معرفی و دانلود کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام

عکس جلد کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام

کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام به شما راهکارهایی برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگی‌تان ارائه می‌دهد. در این اثر وان کارتر به شما می‌آموزد برای تحقق آرزوهایتان، پیش از تکیه کردن به عوامل بیرونی، به مهم‌ترین عامل درونی‌، یعنی ذهنتان تکیه کنید. این کتاب در مدت کوتاهی جزو پرفروش‌ترین‌های سایت آمازون شده است.

دربارۀ کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام

پیش از نوشتن کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام (Help Me, I'm Stuck)، مدت‌ها بود ذهن نویسنده با این سوال درگیر بود که چرا بسیاری از مردم، علی‌رغم زیبایی، هوش و ویژگی‌های مثبت دیگر، قادر نیستند سهم خودشان را از جهان پیرامونشان بگیرند؟ چرا برخی زنان ظریف و جذاب از پیدا کردن مرد مناسب زندگی‌شان ناتوان‌اند و بسیاری از افراد تحصیل‌کرده در موقعیت شغلی مناسبشان قرار ندارند؟ و اصلاً چرا انسان باید تسلیم سرنوشت خود شود و برای تغییر آن تلاشی نکند؟ وان کارتر معتقد است پاسخ به چرایی این اتفاق کتاب مستقلی می‌طلبد، اما او در این کتاب می‌خواهد به شما بگوید اگر از تغییر وضع موجودتان می‌ترسید یا در تلۀ زندگی گیر افتاده‌اید، باید چه کار کنید.

پیش از هرگونه تغییر، ابتدا بهتر است بدانیم وقتی در وضعیتی احاطه می‌شویم، آن وضعیت نتیجۀ باور بلند‌مدت ماست. همان‌طور که احتمالاً حدس می‌زنید نجات دادن خودمان از یک وضعیت به این آسانی‌ها نیست. اگر آسان بود شاید تعداد افراد ناامید و افسرده آنقدر زیاد نبود. اما نکته‌ای که ذهن ما نسبت به آن بی‌توجه است، وجود امکان تغییر است. ما همواره برای این تغییر به الگوی مناسبی نیاز داریم تا در مسیر آزمون و خطا نیفتیم. کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام به شما می‌آموزد چطور فرمان زندگی خود را با کنترل ذهنتان به دست بگیرید.

بسیاری از مردم در مواجهه با اخبار سرسام‌آور و شلوغی‌های جهان هوشمند امروز، احساس گیر افتادن در یک چرخۀ تغییر‌ناپذیر را دارند. گویی زندگی، مدام آن‌ها را سر جای اولشان پرتاب می‌کند و به همین سبب اغلب سردرگم و ناامیداند. اما ذهن ما قابلیت این را دارد که تجربه‌های موفق گذشته را به موفقیت‌های آینده تعمیم دهد.

تصور کنید در ایستگاه اتوبوس نشسته‌اید و منتظر رسیدن اتوبوس هستید، اما مدام به ساعت‌تان نگاه می‌کنید و فکری در ذهنتان سیگنال می‌فرستد که قرار است اتوبوس دیر برسد، مثل دیروز کلی در ترافیک بمانید و دست آخر با خستگی به خانه برسید و یک شام حاضری درست کنید. پیشگویی‌های شما به همین نقطه ختم نخواهد شد. افراد خانواده را تصور می‌کنید که نسبت به وضعیت شما اعتراض می‌کنند که این چه غذایی است و بی‌کفایتی می‌کنید... یا تصور کنید در حال سخنرانی هستید و صدای ذهنی‌تان مدام می‌گوید: شاید دیگران در دلشان به حرف‌های من بخندند، جملاتم زیادی طولانی شد، آن‌ها فهمیده‌اند استرس دارم و... که سبب می‌شود اضطراب بیشتری را تجربه ‌کنید و رشتۀ کلام از دستتان برود. شاید از این وضعیت تکراری خسته باشید و از خود بپرسید برای مقابله با صداهای پنهان ذهنی و افکار منفی چه باید کرد؟

کارتر غلبه بر ترس را اولین گام مواجهه با تغییرات تازه می‌داند و معتقد است همیشه امکان نوشتن سناریوی تازه‌ای برای زندگی‌تان هست. به بیان دیگر اگر شرایط بر خلاف میل شماست، افکار، احساسات و اعمالتان تنها به شما بستگی دارد و کنترل‌پذیر هستند. مثلا ممکن است در شرایط آزمونی دشوار باشید و مراقب جلسه بی‌دلیل به شما تذکری بدهد. اگر این فکر که رفتار او بر شما موثر است به جریان احساساتتان وارد شود، تمرکز شما را برای آزمون خواهد گرفت و درنهایت استرس و حال بد شما هنگام پاسخگویی به سوالات موجب نتیجۀ نامطلوب خواهد شد. پس بهتر است در همان گام اول افکارتان را کنترل کنید. چگونگی این تغییر را در شش فصل کتاب خواهید خواند. موضوع فصل‌ها شامل اهمیت ذهن متمرکز، قدرت تفکر مثبت، قدردانی، نقش تغذیه و ورزش در تفکر مثبت، راهکارهایی برای حذف افکار منفی و افزایش همدلی‌ نسبت به دیگران می‌شود.

وان کارتر در کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام به شما شش راهکار اساسی آموزش می‌دهد تا دست ذهنتان را بخوانید و مغلوب آن نشوید. این کتاب دستِ‌کم به شما کمک می‌کند بدانید تلاشِ معکوسِ ذهنتان برای تاریک جلوه دادن موقعیتی که اکنون دارید، باعث عقب‌نشینی شما شده است.

کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام مناسب چه کسانی است؟

کسانی که به رشد و پیشرفت فردی و اجتماعی خود اهمیت می‌دهند، مخاطبان بی‌قید و شرط این کتاب‌اند.

با وان کارتر بیشتر آشنا شویم

وان کارتر (Vaughn Carter) معلم و مشاور است و با هدف تبدیل خودتخربی انسان‌ها به خودبه‌سازی اثر خود را به نگارش درآورده. او کوچک‌ترین فرزند خانواده بود و بخشش و فداکاری را در وهلۀ اول از افراد خانواده‌اش آموخت. دغدغه تغییر نگرش آدم‌ها هرگز کارتر را رها نکرد و سبب شد به مخاطبان خود آموزش بدهد که چطور می‌توانند با حفظ روحیۀ فردی و تیمی خود و در عین حال با حذف ذهنیت‌های قدیمی و مخرب، به‌سرعت پیشرفت کنند.

در بخشی از کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام می‌خوانیم

حقیقت این است که بسیاری از افراد، زندگی خود را کسالت‌بار می‌دانند و می‌خواهند بدانند که چطور تغییراتی اساسی در آن ایجاد کنند؛ تغییراتی که زندگی‌شان را استثنائی یا لااقل جذاب کند. فقط یک مشکل وجود دارد: نمی‌دانند چطور این کار را انجام دهند.

این به آن دلیل است که هیچ‌کس نمی‌داند چطور با سرعت سرسام‌آور زندگی امروز، همگام شود. در تمام شبانه‌روز با اخبار مختلف و به‌ویژه اخبار منفی بمباران می‌شویم. بنابراین نمی‌توانیم به آسانی بر روی چیزهای مثبت تمرکز کنیم و ذهن‌مان گرفتار چرخه افکار منفی می‌شود. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، منفی‌گرایی به‌صورت خودکار بر مثبت‌گرایی چیره می‌شود. در این شرایط به سختی می‌توانیم خود را از این باتلاق بیرون بکشیم. اگر چنین مشکلی دارید، این کتاب برای شما است.

بسیاری از مردم احساس می‌کنند که زندگی‌شان روی خلبان خودکار گیر کرده و از اینرو چیزی تغییر نمی‌کند. آن‌ها هر تلاشی که بکنند، همیشه نتایج یکسانی می‌گیرند و از آن جا که نمی‌دانند چطور این خلبان خودکار را خاموش کنند، شانس کمی برای ایجاد تغییرات منتهی به یک زندگی سالم‌تر و شادتر دارند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: ذهن متمرکز، گرفتاری‌ها را پشت سر می‌گذارد
بخش دوم: قدرت تفکر مثبت
بخش سوم: قدردانی
بخش چهارم: نقش تغذیه و ورزش در تفکر مثبت
بخش پنجم: چگونه افکار منفی را حذف کنید
بخش ششم: همدلی
نتیجه‌گیری
یادداشتی برای نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-622-7857-24-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام

بهاره
۱۴۰۱/۷/۲۵
خیییلیی باهاش ارتباط برقرار کردمم
خیلیا هستن که خودشونم میدونن خیلی چیزا دارن که نمیتونن لذتشو ببرن
زیبان و احساس زیبایی نمیکنن
دوستداشتنین ولی احساس میکنن هیشکی دوسشون نداره و غیره که این کتاب خیلی بدردشون میخوره
و تمرینم بهتون میده که به چشم میبینین چقد براتون مفید بوده😍😍
Reza Nazifi
۱۴۰۱/۱۲/۲
من نتونستم باهاش ارتباط بگیرم به نظرم مطلب جدیدی نداشت
و برای من که برعکس بود
یعنی نتونستم جواب سوالات خودم رو در خصوص عدم تمرکز و گرفتاری‌های روزمره یا گرفتاری‌های خاص که دارم پیدا کنم
سینا پلنگ
۱۴۰۱/۷/۲۰
کتاب خوب و مفیدی هست بیشتر درباره دور کردن احساسات بد و منفی و دنبال کردن هدف در زندگی هست خلاصه که خوب بود من که کیف کردم😊
یوسف نعمتی
۱۴۰۱/۷/۱۱
کتابی انگیزشی با متن روان و سلیس و ارائه بهترین راهکارها برای شروع زندگی جدید بعد از هر نوع شکست.
نازیلا پاکرو
۱۴۰۲/۴/۱۴
این کتاب قدرت ذهن و مثبت اندیشی رو در کمک به حل مشکلات زندگی بیان میکنه. ارزش یکبار خوندن رو داره.
Matin Sedaghat
۱۴۰۱/۷/۲۲
کتاب مفیدیه و سعی کرده نکات خوبی برای ارتقای شخصی ارائه بده‌ عالی نیست ولی خوبه و ارزش خوندن داره.
Mhdsh
۱۴۰۲/۳/۱۵
خیلی زیبا و مفید و کاربردی با راهکار‌های عالی و مثال‌های جالب و تاثیر گذار
مریم عسکرانی
۱۴۰۱/۷/۱۴
کتابی فوق العاده است که ذهن رو به چالش میکشه
محدثه
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بسیار عالی هستش و روح انسان رو ارام میکنه
سونا عطایی
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
فکر میکردم کتاب موثرتری باشه، مطلب متفاوتی نداشت..
فرشته پارسی
۱۴۰۱/۱۱/۲
کتاب خوبی است متن زیباست و من دوستش داشتم
اتوسا اکبر
۱۴۰۱/۸/۱۳
کتاب خیلی خوبیه. مختصر و مفید. برای روزهای سخت
Hossein Latifi
۱۴۰۱/۸/۲
خوب بود ولی نیاز به تکرار خواندن دارد
پریا قلیزاده
۱۴۰۲/۶/۱۰
کنابی فوق العاده هستش
Somayeh Somayeh
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
واقعا کتاب خوبی بود واقعا کاربردی ومفید
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام

برای دریافت کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.