معرفی و دانلود کتاب بازاریابی دیجیتال: مفاهیم و الزاماتی که همواره طالب آموختنش بوده‌اید

عکس جلد کتاب بازاریابی دیجیتال: مفاهیم و الزاماتی که همواره طالب آموختنش بوده‌اید
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی دیجیتال: مفاهیم و الزاماتی که همواره طالب آموختنش بوده‌اید

کتاب بازاریابی دیجیتال که به قلم گروهی از نویسندگان نوشته شده، منبعی کامل و جامع برای یادگیری دیجیتال مارکتینیگ است. کتاب نامبرده پله‌پله از معرفی بازاریابی دیجیتال شروع می‌کند و به‌مرور به آموزش نحوه‌ی اجرا، سئو و انواع شیوه‌های بازاریابی دیجیتال می‌پردازد. از نکات مثبت این اثر، پوشش مطالب به شکلی عملی و کاربردی است.

درباره‌ی کتاب بازاریابی دیجیتال

امروزه، با پیشرفت تکنولوژی همه‌چیز تغییر کرده و شکل و رنگی متفاوت به خود گرفته است. پیش از پیشرفت فضای مجازی و اینترنت، بازاریابی به شکلی سنتی صورت می‌گرفت و در نهایت، محدود به یک شهر و منطقه می‌شد، اما امروزه بیشتر خریدها به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد. از این رو، شیوه‌های فروش نیز باید از حالت سنتی بیرون آید و بیشتر در فضای آنلاین و دیجیتال صورت بگیرد؛ در غیر این صورت ممکن است فروشندگان خیلِ عظیمی از مشتریان خود را از دست بدهند و دچار ضرر و زیان شوند.

معرفی و دانلود کتاب بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ به اقداماتی گفته می‌شود که برای فروش یک محصول از طریق کانال‌های دیجیتال و دستگاه‌های الکتریکی انجام می‌گیرند و شیوه‌های مختلفی دارند. کتاب بازاریابی دیجیتال که نوشته‌ی جمعی از نویسندگان و ترجمه‌ی سیاوش سیار ایرانی است، به شرح این روش‌ها می‌پردازد.

این کتاب شامل 8 فصل است و از ابتدایی‌ترین نقطه که معرفی دیجیتال مارکتینگ بوده شروع کرده و به تدریج وارد موارد تخصصی‌تر می‌شود. نویسندگان در ابتدا فرق میان بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال را برای خوانندگان توضیح داده و سپس در فصل بعدی به تکنیک‌های بازاریابی، و ابزار آن پرداخته‌اند. فصل سوم به تبلیغات دیجیتال اختصاص یافته است و در خلال آن درباره‌ی کمپین‌های تبلیغاتی، و ترافیک پولی صحبت می‌شود. در چهارمین و پنجمین فصل درباره‌ی بازیابی بر بستر شبکه‌های اجتماعی سخن به میان می‌آید و بازاریابی از طریق ایمیل به خوانندگان معرفی می‌شود. با وجود محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر این فصول می‌تواند راهنمایی بسیار مفید و کاربردی برای کاربرانی باشد که در شرف راه‌اندازی آنلاین‌شاپ‌های خود در شبکه‌های مجازی هستند.

فصل ششم کتاب دیجیتال مارکتینگ درباره‌ی سئو است و نویسندگان می‌کوشند تا به ساده‌ترین شکل خوانندگان را با موتورهای جستجو آشنا کنند و به آن‌ها بیاموزند چطور می‌توان از سئو در جهت پیشبرد کسب‌وکار و فروششان بهره برد. فصل هفت کتاب درباره‌ی داده‌ها و روش‌های به‌کارگیری آن‌هاست و هشتمین فصل به توضیح درباره‌ی نرخ تبدیل اختصاص یافته است.

این کتاب که راهنما و منبعی مفید برای تازه‌کاران این حوزه است، از نشر دیده‌بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب بازاریابی دیجیتال

  • بازاریابی دیجیتال یک کتاب ضروری برای بازاریابان دیجیتال و مدرسان است. یک راهنمای جامع و روشن که نگاهی واضح به تکنیک‌ها و چارچوب بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌دهد و برای مبتدیان تا متخصصان کاربردی است. ترکیبی به‌روز از نگرش‌های مدرن و سنتی در زمینه‌ی بازاریابی دیجیتال که به‌راحتی قابل‌فهم است و با مفاهیم و نمونه‌های واضح توضیح داده شده است.( اریک لوئی استاد دانشگاه نیویورک و عضو هیأت مشاوران دانشگاه باروخ - دانشگاه پیس)
  • در این کتاب، ناشر اصول بازاریابی دیجیتال را به زبانی قابل‌فهم برای همه‌ ساده‌سازی کرده است. این کتاب درباره‌ی روش‌های سنتی و مدرنی بحث می‌کند که در بازاریابی مدرن قابل‌اعمال است و مقایسه و مزایای فرآیند مدرن را نشان می‌دهد. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه یک صاحب کسب‌وکار می‌تواند کسب‌وکار خود را با موضوعات گوناگون مانند بهینه‌سازی موتور جستجو، تبلیغات آنلاین، بازاریابی ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، آمازون، گوگل، تجارت الکترونیک و بسیار موضوعات دیگر رشد دهد. (افسانه مردانی استاد همکار، دانشگاه شهر نیویورک)
  • اگر به دنبال یک کتاب سازمان‌دهنده و خوب در مبانی بازاریابی دیجیتال هستید، این کتاب برای شماست. من همواره به دنبال کتب جدید بازاریابی برای دانشجویان دانشگاهم بودم، بنابراین وقتی به این کتاب برخورد کردم سورپرایز شدم. این کتاب معرف قواعد پایه‌ای بسیار مهم در بازاریابی امروز است. بهترین قسمت آن این است که بر روی به‌کارگیری عملی بازاریابی دیجیتال تمرکز دارد، نه فقط بر روی نظریات علمی. (جیمی تورنر نویسنده، سخنران و استاد دانشگاه بین‌المللی شناخته‌شده)

کتاب بازاریابی دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بازاریابی دیجیتال برای تمام افرادی که مایلند با استفاده از موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار و فروش خود رو متحول کنند و به سود برسند، مفید و کاربردی است.

در بخشی از کتاب بازاریابی دیجیتال: مفاهیم و الزاماتی که همواره طالب آموختنش بوده‌اید می‌خوانیم

برای کسب‌و‌کارها، شنیدن بسیار مهم است؛ چرا که اگر توجه داشته باشید یا نه، مردم ‌دربارۀ شما صحبت می‌کنند و از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی با شما در ارتباط هستند، احتمالاً مشتریان ‌دربارۀ اینکه چقدر شما را دوست دارند، صحبت می‌کنند یا سعی دارند از طریق پلتفرم‌های رسانۀ اجتماعی، برای درخواست پشتیبانی مشتری با شما ارتباط برقرار کنند. شرکت‌های معروف می‌دانند چگونه از رسانه‌های اجتماعی به‌گونه‌ای مؤثر استفاده کنند. به‌عنوان مثال، شرکت نایک را در نظر بگیرید که یک حساب کاربری قوی‌تر برای رسیدگی به مسائل مربوط به خدمات مشتری ایجاد کرد. اغلب اوقات، مستقیماً پاسخ می‌دهند؛ اما گاهی اوقات پس از یک روز شناسایی، بلافاصله رسیدگی می‌کنند.

شرکت‌ها باید اهمیت شهرت و دنبال‌کردن در رسانه‌های اجتماعی را درک کنند. هنگامی که نام تجاری شما، نام برندی آشنا می‌شود و برسر زبان‌ها بیفتد، آنگاه به آگاهی از برند خود دست می‌یابید. بااین‌حال، شما نمی‌خواهید به دلایل اشتباهی معروف شوید. رسوایی‌ها و خدمات بد، می‌توانند باعث شهرت منفی در رسانه‌های اجتماعی شود. اگر نظرات مثبتی دریافت کردید، از آن‌ها قدردانی کنید و یک پاسخ تشکرآمیز ارسال کنید. اگر نظرات منفی هستند، برای رفع مشکل و جلب اعتماد دنبال‌کننده‌های خود فوراً اقدام کنید. از آنجایی که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند ناگهان به یک ماجراجویی سخت تبدیل شود، مهم است که پیوسته کسب‌و‌کار و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود را ارزیابی و پیگیری کنید و مراقب معدود مشکلات باشید. اینجاست که شنیدن و پذیرش اجتماعی مطرح می‌شود. ‌گوش‌دادن به شبکه‌های اجتماعی شامل نظارت بر صفحات رسانه‌های اجتماعی مرتبط با برند، محصول شما با ذکر نام، بازخورد مشتری ‌دربارۀ مارک‌های شما و بحث ‌دربارۀ موضوعات مرتبط برند، تجارت یا رقبای شما است. همچنین استفاده از ‌تجزیه‌وتحلیل برای جمع آوری دید کلی و شناخت زمینۀ فرصت‌ها و هشدارها و زنگ‌های خطر وجود دارد. پیگیری عنوان‌ها و تبدیل، تنها بخشی از ‌گوش‌دادن اجتماعی اس، بدون ‌تجزیه‌وتحلیل و پاسخ، برند شما نمی‌تواند به‌خوبی نیازهای بازدیدکنندگان و مشتریان را برطرف کند.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
نظر کارشناسان
مقدمه
فصل اول: آشنایی با بازاریابی دیجیتال
1.1. بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی دیجیتال
1.2. بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی: تفاوت‌ها
1.3. عملکرد بازاریابی دیجیتال چیست؟
مسئله
‌راه‌حل
برداشت ما
فصل دوم: ایجاد یک چارچوب بازاریابی محتوا: تبدیل بازدیدکنندگان بالقوه به مشتریان
2.1. تکنیک‌های بازاریابی محتوای کاملاً توسعه‌یافته
2.2. ابزار توسعۀ محتوای هوشمند
2.3. طرح / برنامۀ بازاریابی
2.4. ارزیابی و سنجش نتیجه بازاریابی محتوا
برداشت ما
فصل سوم: تبلیغات دیجیتال: ایجاد برنامه‌ای که کار ‌می‌کند
3.1. مروری بر ترافیک پولی
3.2. چگونه تبلیغات دیجیتال را به‌راحتی اجرا کنید؟
3.3. پنج کمپین تبلیغاتی با عملکرد بالا
3.4. کمپین تبلیغاتی خود را پیادهسازی و مقیاسبندی کنید
3.5. سنجش کمپین تبلیغات دیجیتالی
نمونه
نتایج
فصل چهارم: مؤلفه‌های حیاتی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
4.1. راهنمای حساب رسانههای اجتماعی کامل
4.2. معیارهای موفقیت و رسانه‌های اجتماعی
نمونه
مسئله
برداشت ما
فصل پنجم: آشنایی با بازاریابی ایمیلی
5.1. نقش بازاریابی ایمیلی
5.2. روش‌های بازاریابی ایمیلی ماهرانه
5.3. ارزیابی نرخ رشد فهرست بازاریابی ایمیلی
برداشت ما
فصل ششم: تسلط و بازاریابی موتورهای جست‌وجو
6.1. برداشت ما از سئو یا ‌بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو
6.2. روش‌های جست‌وجوی ماهرانه
6.3. مراحل سئوی موفق
6.4. معیارهای ارزیابی و سنجش استراتژی‌های بازاریابی موتورهای جست‌وجو
برداشت ما
فصل هفتم: معیارهای مهم در بازاریابی دیجیتال برای پیگیری و سنجش موفق
7.1. چرا داده‌ها مهم هستند
7.2. دسته‌بندی معیارها در بازاریابی دیجیتال
7.3. ارزیابی و سنجش معیار‌های بازاریابی دیجیتال را باموفقیت انجام دهید
7.4. معیار‌های دیجیتالی که باید پیگیری و ارزیابی شوند
برداشت ما
فصل هشتم: استفاده از ‌بهینه‌سازی نرخ تبدیل
8.1. ‌بهینه‌سازی نرخ تبدیل چیست؟
8.2. چرا ‌بهینه‌سازی نرخ تبدیل بسیار مهم است؟
8.3. نحوۀ اجرای ‌بهینه‌سازی نرخ تبدیل
8.4. ‌بهینه‌سازی در رابطه با اعداد و ارقام است. بنابراین، کدام معیار‌ها در ‌بهینه‌سازی نرخ تبدیل اهمیت زیادی دارند
برداشت ما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی دیجیتال: مفاهیم و الزاماتی که همواره طالب آموختنش بوده‌اید
نویسنده
مترجمسیاوش سیار ایرانی
ناشر چاپیانتشارات دیده بان قلم فرتاک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-622-5254-67-1
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی دیجیتال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی دیجیتال

برای دریافت کتاب بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.