معرفی و دانلود کتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج

عکس جلد کتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج
قیمت:
17500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج

با حفط تمرکز خود به موفقیت برسید! کتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج اثر پرفروش کال نیوپورت، به شما نشان می‌دهد که چطور با پیشرفت تکنولوژی، قدرت تمرکز خود را در کارها از دست داده‌اید و با کمک چه راه‌هایی قادر خواهید بود بر این معضل اجتماعی غلبه کنید.

موضوع کتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج چیست؟

کار عمیق یعنی قادر باشید بدون هیچگونه حواس پرتی و با تمرکز بالا روی امور خود فعالیت کنید. شما اگر بتوانید چنین مهارت باارزشی را به دست آورید، مطالب پیچیده را با سرعتی بیشتر از قبل یاد گرفته و در زمانی کوتاه به نتایج بهتری می‌رسید.

اگر مهارت کار عمیق را در خود پرورش دهید کیفیت فعالیت‌های شما در هر زمینه‌ای افزایش پیدا خواهد کرد و باعث می‌شود که از توانایی‌های خود احساس رضایت کافی داشته باشید. در اقتصاد رقابتی قرن بیست و یکم، کار عمیق همچون قدرتی فراطبیعی عمل می‌کند. با این حال بیشتر انسان‌های امروزی وقت باارزش خود را در شبکه‌های گوناگون اجتماعی هدر می‌دهند و حتی لحظه‌ای هم فکر نمی‌کنند که روش بهتری برای استفاده از زمانشان وجود دارد؛ روش‌هایی که آنان را به سمت موفقیت هدایت می‌نماید.

کال نیوپورت در کتاب کار عمیق (Deep work) پیامدهای چنین ضربه‌هایی را مورد بررسی قرار می‌دهد، آن هم در زمانه‌ای که همه چیز بر روی هم تأثیر گذارند. نیوپورت به جای استدلال حواس‌پرتی، قدرت تمرکز را مورد ستایش قرار داده و فواید بی‌شمار آن را معرفی می‌کند.

این کتاب به دو بخش کلی تقسیم‌بندی می‌شود. کال نیوپورت در بخش اول بیان می‌کند که انتشار اخلاق کار عمیق در هر حرفه‌ای منفعت بسیاری را به همراه خواهد داشت، سپس در دومین بخش برنامه‌ی تمرینی دقیقی را در قالب چهار قانون عرضه می‌کند که مطالعه‌ی دقیق و عمل کردن به آن، ذهن و عادات شما را تغییر داده و سپس شما را برای دستیابی به مهارت کار عمیق آماده می‌کند.

در این کتاب از توصیه‌های بی‌ارزشی مانند اینکه افراد حرفه‌ای نباید وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی هدر دهند و یا نباید حوصله‌شان سر برود خودداری شده و به جای آن یک راهنمای مهم برای رسیدن به موفقیت در اختیار شما قرار می‌دهد.

جملات برگزیده‌ی کتاب کار عمیق:

- کار عمیق: فعالیت‌های حرفه‌ای که در حالت تمرکز بدون خدشه و یکپارچه انجام می‌پذیرند و قابلیت‌های شناختی‌تان را افزایش می‌دهند. این تلاش‌ها، باعث ایجاد ارزش‌های جدید می‌شوند و مهارت‌های شما را بالا می‌برند و تکرار کردنشان کار آسانی نیست.

- کار سطحی: کارهایی هستند که از نظر شناختی چالش برانگیز نیستند و در زمان عدم تمرکز انجام می‌شوند. معمولاً این گونه کارها، ارزش‌های جدیدی در جهان ایجاد نمی‌کنند و به راحتی تکرار و جایگزین می‌شوند.

- کثرت مشغله، نمایانگر بهره‌وری: در نبود شاخص‌های شفاف نشان‌دهنده‌ی بهره‌وری، بسیاری از کارکنان دانشی به سمت نمادهای بهره‌وری در دوران انقلاب صنعتی کوچ کرده‌اند؛ یعنی تعداد زیادی کار را طوری که به چشم دیگران بیاید انجام می‌دهند.

جوایز و افتخارات کتاب کار عمیق:

- در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارد.
- در لیست پرفروش‌های وال استریت ژورنال قرار دارد.
- در لیست پرفروش‌های آمازون قرار دارد.

کال نیوپورت را بیشتر بشناسیم:

او در دانشگاه جورج تاون، به عنوان استاد علوم کامپیوتر، تئوری الگوریتم‌های توزیعی را مورد بررسی و ‌تحقیق قرار می‌دهد. کال نیوپورت (Cal Newport) به فعالیت‌های دانشگاهی که در زمینه تعامل میان فرهنگ و تکنولوژی پژوهش می‌کنند، علاقه‌ی زیادی دارد.

نیوپورت تا به امروز موفق به انتشار 6 کتاب شده است. کار عمیق یکی از معروف‌ترین آثار او در سال 2017 شناخته شده که همواره مورد استقبال و توجه خوانندگان و منتقدان زیادی شده است.

در بخشی از کتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج می‌خوانیم:

وقتی دیوید دیوین را در یکی از کافی شاپ‌های واشینگتن ملاقات کردم او بلافاصله موضوع دستگاه تعالی‌گر 16 را مطرح کرد. دیوین یک استاد معماری است و در نتیجه به کشف نقاط پیوند مباحث انتزاعی و مادی علاقه دارد. دستگاه تعالی‌گر، نمونه‌ی بارزی از این نقاط پیوند مشترک است. در طول صحبت‌هایمان کاشف به عمل آمد این دستگاهی که نام یکی از مفاهیم یونان باستان (Eudaimonia: حالتی که در آن انسان به والاترین توانایی‌های روحی و ذهنی وجسمی خود می‌رسد) را بر آن گذاشته‌ یک ساختمان است. دیوید توضیح داد: «هدف این دستگاه ایجاد محیطی است که کاربران بتوانند در آن به حالت عمیق رشد انسانی برسند و کاری کنند که برآمده از والاترین درجه‌ی مهارتشان باشد». به عبارت دیگر این مکان با هدف میسر کردن عمیق‌ترین کارهای ممکن ساخته شده است و من هم همانطور که حتماً حدس زده‌اید مجذوبش شدم.

همانطور که دیوین این دستگاه را برایم توضیح می‌داد، خودکاری برداشت تا چهارچوب طرح پیشنهادی‌اش را رسم کند. ساختمانی یک طبقه به شکل مستطیل که پنج اتاق دارد. هر پنج اتاق در یک راستا پشت سر هم قرار دارند. راهروی مشترکی وجود ندارد و برای رسیدن به هر اتاق باید از اتاق مجاور عبور کرد. بر طبق گفته‌ی دیوین: «نبود حالت دایره‌ای امری بسیار مهم و ضروری است چون نمی‌گذارد به هنگام عبور کردن و عمیق‌تر رفتن به داخل دستگاه، از اتاقی عبور نکنید و آن را نادیده بگیرید».

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: مفهوم
فصل اول: کار عمیق، ارزشمند است.
چطور در اقتصاد جدید، موفق باشم؟
دو مهارت اصلی که داشتن آن‌ها برای رسیدن به موفقیت در اقتصاد جدید ضروری است
با کار عمیق می‌توان به سرعت، چیزهای سخت را یاد گرفت
با کار عمیق می‌توانید تولیدی در سطح ممتاز و عالی داشته باشید
چگونه موفقیت جک دورسی توجیه می‌شود؟
فصل دوم: کار عمیق، کمیاب است
فصل سوم: کار عمیق، معنادار است
بخش دوم: قواعد
قاعده‌ی 1: عمیق کار کنید
قاعده‌ی 2: از سر رفتن حوصله و خسته شدن استقبال کنید
قاعده‌ی 3: شبکه‌های اجتماعی را ترک کنید
قاعده‌ی 4: امور سطحی را از بین ببرید
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج
نویسنده
مترجممحمدجواد شیری بازنچه
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات190
زبانفارسی
شابک978-600-8392-87-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
17500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج

فرهاد عیدی گماری
۱۴۰۲/۶/۱۱
کتاب خیلی خوبی در مورد مدیریت وقت است و اینکه چطور در زمانی که‌هایی که چندین مسیولیت و کار رو دوشمون افتاده برای یادگیری تخصصی و عمیق بهانه تراشی نکنیم که وقت ندارم و... خیلی وقت‌ها هم یک کاری میخوایم شروع کنیم مثل یادگیری زبان یا نرم افزار ولی بعد چند وقت کوتاه خسته میشیم و میخوایم ب اریمش کنار، این کتاب در این مواقع چاره گشایت
Ali Dastjerdi
۱۴۰۰/۳/۲۶
خب این کتاب اولین کتابیه که من تو این حوضه خوندم و می‌تونم بگم خوبه. کتاب فقط تئوری نیست بلکه تو بخش دوم راهکار‌های عملی رو هم بیان می‌کنه و دیدی بهتر به کار عمیق میده. من هرسه کتاب کال نیوپورت رو خوندم و خوندن هرسه تاش رو توصیه میکنم
mehdi zare
۱۴۰۲/۱/۱۹
ترجمه این اثر عالیه
من ابتدا ترجمه‌ی دیگه‌ای رو خریدم چون تعداد چاپش بیشتر بود اما بعداً فهمیدم اشتباه کردم. ترجمه‌ها رو بررسی کردم و رسیدم به این ترجمه که از همه بهتر بود
سبحان قاسمی
۱۴۰۲/۵/۱۴
عالی بود مخصوصا برای کسانی که در کار کردن تمرکز کافی ندارند و میخواهند به نتایج خیلی خوبی برسند مناسب هست.
یاسمن طهماسبی
۱۴۰۲/۳/۲۷
کتابو تازه شروع کردم حقیقتا تو بخش اول صرفا تجربه‌های دیگرانو بازگو میکنه که کمی کسل کنندس
آوا صالحی
۱۴۰۰/۲/۱۶
کتاب تاثیر گزاریه. متن، خیلی طول و تفسیر زیادی داده شده. ترجمش رو دوست نداشت.
Haz J
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
موضوع کتاب جالب و مفیده. ولی حاشیه زیاد رفته و یک طورایی کسل کننده میشه.
زهرا کردی
۱۴۰۱/۱/۲۶
ترجمه خیلی ضعیف بود. خصوصا از نیمه تا آخرش
زینب آذرکردار
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
برای آدمی که بخاد موفق بشه عالیه
mojgan asadi
۱۴۰۰/۷/۱۵
تو دنیای دیجیتال امروزی وجود همچین راهکارهایی لازمه
taher fatemi
۱۳۹۹/۹/۲۰
این ترجمش از همه بهتر و روان تره
امیر لعل ابادی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
کتاب خیلی خوبیه خوب هم ترجمه شده
علی محمد سلیمی
۱۴۰۲/۸/۲۸
عالی بود هیچ حرف دیگه ایی ندارم
کاربر kh
۱۴۰۱/۱/۱۴
کتاب جالبی هست توصیه میکنم
Ai Da
۱۴۰۰/۸/۶
کتاب خوبیه و تمرینات عملی خوبی میده
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج

برای دریافت کتاب کار عمیق: قواعدی برای کسب موفقیت متمرکز در بحبوحه‌ی دنیای پر هرج و مرج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.