معرفی و دانلود کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش

برای دانلود قانونی کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش

کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش به قلم مریدیت الیوت پاول در سی‌ویک فصل، استراتژی‌های مؤثر برای افزایش فروش را ارائه می‌دهد. این اثر مهارت‌ها و ابزارهای لازم برای ارتباط مؤثر با مشتریان را به مدیران فروش می‌آموزد. نویسنده اعتمادبه‌نفس، خوب گوش سپردن به مشتری، رونق بخشیدن به نام تجاری سازمان و توانایی حل مشکل را به‌عنوان اصلی‌ترین ابزارهای موردنیاز در این مسیر برمی‌شمارد.

درباره‌ی کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش

فروشْ یک فعالیت اقتصادی - اجتماعی محسوب می‌شود؛ اقتصادی، از باب کسب درآمد در قبال ارائه‌ی محصول و خدمات و همچنین اجتماعی از دیدگاه ابعاد ارتباطی و عاطفی. با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیک فرایندهای تولید، محصولات از دید فنی و تکنیکال پارامترهای مشابهی دارند و لذا به‌جرئت می‌توان عنوان کرد که در عصر حاضر، مزیت رقابتی شرکت‌ها در ارائه‌ی خدمات و معرفی محصول، و همچنین، ایجاد و حفظ روابط اثربخش با مشتریان است که همان ابعاد ارتباطی و عاطفی را دربرمی‌گیرد.

کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش (30 Days to Sales Success) اثربخشی در این چارچوب اجتماعی و ارتباطی را همراه با تاکتیک‌ها و ریزه‌کاری‌های آن آموزش می‌دهد و تمایز و برتری سازمان‌ها را در فضای رقابتی تضمین می‌کند. مریدیت الیوت پاول (Meridith Elliott Powell MBA) در این اثر، مهارت‌ها و ابزارهای لازم برای تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان واقعی را طیِ سی‌ویک روز و در 31 فصل ارائه می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش

اولین توصیه‌ی نویسنده بنا کردن پایه‌ای محکم برای نزدیک شدن به روند فروش است. این پایه‌ی مستحکم شامل ملاقات با مشتری احتمالی برای اولین بار، تعریف سبک فروش خود و بیان موثر ارزش‌ محصول می‌شود. پس از برقراری ارتباط اولیه با مشتری، پیگیری از طریق تماس و پیام امر مهمی شمرده می‌شود. هر فصل از کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش، مخاطب را به یک استراتژی حیاتی برای موفقیت در فروش طولانی‌مدت و رابطه‌محور مجهز می‌کند و کاری می‌کند که فروشنده در پایانِ سی‌ویک روز، به توانایی‌های فروشِ خود اطمینان بیشتری حاصل کند و برای فروشِ کارآمدتر، توانمند شود.

فصل اولِ کتابْ «روز اول: اعتمادبه‌نفس کلید موفقیت در فروش است.» نام دارد. تجربه ثابت کرده که لازمه‌ی شروعِ هر کاری، باور به توانایی خود برای انجام آن کار است. تنها در این صورت است که هر آموزش و تمرینی مؤثر واقع می‌شود. فروش شاید بیش از هر چیز نیازمند اعتمادبه‌نفس باشد؛ چراکه مشتری زمانی به فروشنده اعتماد می‌کند، که مطمئن باشد فروشنده به خودش باور دارد. آموختن و مطالعه‌ی روزانه، درس گرفتن از شکست‌ها و دوری از افراد منفی‌نگر، راه‌های تقویت اعتمادبه‌نفس هستند.

مریدیت الیوت پاول در روزِ دوم، هدف قرار دادن مشتری مناسب را توصیه می‌کند. برای پیدا کردن مشتری مناسب، پرسیدن سه سوال از خود می‌تواند کمک‌کننده باشد: به دنبال توسعه‌ی روابط تجاری با چه کسانی هستم؟ چرا من دنبال آن‌ها هستم؟ کجا دنبالشان بگردم؟ نویسنده پس از آوردن مثالی از مشتریِ مناسب، در پایانِ فصل، از خواننده می‌خواهد تا به چند سوال، پاسخی تشریحی دهد.

به همین ترتیب، در فصل‌های دیگر خوانندگان توصیه‌های نویسنده را درخصوص هنرِ گوش دادن، پرسیدنِ سوالات به‌جا، فهمِ زمان درستِ منصرف شدن و... مطالعه خواهند کرد. کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش را انتشارات دیده‌بان قلم فرتاک با ترجمه‌ی سمیرا رازی و سیاوش سیار ایرانی منتشر کرده است.

کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به حوزه‌ی فروش علاقه‌مندید، با مطالعه‌ی این کتاب، توانایی‌های فروش خود را بالا خواهید برد و در جذب مشتریانِ واقعی و وفادار موفق عمل خواهید کرد.

در بخشی از کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش می‌خوانیم

اگر مشتری بالقوه را در بیانیه‌ی پشتیبانی مشارکت دهید، آن‌ها نسبت به پیشنهادات و ایده‌های شما بسیار بازتر خواهند بود. مشکل یا چالشی را که فکر می‌کنید شنیده‌اید، روشن کنید تا مطمئن شوید که آن را درست انجام داده‌اید. سپس بیان کنید که فکر می‌کنید آن‌ها می‌خواهند نتیجه چه باشد و درخواست تأیید کنید. درنهایت، راه‌حل (محصول / خدمات) خود را برای کمک به مشتری خود در رسیدن به هدف خود ارائه دهید.

به‌عنوان مثال، این بیانیه‌ی حمایتی من در اوایل سال جاری بود که از یک مدیر صنعت سفر در رابطه با استراتژی فروش خود تماس گرفتم: «جن، از شما برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات زیاد با من متشکرم. شما به سؤالات من پاسخ‌های عالی دادید. کارهای زیادی می‌توانیم با هم انجام دهیم. ابتدا اجازه بدهید توضیح بدهم، فقط برای اینکه مطمئن شوم منظور شما را درست متوجه شده‌ام. بزرگ‌ترین چالش شما درحال‌حاضر، چون در نقش خود جدید هستید، انگیزه دادن و حمایت از تیم فروش خود در این محیط رقابتی است. درست است؟ عالی! اکنون، درحالی‌که احساس می‌کنید یک تیم استثنایی دارید، احساس نمی‌کنید که آن‌ها از حمایت آموزشی مناسب و اهداف روشن برخوردار بوده‌اند. این برای شما جدید است زیرا این تیم به‌تازگی تحت نظارت شما قرار گرفته است. تمرکز اصلی شما بازاریابی و روابط عمومی است. درست است؟ فوق‌العاده! متشکرم. من دوست دارم چند ایده و پیشنهاد درمورد نحوه‌ی برخورد با این چالش را مطرح کنم و برخی از ابزارها و تکنیک‌ها را به اشتراک بگذارم که فکر می‌کنم برای شما عالی هستند و بیشتر از رسیدن به هدفتان به شما کمک می‌کنند.» سپس تماس از آنجا ادامه یافت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
روز اول: اعتمادبه‌نفس کلید موفقیت در فروش است
روز دوم: مشتری مناسب را هدف قرار دهید
روز سوم: ارزش خود را بدانید
روز چهارم: رقابت خود را بشناسید
روز پنجم: ایجاد روابط
روز ششم: برای موفقیت خود برنامه‌ریزی کنید
روز هفتم: برای به سرانجام رساندن ماجراجویی‌تان آماده باشید
روز هشتم: نام تجاری خود را رونق دهید
روز نهم: تبدیل به یک مدیر شبکه‌ی ماهر شوید
روز دهم: فوراً ارزشی اضافه کنید
روز یازدهم: مشکلات به‌جا را حل کنید
روز دوازدهم: یک نگرش پرشور ایجاد کنید
روز سیزدهم: مراحل قرار ملاقات گذاشتن را دنبال کنید
روز چهاردهم: تکالیف خود را انجام دهید
روز پانزدهم: هدف خود را مشخص کنید
روز شانزدهم: سؤالات به‌جا بپرسید
روز هفدهم: یک بیانیه‌ی پشتیبانی ارزشمند ایجاد کنید
روز هجدهم: خاتمه‌ی قوی ارائه دهید
روز نوزدهم: در هنر گوش دادن مسلط شوید
روز بیستم: در فرصت‌ها را بگشایید
روز بیست‌ویکم: تماس‌های تبلیغاتی را متوقف کنید
روز بیست‌و‌دوم: مکالمه‌های کوتاه داشته باشید
روز بیست‌و‌سوم: قابل‌رؤیت باشید
روز بیست‌وچهارم: با مشتریان فعلی خود فروش و معامله انجام دهید
روز بیست‌وپنجم: روی قیف فروش خود کار کنید
روز بیست‌وششم: باور کنید که شما یک متخصص هستید
روز بیست‌وهفتم: دوباره سوار بر اسب شوید
روز بیست‌وهشتم: بدانید چه زمانی باید صرف‌نظر کنید
روز بیست‌ونهم: روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید
روز سی‌ام: خوش بگذرانید
محتوای پاداش: روز سی‌ویکم: پنج C فروش را اجرا کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 30 روز تا موفقیت در فروش
نویسنده
مترجمسمیرا رازی، سیاوش سیار ایرانی
ناشر چاپیانتشارات دیده بان قلم فرتاک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات150
زبانفارسی
شابک978-622-5601-41-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش

برای دریافت کتاب 30 روز تا موفقیت در فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.