکس جلد کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن

چقدر به محیط زندگی خود، دنیا و سیاره‌ای که روی آن زیست می‌کنید، اهمیت می‌دهید؟ استوارت ایوری گلد در کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن توسط قورباغه‌ای به نام پینگ از اهمیت حفاظت محیط زیست برای ما می‌گوید. این کتاب به شما درمورد جهانی که در آن زیست می‌کنید هشدار می‌دهد و شما را وادار می‌کند که درباره‌ی جهان و جایگاه خود در این جهان بیندیشید.

درباره‌ی کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن

دنیای پیشرفته‌ی امروز به‌ وسیله‌ی برنامه‌ها و نرم‌افزارهای دیجیتالی و وسایل ارتباطی هوشمند احاطه شده است. فضاهای مجازی و رسانه‌های اجتماعی جای گفتگوهای معنادار و منطقی جمعی را گرفته‌اند و همین امر جو خطرناکی را برای زمین و ساکنان آن ایجاد کرده است. حالا که سیاره‌ی ما هر روز با افزایش جهان دیجیتالی و الکترونیکی تهدید می‌شود، پینگ، شخصیت اصلی کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن لازم می‌داند سفری بزرگ را برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز آغاز نماید. هدف او از این سفر رساندن پیامی به ساکنان جهان است مبنی بر اینکه سفر حقیقی زندگی بسیار بزرگتر از صرفاً زنده بودن است و باید از فرصت‌هایی که در مقابلتان قرار می‌گیرد نهایت استفاده را کنید. استوارت ایوری گلد (Stuart Avery Gold) در کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن (Ping: The Rescue of Eden) روایت‌کننده‌ی داستان بزرگ‌ترین سفر پینگ برای ایجاد نظم و تعادل در جهان است.

این کتاب یک داستان تمثیلی در مورد محیط‌زیست و تغییرات آب‌وهوا است که مسئولیت‌های ما را نسبت به جهان بیرون و طبیعت گوشزد می‌کند. انسان‌های باستان معتقد بودند که ارتباطی معنوی بین انسان و طبیعت وجود دارد و باور داشتند که در طبیعت هر معلولی وابسته به علتی است و نظمی جهانی حکم فرماست. به عنوان مثال تاریکی بدون نور، سکوت بدون صدا، سؤال بدون جواب نمی‌تواند وجود داشته باشد و در نهایت ما برای جهان و جهان برای ما وجود دارد. پینگ، شخصیت اصلی داستان در کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن تألیف استوارت ایوری گلد ناگهان متوجه‌ی عدم تعادل در برکه‌ی عدن می‌شود و همین امر او را وادار می‌کند تا بزرگ‌ترین سفر خود را برای نجات دنیا و قراردادن آن در مسیر هماهنگی و نظم آغاز نماید.

داستان پینگ از آنجا شروع می‌شود که روزها در برکه‌ی عدن به‌صورت عالی و بی‌نقص می‌گذشتند. صدای آواز پرندگان به گوش می‌رسید، عطر گل‌ها در هوا پراکنده بودند، گل‌ها شکوفه می‌دادند، پرندگان آبزی در آب شنا می‌کردند و همه‌ی موجودات در شادی غوطه‌ور بودند؛ اما ناگهان پینگ متوجه‌ی نوعی عدم توازن و ناهماهنگی شد و او را نگران کرد. همین عدم تعادل دلیل آغاز سفر بزرگ پینگ شد.

کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن نوشته‌ی استوارت ایوری گلد توسط هنگامه خدابنده ترجمه و به همت نشر شادن پژواک منتشر شده است.

در نکوداشت‌ کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن

  • کتاب‌های استوارت ایوری گلد فقط کتاب نیستند، بلکه یک سبک زندگی هستند. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این اثر به افرادی که به داستان‌های الهام‌بخش و روان‌شناسانه علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

با استوارت ایوری گلد بیشتر آشنا شویم

استوارت ایوری گلد به‌عنوان نویسنده، مشاور و متخصص توسعه‌دهنده‌ی محصولات در زمینه‌ی مد در جهان شناخته می‌شود. کتاب‌های او به بیش از چهل زبان دنیا ترجمه شده‌اند و مورد تحسین افراد موفقی مانند گای کاوازکی، شریل ریچاردسون و ست گادین قرار گرفته‌اند. از آثار این نویسنده می‌توان کتاب‌های «پینگ: قورباغه‌ای در جستجوی یک برکه جدید»، «راه پینگ: سفر به اقیانوس بزرگ»، «روح اژدها: چگونه رویای خود را بازاریابی کنید»، «موفقیت در زندگی: راهنمای یک کارآفرین: چگونه رویای خود را به دست آورید و زندگی کنید» را نام برد.

در بخشی از کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن می‌خوانیم

جیغ جیغوی غول پیکر، قبل از اینکه دوباره با تردید، حرف زدن را شروع کند، اندکی تامل کرد، حافظه‌اش لبخند حسرت‌باری را به لبش می‌آورد. او در نهایت گفت: "ما تصادفا به اینجا نیامدیم. ما یک زمانی در مکان مخصوص به خودمان زندگی می‌کردیم. مکان بسیار خاصی که صاحب کمال لذت‌بخشی بود، بسیار زیباتر از آن چیزی بود که بتوان در ذهن تصور کرد و لذت غلت خوردن در بستر نرم گِلی‌ترین گِل و لای، بزرگترین شادی ما بود. درختان انبوه و سنگین از میوه و زیبا، سایه‌یِ خنک خود را بر زمین می‌انداختند، خیمه‌ای از سایه‌ی مطبوع را ایجاد می‌کردند که گل و لای را برای بدن‌هایمان خنک و آماده می‌کرد. ما عاشق گوش دادن به صدای بادی بودیم که لابه‌لای برگ‌های درختان زمزمه می‌کرد.

اما زمان وحشتناکی از راه رسید که درختان محو شدند، و همراه آن‌ها خانه ما هم برای همیشه نابود شد. با از بین رفتن درخت‌ها، آسمان‌ها بتدرج تاریک‌تر شدند؛ نفس کشیدن در هوا برای ما سخت‌تر شد و به خرخر کردن مبتلا شدیم. به مرور که تابش آفتاب داغ‌تر شد، چاله‌ی باشکوه گِلی ما را خشک کرد و چیزی به جز خاک از آن باقی نماند. وقتی پناهگاه درختان خشک شدند، ما هم دیگر زیاد آن جا نماندیم و از یک جا به جای دیگر می‌رفتیم، تنها چیزی که می‌خواستیم، پیدا کردن یک خانه‌ی جدید بود. در نهایت، آن روز بهت‌آور از راه رسید که فهمیدیم دنیا دیگر به آن شکلی که ما همیشه شناخته بودیم نیست...".

فهرست مطالب کتاب

یادداشتی از نویسنده در مورد ادامه‌ی سفر پینگ
فصل اول: اتفاقاتی که قرار است فردا بیفتد، همین امروز میافتند
فصل دوم: عکس ماه، روی آب نیست
فصل سوم: همه‌چیز، همه چیز است
فصل چهارم: دره‌ی دُم پهن‌ها
فصل پنجم: اقلیمی برای تغییر
سخن پایانی
خطابه‌ی سنگ
تقدیر و تشکر
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن
نویسنده
مترجمهنگامه خدابنده
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات57
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن

برای دریافت کتاب پینگ: نجات برکه‌ی عدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.