معرفی و دانلود کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟

عکس جلد کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟

کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟ نوشته‌ی بروس کلمن، شیوه‌ی راه‌اندازی و توسعه‌ی مدل بازاریابی شبکه‌ای را آموزش می‌دهد. در این راهنمای کاربردی شما با موضوعاتی همچون ضروریات این نوع بازاریابی، نحوه‌ی یافتن مشتریان بالقوه، دعوت از این مشتریان برای حضور در شبکه و ارتقای هارت‌های حرفه‌ای بازاریابی شبکه‌ای آشنا خواهید شد.

درباره‌ی کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟

بازاریابی شبکه‌ای مدل کسب‌وکاری است که شبکه‌ای از فروشندگان مستقل آن را تشکیل‌ می‌دهند. میزان فروش کل به فروش هر کدام از این افراد بستگی دارد. این مدل مارکتینگ، انواع مختلفی را در بر می‌گیرید که محبوب‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها بازاریابی چندسطحی است. به‌طور کلی برای مدل بازاریابی شبکه‌ای سه استراتژی تعریف می‌شود:

  • جذب مشتری بالقوه؛ که به فرآیند پیدا کردن مشتری‌های جدید و مشتاق اطلاق می‌شود.
  • استخدام فروشنده‌ی جدید؛ منظور اضافه کردن مشتریان و شرکای تجاری جدید به شبکه‌ی فروش است.
  • و ساخت و مدیریت؛ در این استراتژی شما باید به افراد تازه اضافه شده آموزش دهید و در آن‌ها انگیزه ایجاد نمایید و مدیریت‌شان کنید.

بازاریابی شبکه‌ای مدت‌هاست که فراگیر شده و امروزه بسیاری از شرکت‌های معتبر با کمک این مدل توانسته‌اند به شهرت برسند. گستردگی اینترنت و ظهور شبکه‌های اجتماعی باعث شده این شیوه حتی راحت‌تر هم شود. دیگر نیازی به حضور فیزیکی نیست و از راه دور هم می‌توان محصولات را فروخت یا فروشنده جذب کرد. یا به عنوان شغل جانبی و دوم به آن نگاه کرد. اما تجربه و تحقیقات نشان داده که بسیاری در این مسیر شکست می‌خورند و از ادامه‌ی بازاریابی منصرف می‌شوند. خیلی‌ها نمی‌دانند که چطور باید درآمدشان را در این کار افزایش دهند. برای رسیدن به موفقیت در این مدل کسب‌وکار و بیشتر کردن سود چه باید کرد؟ کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟ (How To Build Your Network Marketing Business) با هدف آموزش این شیوه و استراتژی‌های آن تألیف شده است.

بروس کلمن (Bruce Kelman) نویسنده‌ی کتاب، سعی کرده از مفاهیم کلی تا جزئیات استراتژی‌های نتورکینگ را به مخاطبش ارائه دهد. این کتاب راهنما، در فصل اول، بازاریابی شبکه‌ای را تعریف و اهمیت آن را تشریح می‌کند. در این بخش شما در مورد مدل‌های درآمدی، نحوه‌ی سرمایه‌گذاری و میزان هزینه‌های عملیاتی اطلاعات زیادی کسب خواهید کرد. همین‌طور مراحل این مدل گام‌به‌گام توضیح داده می‌شود. فصل دوم کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب‌و‌کار خود را بسازید؟ به شیوه‌ی جذب مشتریان بالقوه اختصاص دارد. در این قسمت شما فرامی‌گیرد که چطور مشتری بالقوه را بشناسید و او را به خریدن محصول مجاب کنید. اما مشتری صرفاً خریدار نیست، او می‌تواند فروشنده‌ای بالقوه در هرم بازاریابی شما باشد. کتاب در فصل بعدی به شما می‌گوید که چطور او را وارد شبکه‌ی خود کنید و از مشتری به فروشنده‌ای وفادار تبدیل نمایید. به این صورت کم‌کم شبکه‌تان را گسترده‌تر خواهید کرد.

فصول دیگر کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟ به مفاهیم مهم و تأثیرگذاری مثل تبلیغات و سیستم پاداش‌دهی می‌پردازد. اینکه چطور فروشندگان‌تان را هم ترغیب کنید و هم از آن‌ها بابت تلاش‌شان قدردانی نمایید. این رویکرد کمک می‌کند شبکه‌تان قدرتمندتر و فعال‌تر شود و طبیعتاً به درآمد بیشتر منتهی خواهد شد. بروس کلمن فصول آخر کتابش را به تشریح ضروریات بازاریابی شبکه‌ای و همین‌طور شیوه‌های رشد این مهارت اختصاص می‌دهد. نتورکینگ هم مثل دیگر انواع بازاریابی به انواع مهارت کلامی و منطقی نیاز دارد. و نهایت آخرین قسمت کتاب، بازاریابی چندسطحی، به عنوان معروف‌ترین مدل مرور می‌شود. این شیوه آن‌چنان رایج است که گاهی منظور از بازاریابی شبکه‌ای همان بازاریابی چندسطحی است. در حالت چندسطحی فروشنده نه‌فقط با فروش محصول، که با استخدام فروشندگان جدید هم پول می‌گیرد.

کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب‌و‌کار خود را بسازید؟ را سیاوش سیار ایرانی ترجمه کرده و انتشارات دیده‌بان قلم فرتاک به چاپ رسانده است.

کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟ برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به همه‌ی صاحبان کسب‌وکارهای نوپا، مدیران استارتاپ و بازاریاب‌ها توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید می‌خوانیم

در ایجاد روابط و تبدیل مشتری بالقوه به مشتری حتمی، پیگیری نقش بسیار مهمی دارد. همه بازاریابان شبکه‌ای موفق، مهارت پیگیری دارند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه پیگیری کنید و این پایه و اساس یک رابطه موفق است. آیا به شما گفته‌اند علاقه‌ای ندارند که مشتری‌تان باشند؟ در صورت عدم پاسخگویی هنوز هم می‌توانید با مشتری تماس بگیرید. بسیاری از بازاریابان شبکه‌ای دریافته‌اند که به ندرت پیش می‌آید با اولین تماسشان قرارداد ببندند. قبل از اینکه به نتیجه برسید، ممکن است 8 تا 10 بار تماس بگیرید. بازاریابان شبکه‌ای باید یاد بگیرند که پیگیری کنند.

اگر مشتری بالقوه‌تان پاسخ منفی داد، بهتر است از او بپرسید که آیا مشکلی ندارد که بعداً با آن‌ها تماس بگیرید تا بررسی کنید که آیا اوضاع تغییر کرده است یا خیر. به احتمال زیاد مشتری‌تان می‌گوید بله بنابراین ایده خوبی است که بپرسید تماس بعدی شما چه زمانی باشد. شما این فرصت را دارید در تماسی که برای پیگیری می‌گیرید، مزایای محصولات و خدماتتان را برجسته کنید. اگر از ابتدا با مشتری بالقوه تماس نگرفته بودید، شاید مشتری نیازی به پیشنهاد شما نداشت. ممکن است این نیاز در طول زمان تغییر کند. همچنین ایده خوبی است که به مزایا اشاره کنید، زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان متوجه شوند به آن محصولات یا خدمات نیاز دارند. مشتری بالقوه خود را دنبال کنید تا متوجه شوید آیا نظرشان را تغییر داده‌اند یا خیر.

اگر مشتری بالقوه‌تان بگوید که دیگر با آن‌ها تماس نگیرید چه؟ در مورد سایر اولویت‌های مشتری مانند دوستان، خانواده و کار صحبت کنید. شما هرگز نمی‌دانید چه زمانی و چگونه می‌توانید طرح B را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. تنها زمانی می‌توانید طبق هدفتان عمل کنید و به آن برسید که مایل باشید با سخت‌کوشی کار کنید و خود را حلال مشکل بدانید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مفهوم بازاریابی شبکه‌ای
فصل دوم: نحوه یافتن مشتریان بالقوه/ مشتری‌یابی
فصل سوم: ارائه محصول در بازاریابی شبکه‌ای
فصل چهارم: دعوت از مشتریان بالقوه در بازاریابی شبکه‌ای
فصل پنجم: پیگیری در بازاریابی شبکه‌ای
فصل ششم: کمک به خط پایین برای شروع
فصل هفتم: تبلیغ رویداد
فصل هشتم: چگونه برنامه پاداش‌دهی داشته باشیم
فصل نهم: مقایسه بازاریابی شبکه‌ای و بازاریابی سنتی
فصل دهم: ارتقای مهارت‌های بازاریابی شبکه‌ای
فصل یازدهم: ضروریات بازاریابی شبکه‌ای
فصل دوازدهم: مروری بر بازاریابی چندسطحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟
نویسنده
مترجمسیاوش سیار ایرانی
ناشر چاپیانتشارات دیده بان قلم فرتاک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات86
زبانفارسی
شابک978-622-5254-23-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟

برای دریافت کتاب چگونه شبکه بازاریابی کسب و کار خود را بسازید؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.