معرفی و دانلود کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند

عکس جلد کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند

کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند اثری از جیان ولپیسلی است که به شکل دقیق و با زبانی ساده شما را با ارز دیجیتال کریپتوکارنسی آشنا می‌سازد. شما در این اثر درباره‌ی تاریخ چندساله‌ی دنیای رمزارزها مطالعه می‌کنید.

درباره‌ی کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند

آیا می‌دانید کریپتوکارنسی به چه معناست؟ به زبان ساده باید گفت کریپتوکارنسی یکی از اصطلاحات تخصصی و رایجی است که در باب رمزارز استفاده می‌شود. کریپتوکارنسی یکی از اشکال پول دیجیتالی است که سعی شده در سازمان‌دهیِ آن از روش نامتمرکز استفاده شود. این رمزارز که واجد کدنویسی و رمزنویسی‌های پیشرفته است یکی از اشکال مهم و اساسی پول در عصر حاضر به حساب می‌آید. این‌که در چند سال اخیر کریپتوکارنسی توانسته خود را به عنوان جایگزینی کم‌رقیب در رمزارز تبدیل کند، باعث شده تا سؤالاتی معتددی برای تاجرین و کسانی که در این زمینه فعالیت‌های تخصصی دارند ایجاد شود. کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند که توسط یک نویسنده‌ی برجسته و شناخته‌شده در این زمینه نوشته شده به شما هر آنچه که لازم است در باب این پدیده بدانید توضیحاتی مبسوط و کاربردی ارائه می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند

کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند (Cryptocurrency) که در سال 2021 برای اولین‌بار منتشر شد و ناشر آن به زبان فارسی انتشارات راه پرداخت است از آثار ممتاز در زمینه‌ی فراگیری آموزه‌های مورد نیاز در تجارت الکترونیک است. جیان ولپیسلی (Gian Volpicelli) نویسنده‌ی این کتاب که در زمینه‌ی هوش مصنوعی، مهندسی کامپیوتر، برنامه‌ریزی و اقتصاد از دانش قابل توجه و تحسین‌برانگیزی برخوردار است، در کتاب مهم خود، کریپتوکارنسی، به شما چیزهایی را در باب این مبحث مهم اقتصادی در عصر نوین می‌گوید که در کتاب‌های مشابه نخواهید یافت. این کتاب همچون اثری می‌ماند که با شما رازهایی در باب چگونگی بهره بردن از این رمزارز در میان می‌گذارد و به شما چیزهایی که باید بدانید را آموزش می‌دهد.

کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند برای شما در طبقه‌هایی که ترسیم می‌کند و با نثر منسجم که دارد تشریح می‌کند که چگونه کریپتوکارنسی در ادامه و به آرامی به کلی ماهیت و ارزش پول در جهان را تغییر خواهد داد و از پایه سرنوشت سرمایه و فایننس را دگرگون خواهد کرد. جیان ولپیسلی در این پژوهش جریان‌سازش به شما تمام ساز و کارها و شیوه‌های کار کردن با این رمزارز را توضیح می‌دهد و با آموزش‌های شفاف و مستقیم خود، در پایان کتاب از شما یک تاجر و تریدر حرفه‌ای در این حوزه می‌سازد. جیان ولپیسلی که در زمینه‌ی سیاست و اقتصاد نیز شناخت گسترده‌ای دارد، در کتاب خود به طور کامل بیان می‌کند که این پول شامل چه سیاست‌های اقتصادی‌ای می‌شود و چرا باید بیشتر در باب آن صحبت شود. جیان ولپیسلی در کتاب کریپتوکارنسی سؤالات مهمی که ممکن است برای خواننده در طول کتاب شکل بگیرد را طرح می‌کند و با ذکاوت و هوشمندی‌ِ مثال‌زدنی‌اش به این سؤالات پاسخ‌های کلیدی و مهمی می‌دهد.

این کتاب توسط انتشارات راه پرداخت منتشر و توسط محمد رهبان به خوبی به زبان فارسی برگردانده شده است.

کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که می‌خواهند در زمینه‌ی رمزارز به صورت علمی اطلاعات کسب کنند و به کسانی که در حوزه‌ی تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنند توصیه می‌شود. به واقع باید گفت که این کتاب شما را از مراجعه و شرکت در ورکشاپ‌های گران‌قیمت نجات می‌دهد و هر آنچه لازم است بدانید به شما با زبانی شفاف ارائه می‌دهد.

در بخشی از کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند می‌خوانیم

چه چیزی بیت‌کوین را ارزشمند کرد؟ برخلاف دلار پیش از سال 1971، طلا پشتوانه ارزش بیت‌کوین نیست و برخلاف دلار پس از سال 1971 نیز حرف دولت و پذیرش آن به‌عنوان ابزار پرداخت مالیات، تضمین‌کننده ارزش بیت‌کوین نیست. از دیدگاه عینی، ارزش امروز بیت‌کوین نتیجه برخورد عرضه و تقاضا در صرافی‌های آنلاین است، جایی که بیت‌کوین در ازای دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود. هر صرافی با توجه به میانگین حجم معاملات پلتفرمش قیمت معادل دلاری متفاوتی تعیین می‌کند. به همین دلیل است که هرچند قیمت بیت‌کوین معمولاً در همه پلتفرم‌ها تقریباً یکسان است، معامله‌گران می‌توانند از کمی آربیتراژ (بهره گرفتن از تفاوت قیمت بین دو یا چند بازار برای کسب سود) بین صرافی‌های متفاوت بهره ببرند.

اما این توضیح فنی به این پرسش پاسخ نمی‌دهد که چرا افراد برای خرید بیت‌کوین هزینه می‌کنند. با توجه به اینکه بیت‌کوین و نحوه استفاده از آن از ابتدا تاکنون تغییر کرده، بحث در این مورد داغ و همچنان در حال تکامل است. اما مطلب آنلاینی که ناکاموتو در سال 2010 نوشت، تا حدی به ما نشان می‌دهد که نظر احتمالی او درباره ارزش بیت‌کوین چه بوده است. ناکاموتو در این مطلب وجود فلز کمیابی را فرض می‌گیرد که از همه جهات به‌جز یک ویژگی بی‌فایده و بی‌استفاده است. آن ویژگی امکان انتقال آسان آن از فردی به فرد دیگر است. ناکاموتو در ادامه استدلال می‌کند که «اگر این فلز به‌نحوی و به هر دلیلی ارزش پیدا کند، هرکسی که بخواهد ثروت را به مسافت دوری بفرستد، می‌تواند مقداری از آن را بخرد، منتقلش کند و از گیرنده بخواهد آن را بفروشد. شاید وقتی افراد متوجه فایده احتمالی آن برای تبادل شوند، ارزش گردشی اولیه‌ای پیدا کند». به‌عبارت دیگر، ارزش بیت‌کوین به ویژگی‌های آن وابسته است. همان‌طور که انتخاب طلا به‌عنوان ابزار تبادل در کمیابی، درخشندگی، انعطاف‌پذیری و مقاومت آن در برابر فرسایش و ویژگی‌های دیگر این فلز ریشه داشت، ارزش بیت‌کوین نیز از توانایی انتقال آن بدون ریسک مسدودی یا برگشت‌پذیری ناشی می‌شود. در این تفسیر تا زمانی که افرادی باشند که بیت‌کوین را (برای آرمان‌های لیبرترین، اهداف مجرمانه یا اهداف ضد نظارت الکترونیکی) مفید بدانند، بیت‌کوین ارزش خواهد داشت و سفته‌بازی هم اثر مکمل مهمی خواهد گذاشت.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت ناشر
مقدمه
فصل اول: بیت‌کوین
رمزارز از کجا شروع شد؟
وایت‌پیپر
اوج گرفتن
کار ناتمام
فصل دوم: اتریوم
به ‌سوی قلمروی ناشناخته اتر
خودروهای خودمالک
کد قانون است
فصل سوم: حباب عرضه اولیه سکه
هیجان پول جادویی
تک‌شاخ‌های حبابی
قانون قانون است
فصل چهارم: استیبل‌کوین‌ها و فایننس
هودل کردن، هودی‌پوش‌ها و کت‌وشلواری‌ها
در جست‌وجوی پایداری
دیفای نافرمان
فصل پنجم: لیبرا
فیس‌کوین (Facecoin)
لیبرای آزاد
زنگ هشدار
کلام آخر: آرمان‌شهر کریپتویی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند
نویسنده
مترجممحمد رهبان
ناشر چاپیانتشارات راه پرداخت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات111
زبانفارسی
شابک978-622-7702-15-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند

برای دریافت کتاب کریپتوکارنسی: پول دیجیتال چطور می‌تواند فایننس را متحول کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.