معرفی و دانلود کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟

عکس جلد کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟
قیمت:
35500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟

کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟ به قلم تیم دزموند، راهکارها و راهنمایی‌هایی برای دوام آوردن در جهان دردناکی که در آن زندگی می‌کنید به شما نشان می‌دهد تا بیش از هر زمان دیگر احساس کنید به زندگی متصل هستید.

اگر پیش از این مراقبه را امتحان کرده‌اید اما اثربخش نبوده است، احتمالاً به شما گفته شده تا در یک اتاق تاریک، روی یک متکا بنشینید، مدیتیشن را انجام دهید و نفس‌هایتان را بشمارید. مراقبه به معنای انجام این حرکات نیست و قصد ندارد تا شما را از مشکلات در جهان جدا کند. بلکه به شما یاد می‌دهد چطور می‌توانید به سوی مشکلات بروید و رنج خود را در آغوش بکشید تا زندگی بهتری داشته باشید، تحول یابید، رشد کنید و در نهایت به آرامش برسید.

تیم دزموند (Tim Desmond) با نگارش کتاب چگونه در این جهان مزخرف، انسان بمانیم؟ (How to stay human in a f*cked-up world: mindfulness practices for real life) تمرینات متحول ‌کنندۀ مراقبه و رنج همگانی بشریت را به شما نشان می‌دهد و با راهکارهایی که ارائه می‌دهد، کمکتان می‌کند تا بیش از پیش از زندگی لذت ببرید و در لحظه حضور داشته باشید.

هدف اصلی تمرینات مراقبه، مدیتیشن، همدردی، شکرگزاری و هر چیز دیگری در این مسیر این است که بیش از پیش احساس زنده بودن کنیم و بتوانیم ظرفیت‌مان را به عنوان یک انسان بالا ببریم؛ یعنی در زمان حال حضور پیدا کنیم و با طیف گستردۀ تجربیات انسانی احساس راحتی کنیم. درست برعکس محدود کردن خودمان به یک سری اصطلاحات کلیشه‌ای رایج.

جملات برگزیده‌ی کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟:

- از همان‌جا که رسد درد همان‌جاست دوا.
- متبرک است محبت هوشمند و درخشان ماوراء‌الطبیعی روح!
- تمامی انسان‌ها، زنده و مرده، کاملاً تصادفی به‌ وجود آمده‌اند.
- بشر هر قدر هم احمق و خبیث باشد، باز هم امروز روز خوبی است.
- جواب ندادن به سؤالات بی‌پاسخ، در زمان بروز استرس و تاریکی مهارتی ضروری است.
- اگر می‌خواهی پرواز کنی باید بی‌خیال مسائل منفی‌ای بشوی که روی بال‌هایت سنگینی می‌کنند.

در بخشی از کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟ می‌خوانیم:

چگونه می‌توانیم در هر کاری پیشرفت کنیم؟ اول باید آن کار را یاد بگیریم و سپس تلاش کنیم آن را انجام دهیم. وقتی احساس خوشایندی در موردش پیدا کردیم می‌توانیم آن کار را به‌ طور مداوم تمرین کنیم.

ابتدا این تکنیک باید برای شما از نظر منطقی توجیه‌ داشته باشد. اگر بخواهید کورکورانه وارد این جریان شوید، مثل این است که چیز مهمی را فراموش کرده باشید. در موردش فکر کنید و این مطالب را بخوانید تا وقتی‌که حس کنید منطقی هستند. آیا می‌توانید توضیح دهید چرا چنین تمرینی برای شما مفید است؟

سپس وقتی این تمرین را شروع کردید زیاد به خودتان سخت نگیرید. در عوض راه‌های مختلفی را امتحان کنید، تا اینکه راهی را پیدا کنید که احساس می‌کنید در آن قوی‌تر هستید. این تمرین مربوط به آموزش ذهن شماست، پس همیشه شما را شگفت‌زده می‌کند. حتی اگر سال‌ها تمرین کنید ممکن است احتمالات زیادی رخ دهند و ممکن است بعد از سال‌ها نکتهٔ مهمی پیش رویتان قرار بگیرد که تا به‌ حال درکش نکرده‌اید؛ بنابراین پذیرای همه‌ چیز باشید. این پذیرش‌ محض به شما کمک می‌کند انتظاراتتان را فراموش کنید و با تجربیاتتان در ارتباط باشید.

و در نهایت اگر می‌خواهید به مشکلاتی که در زندگی رخ می‌دهند با همدردی و شفقت پاسخ دهید دو راه بیشتر ندارید. یکی از راه‌ها این است که صبر کنید لحظات سخت و مشکلات از راه برسند و سپس تصمیم بگیرید تا به‌ طور متفاوتی با آن‌ها رو به‌ رو شوید. در این مورد شما تا زمانی که واقعاً به تمریناتتان نیاز نداشته باشید، آن‌ها را انجام نمی‌دهید. اگر این راه را انتخاب کنید ممکن است بین پنج تا ده سال طول بکشد تا تغییر کنید. راه بعدی این است که قبل ‌از اینکه واقعاً به آن‌ها نیاز پیدا کنید تمرینات را شروع کنید و خودتان را آموزش دهید. از این طریق ظرف چند هفته یا حتی چند روز می‌توانید تغییر را در خودتان ببینید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: چیزی عمیق‌تر از یأس
فصل دوم: پیدا کردن زیبایی در زندگی
فصل سوم: هنر نارضایتی
فصل چهارم: خودتان را بشناسید
فصل پنجم: چگونه انسان بمانیم، وقتی دیگران بویی از انسانیت نبرده‌اند؟
فصل ششم: چرا اتفاقات بد رخ می‌دهند؟
فصل هفتم: هنر وجود نداشتن
فصل هشتم: بهبود دردهای قدیمی
فصل نهم: شما دیوانه نیستید
فصل دهم: ترس را کنار بگذارید
فصل یازدهم: جامعه به‌ عنوان پناهگاه، جامعه به‌ عنوان سلاح
فصل دوازدهم: ده‌هزار ساعت شما
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟
نویسنده
مترجمالهه علوی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-461-346-0
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
35500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟

زهرا مبهم
۱۴۰۱/۳/۲۰
این کتاب مثل کتاب اثر مرکب نیست که هر سن و هر فرد و هر جنسیتی که اون رو مطالعه کنه نتیجه‌ی خوبی بگیره
من چون تمام موقعیت‌ها و پراکندگی‌های نویسنده رو درک کردم و تجربه داشتم تونستم راحت از کمک و پیشنهاداتش استفاده کنم
مثلا اگه زود عصبی میشین و حساسین و نمیتونین تو موقعیت‌هایی مثل دعوا یا استرس زا
موقعیت‌های و نگران کننده خونسردیتونو حفظ کنین و منطقی فکر کنین این کتاب بهتون کمک میکنه تا حداقل مغزتون یه راه حل برای خودش پیدا کنه
محدثه ملکی
۱۴۰۰/۱/۳۰
کتاب بدی نبود. خوب بود. ولی نمیدونم چرا ذهنم و پراکنده می‌کرد. ولی درکل یه چیز خیلی مهم ازش یادگرفتم اینکه به خودم حق بدم حتی اگه اشتباه کردم
Mahsa Saeedi
۱۴۰۱/۵/۲۶
بینظیر عالی فوقالعاده کتاب اموزنده‌ای هست پیشنهاد میکنم حتما بخونیدشواز مطالبش تو بهتر زیستن استفاده کنید
شیدا خاکپور
۱۳۹۹/۵/۱۳
یه کتاب معمولی.. برا کسایی که تازه مطالعه رو شروع کردن گزینه‌ی خوبیه
امیر محمد ذاکر
۱۳۹۹/۸/۱۳
کتاب خیلی عالی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟

برای دریافت کتاب چگونه در این دنیای مزخرف، انسان بمانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.