معرفی و دانلود کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو

عکس جلد کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو
قیمت:
46800 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو

کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو نوشته‌ی کال نیوپورت، درباره جهان مدرن امروزی و نحوه استفاده انسان‌ها از فناوری‌های مختلف ارتباطی‌ست. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز به شما راهکارهایی پیشنهاد می‌دهد تا براساس آن بتوانید رابطه خود با انواع تکنولوژی را سامان دهید.

درباره کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال:

روزانه چند ساعت از وقت‌تان را به چک کردن شبکه‌های اجتماعی و دریافت اطلاعات غیر ضروری اختصاص می‌دهید؟ آیا هوشمندانه و با انتخاب خود این میزان وقت را صرف فضای مجازی می‌کنید؟

کتاب مینیمالیسم دیجیتال (Digital Minimalism) به بررسی فلسفه و تعریف مینیمالیست و ارتباط آن با زندگی شتاب‌زده و پرهیاهوی امروزی در عصر فناوری می‌پردازد. به تعبیر کال نیوپورت، مینیمالیسم هنر دانستن اندازه‌ی کافی برای هر چیز است. رعایت این اصل در عادات روزمره، تغییراتی شگرف در زندگی‌مان حاصل می‌کند.

ساختار این کتاب ارزشمند به نحوی است که در دو بخش اصلی تنظیم شده؛ بخش نخست به مبانی، کلیات و بیان اهمیت مینیمال‌گرایی می‌پردازد و بخش دوم راهکارهایی عملی و قابل اجرا را به صورت تمرین ارائه می‌دهد.

شاید شما هم با مینیمالیست‌‌‌های دیجیتال روبه‌رو شده باشید؛ افرادی که آرام و خوشبخت هستند و می‌توانند مکالمه‌های طولانی با عزیزان خود داشته باشند بدون آنکه تلفن همراه خود را چک کنند، کسانی که می‌توانند در یک کتاب خوب، یک پروژه هنری یا یک برنامه صبحگاهی غرق شوند و در مصاحبت با دوستان و خانواده خود لذت ببرند بدون آنکه عکسی از آن دورهمی را منتشر کنند. درواقع آن‌ها ترس از دست دادن را تجربه نمی‌کنند چرا که می‌دانند چه فعالیت‌هایی برای آن‌ها معنا و رضایت به دنبال دارد.

این اثر به شما می‌آموزد ماهیت فناوری نه خوب است و نه بد؛ تنها نکته اصلی آن است که استفاده از آن بتواند اهداف و ارزش‌های شما را پشتیبانی کند.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال:

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز و مجله وال استریت
- نامزد جایزه گودریدز در بخش علم و فناوری در سال 2017
- پرفروش‌ترین کتاب‌های ناشران هفتگی (Publishers Weekly) و آمریکای امروز (US Today)

نکوداشت‌های کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال:

- شما کاربر نیستید، شما محصول هستید. قطع شوید و از سیستم خارج شوید و با روشی متفاوت برای حضور در جهان آماده شوید! (ست گودین، نویسنده)

- این کتاب یک دعوت ضروری در جهتِ انجام دادن کارهایی است که هر کسی باید انجام دهد به شرط آنکه بخواهد در زندگی، فرمانده خودش باشد. (رایان هالیدی، نویسنده)

- چه کتاب به موقع و مفیدی! راهنمای مفیدی برای اندیشیدن در مورد رسانه‌های دیجیتال. این اثر باعث شد نحوه استفاده از رسانه‌ها را به شکل قابل توجهی تغییر بدهم. (نائومی آلدرمن، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- این بهترین کتابی‌ست که درباره روابط پراهمیت ما با فناوری‌ها خوانده‌ام. اگر می‌خواهید از قید و بند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های هوشمند خلاص شوید، این کتاب شما را راهنمایی می‌کند. (آدام آلتر، نویسنده)

- من شما را به چالش دعوت می‌کنم که اگر می‌توانید کل این کتاب فوق‌العاده را در یک نوبت به پایان نبرید! مطمئناً خود من کتاب را در یک نوبت خوانده‌ام و از ایده‌های کال در زندگی خودم به سرعت استفاده کردم. (جرج مک‌ کیون، نویسنده)

کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این اثر شگفت‌انگیز به تمامی کسانی که روزانه ساعات قابل توجهی با فناوری‌های دیجیتال سروکار دارند، پیشنهاد می‌شود.

کال نیوپورت را بیشتر بشناسیم:

او دانشیار رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه جورج تاون است و تا به حال چندین کتاب مانند «کار عمیق» را نوشته و ایده‌ها و نوشته‌هایش در نشریات مهم و رادیو و تلویزیون منتشر می‌شود.

کال نیوپورت (Cal Newport) در سال 2004 از کالج دارتموث فارغ‌التحصیل شد و تحصیلاتش را در زمینه علوم کامپیوتر در دانشگاه ماساچوست ادامه داد و در سال 2011 نیز موفق به اخذ مدرک دکتری شد.

نیوپورت هم‌اکنون در زمینه نظریه سیستم‌های توزیع شده و تعامل و کنش بین فرهنگ و تکنولوژی پژوهش می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال می‌شنویم:

قانون بازده‌های نزولی برای هر کسی که اقتصاد خوانده آشناست؛ این قانون برای بهبود فرآیندهای تولید اعمال می‌شود و می‌گوید سرمایه گذاری منابع بیشتر در یک فرآیند نمی‌تواند به طور نامحدود موجب بهبودی خروجی آن شود. بالاخره با یک محدودیت طبیعی روبه‌رو می‌شوید و سود اضافی شما از ادامه سرمایه‌گذاری کمتر و کمتر می‌شود.

مثال کلاسیک کتاب‌های درسی اقتصاد به کارگران یک خط مونتاژ فرضی اتومبیل مربوط می‌شود؛ در ابتدا با افزایش تعداد کارگران سرعت تکمیل اتومبیل‌ها در پایان خط به شدت افزایش می‌یابد. با این حال اگر همچنان کارگران بیشتری را به خط اختصاص دهید، پیشرفت کار کمتر می‌شود. این اتفاق به دلایل بسیاری رخ می‌دهد؛ برای مثال شاید دیگری فضایی برای افزودن کارگران جدید نداشته باشید یا پای عوامل محدودکننده دیگری وسط بیاید، مانند محدودیت حداکثر سرعت تسمه نقاله.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
فصل اول: مبانی - مسابقه تسلیحاتی نامتوازن - قسمت یک
26 دقیقه
مسابقه تسلیحاتی نامتوازن - قسمت دو
35 دقیقه
مینیمالیسم دیجیتال
32 دقیقه
برهان درستی اصل دوم، منحنی بازده
20 دقیقه
پاکسازی دیجیتال
27 دقیقه
وقفه سی روزه
28 دقیقه
فصل دوم: تمرین‌ها - اوقاتی را به تنهایی سپری کنید
28 دقیقه
فقدان تنهایی
31 دقیقه
تمرین؛ تلفن همراه خود را در خانه بگذارید
36 دقیقه
روی دکمه لایک کلیک نکنید
16 دقیقه
بازیابی مکالمه
27 دقیقه
تمرین؛ روی دکمه لایک کلیک نکنید
26 دقیقه
اوقات فراغت را پس بگیرید
37 دقیقه
فعالیت‌های پرتکاپو بر زوال منفعل اولویت دارد
37 دقیقه
تمرین؛ هر هفته چیزی را تعمیر کنید یا از نو بسازید
24 دقیقه
به مقاومت علیه تمرکز ربایی بپیوندید
22 دقیقه
تمرین؛ دستگاه‌های خود را به رایانه‌های تک منظوره تبدیل کنید
24 دقیقه
تمرین؛ رسانه‌های آهسته را با آغوش باز بپذیرید
12 دقیقه
نتیجه گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو
نویسنده
مترجمسیمین ورسه
راویبهادر ابراهیمی
ناشر چاپینشر هیرمند
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی علمی و آموزشی، کتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه صوتی
46800 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو

خانم براتی
۱۴۰۲/۹/۴
موسیقی پس زمینه فصل اول بلند و نامناسب بود
کتاب درباره استفاده ناصحیح از ابزارهای دیجیتال و از دست دادن کنترل و اختیار زندگی صحبت می‌کنه، عواقبی مثل از دست دادن اوقات فراغت با کیفیت، ناتوانی در ساختن و تعمیر اشیا با دست، نداشتن تنهایی مفید بدون صداها و تصویرهای پس زمینه و فقدان روابط انسانی در و
فضای واقعی نتیجه افراط حریص بودن در استفاده از ابزارهای دیجیتاله. بطور خلاصه اصل مینیمالیسم که در اون گاهی "کمتر همون بیشتره" در اینجا هم صادقه، اپلیکیشن‌های کمتر نوتیفیکیشن‌های کمتر زندگی با کیفیت تر
شادیا رفعت خواه
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
بنظرم ترجمش روون و قابل درک نی خیلی پیچیده و خسته کننده توضیح میده
پوریا احمدی
۱۴۰۱/۶/۱۴
عااالی و سیار لازم در زمانه کنونی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو

برای دریافت کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب یک زندگی متمرکز در جهانی پر هیاهو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.