معرفی و دانلود کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی

عکس جلد کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی

در کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی، نوشته‌ی سامان بیات ترک، درباره‌ی اینترنت اشیا بحث شده است. هدف اصلی نویسنده در این کتاب، روشن کردن این مطلب بوده که اینترنت اشیا چگونه جنبه‌های گوناگون زندگی شهری را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

درباره کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی

اینترنت اشیا چیست؟ در یک تعریف کوتاه می‌توان چنین گفت: میلیاردها میلیارد دستگاه فیزیکی که در سراسر جهان به شبکه‌ی جهانی اینترنت متصل‌اند و داده‌ها را جمع‌آوری و هم‌رسانی می‌کنند، اینترنت اشیا را می‌سازند. به عبارتی، هر آن چیزی که بتواند به شبکه‌ی جهانی اینترنت متصل شود، بخشی از اینترنت اشیا به شمار می‌رود. این‌که امروزه بسیاری از جنبه‌های زندگی ما ساده‌تر از روزگار گذشته اداره می‌شود، به واسطه‌ی وجود اینترنت اشیا است.

در کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی، تألیفِ سامان بیات ترک، رابطه‌ی اینترنت اشیا با مقوله‌ی شهر و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفته است. در این کتاب ابتدا اینترنت اشیا به دقت توضیح داده شده است. آن‌گاه در این باره بحث شده است که اینترنت اشیا چگونه می‌تواند در خلق یا بهبود امکانات رفاهی در شهرها، و سامان‌دهیِ منابع انسانی، به کار آید.

اینترنت اشیا نقش مهمی را در زندگی امروز و آینده‌ی نوع بشر ایفا می‌کند. شناخت اثراتی که اینترنت اشیا بر جنبه‌های گوناگون و متنوع زندگی انسان شهری می‌گذارد، هدف پژوهشیِ اصلی نویسنده‌ی کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی بوده است.

کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به مباحث حوزه‌ی فناوری اطلاعات، و علاقه‌مندان به موضوعات مرتبط با حیطه‌ی شهرسازی، مخاطبان اصلی کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی می‌خوانیم

در مقام جمع‌بندی، پذیرش فناوری‌ها در شهرها پتانسیل بهبود کیفیت زندگی شهروندان را به طرق مختلف دارد، از افزایش ایمنی و تحرک عمومی تا بهینه‌سازی استفاده از منابع و ارتقای پایداری. یکی از فناوری‌هایی که نقش مهمی را در این تحول ایفا می‌کند، اینترنت اشیا است. اینترنت اشیا داده‌ها و بینش‌هایی را در زمان واقعی در مورد خدمات و زیرساخت‌های شهری ارائه می‌دهد که امکان مدیریت کارآمدتر و موثرتر منابع و خدمات را فراهم می‌کند.

از مدیریت ترافیک گرفته تا مدیریت ضایعات، مصرف انرژی و ایمنی عمومی، اینترنت اشیا به شهرها کمک می‌کند تا هوشمندتر و متصل‌تر شوند و تجربیات شخصی‌تر و جذاب‌تری را برای شهروندان فراهم می‌کند...

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
فصل اول: اینترنت اشیا چیست؟
فصل دوم: پذیرش اینترنت اشیا در شهر هوشمند و ملاحظات شهرسازی
فصل سوم: کاربرد اینترنت اشیا در زیرساخت شهری
فصل چهارم: نقش اینترنت اشیا در مدیریت منابع انسانی در شهرها
فصل پنجم: بازارهای جهانی و فرصت‌های پیش روی اینترنت اشیا
فهرست شکل‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شهرسازی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-622-93218-5-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت، کتاب‌های مهندسی عمران
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی

برای دریافت کتاب کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زیرساخت‌های شهری و منابع انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.