معرفی و دانلود کتاب کیهان عزیز: 200 مراقبه‌ی کوتاه برای تجلی‌سازی‌های آنی

عکس جلد کتاب کیهان عزیز: 200 مراقبه‌ی کوتاه برای تجلی‌سازی‌های آنی
قیمت:
۸۹۹۰۰ 44950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کیهان عزیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کیهان عزیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کیهان عزیز: 200 مراقبه‌ی کوتاه برای تجلی‌سازی‌های آنی

سارا پرات، متخصص توانمندسازی عاطفی در کتاب کیهان عزیز به شما آموزش می‌دهد چگونه از قدرت عظیم احساسات خود برای خلق موفقیت، شادی و عشقی که شایسته‌ی آن هستید کمک بگیرید و با قوانین حاکم بر کائنات سازگار شوید. لازم به ذکر است که این اثر به زبان‌های متعددی ترجمه شده است.

درباره‌ی کتاب کیهان عزیز

جمله‌ی خواستن توانستن است را همه‌ی ما شنیده‌ایم. به ما گفته‌اند تنها کافی است چیزی را به اندازه‌ی کافی بخواهیم تا راه رسیدن به آن را پیدا کنیم، با این حال هنوز نتوانسته‌ایم آنقدر که می‌خواهیم پول جمع کنیم یا بلیط آن سفر رویایی و لوکس ایده‌آل‌مان را به دست آوریم. اگر از گروهی که منتظر رسیدن روزهای خوبند بگذریم، حتی افرادی که برای رسیدن به خواسته‌هایشان تلاش می‌کنند هم در بسیاری موارد از نتیجه‌ی دلخواهشان راضی نیستند. اما دلیل این اتفاق چیست؟ و سارا پرات نویسنده‌ی کتاب کیهان عزیز (Dear Universe) در این مورد چه حرفی برای گفتن دارد؟

به عقیده‌ی این کارآفرین و نویسنده‌ی استرالیایی، ما احساسات تلخ و ناتوان‌کننده را تجربه می‌کنیم چون متوجه جایگاهمان در دنیا نیستیم. جهان پهناوری که کهشکان راه شیری تنها نقطه‌ی کوچکی از آن است بر پایه‌ی اصول و قوانین مشخصی بنا شده که نه بر علیه ما، بلکه در خدمت ما هستند. زندگی انسان در نظمی هماهنگ با دنیای بیرون قرار دارد که معمولا بعد از پشت سر گذاشتن تغییرات و وقایع متوجه آن‌ها می‌شویم، درست همان لحظه‌ای که با حیرت می‌گوییم الان حکمت آن اتفاق تلخ یا خوشایند را می‌فهمم!

کتاب کیهان عزیز از دویست مراقبه‌ی کوتاه اما عمیق تشکیل شده که می‌توانند در مواقع اضطراب، تنهایی یا غم به یاریتان بیایند. مطالب این اثر کمک می‌کنند تا عواطف خودتان را بپذیرید و قدرت فراتر رفتن از آن‌ها را پیدا کنید. اگر هم قصد دارید احساس فراوانی، خوش‌شانسی و اعتماد به‌نفس را به خودتان هدیه دهید، کافی است یکی از مراقبه‌ها را انتخاب کنید. سارا پرات در این اثر به شما کمک می‌کند عشق را در آغوش بگیرید و تجربیات درونی‌تان را از شادی و رضایت غنی کنید.

کتاب کیهان عزیز اثری است با راهنمایی‌های کاربردی، تمریناتی برای آرامش روح و سخنانی خردمندانه که با آن‌ها قادر می‌شوید احساساتتان را برای رسیدن به هر چیزی که می‌خواهید به کار بگیرید. در وجود شما قدرتی نهفته است که می‌تواند خودش را با پیچیده‌ترین قواعد جهان که از آن‌ها آگاه نیستیم سازگار کند و برای این کار، کافی است که چگونه «خواستن» را بیاموزید.

نکوداشت‌های کتاب کیهان عزیز

- یکی از آثاری که شدیدا به خلق آن نیاز داشتیم! (یاسمین بلند، نویسنده پرفروش، ستاره شناس و بنیان‌گذار Moonology.com)
- راهنمایی برای یک سفر ماجراجویانه به اعماق جهان. (اما میلدون، نویسنده پرفروش کتاب The Soul Searcher’s Handbook و Evolution of Goddess)
- سارا پروت به خوانندگان یادآوری می‌کند که شجاعت، عظمت و شفقت را در زندگی خود ایجاد کنند. (لوئیس هاوس، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)
- مطالعه‌ی کتاب کیهان عزیز قدمی قدرتمند و موثر برای دیدن موهبات زندگی است. (جولی مونتاگو، مجری تلویزیون، نماد سلامتی و نویسنده پرفروش Recharge)

کتاب کیهان عزیز مناسب چه کسانی است؟

اگر به مباحث متافیزیک علاقه‌مندید این اثر مناسب شماست.

با سارا پرات بیشتر آشنا شویم

سارا پرات (Sarah Prout) نویسنده، کارآفرین و بنیانگذار آکادمی Manifesting است. او با آموزش متافیزیک الهام‌بخش میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان بوده تا استعدادهای بی‌پایان خود را کشف کنند. او باور دارد که هر کسی می‌تواند به غیرممکن‌ترین رویاهای خود دست پیدا کند و در آثار خود چگونگی شروع این مسیر هیجان‌انگیز را آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب کیهان عزیز می‌خوانیم

انرژی خلاق می‌تواند ازطریق هنر، نوشتن، موسیقی، ایده، غذا پختن، ابراز عاطفی، رقص، جنبش، مهارت و... تجلی شود. بهترین حالت خلاقیت برای ابراز هویت خودت را در این نقطه از زمان پیدا کن و از اکتشاف روش و شیوه‌های جدید ابایی نداشته باش.

وقتی چهارده‌ساله بودم، یک ایده به سرم زد که کاغذکادو طراحی کنم و به کارخانه‌های متعددی بفرستم تا ببینم آن را چاپ می‌کنند یا نه. من دو هفته روی طراحی الگوهای مختلف با ماژیک‌های رنگارنگ وقت گذاشتم. کپی‌های رنگی طرح‌ها را در پوشه‌های شیشه‌ای گذاشتم و داخل هرکدام با چیره‌دستی تمام معرفی‌نامه‌ای قرار دادم. در نامه هیچ اشاره‌ای به سنم نکردم، ولی با اشاره به اینکه طرح‌ها را به شرکت‌های دیگر هم فرستاده‌ام، جایگاهم را بالا بردم.

نظر من به شرکت هالمارک بود، اما تقریباً به پنج شرکت دیگر هم ‌فکر می‌کردم. هالمارک بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت بود. پس از اینکه طرح‌های پیشنهادی‌ام را برایشان ازطریق پست فرستادم، کارم دیگر شده بود انتظار، انتظار و انتظار...

در طول این مدت حس دلنشینی را که از دیدن طرح‌های نهایی در ویترین به من دست می‌داد تصور می‌کردم. خیلی واضح به یاد می‌آورم که چقدر درگیر احساسات بوده‌ام. بحث پول نبود، چون من حتی تعرفۀ طراحی کاغذکادو را هم نمی‌دانستم. امید داشتم همه‌چیز خوب از کار دربیاید و چون تمام احتمالات را در نظر می‌گرفتم، آن هیجان تجربه را واقعاً جذاب کرده بود.

بعدش یک روز (بعد یک، یک‌و‌نیم ماه انتظار) مادرم صدایم زد و گفت یک زن از شرکت هالمارک پشت تلفن با تو کار دارد. می‌خواستند با من یک قرار کاری داشته باشند تا محصولات جدید طرح بهاری تولید کنند. چند ماه بعد یک چک چندهزاردلاری برای «خدمات طراحی» دریافت کردم. به‌خاطر انرژی خلاقم که چه‌ها می‌توانست جذب کند، به من نوعی حس کامیابی و افتخار دست داد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: چگونه گفت‌وگوی من با کیهان آغاز شد
اولین اشارات
ارجحیت دادن عشق بر ترس
پاسخ به دعوت‌نامه مقدست
یافتن یگانگی
زندگی با آرامش و عبادت
همه‌چیز انرژی است
طرح الهی
سلام، من سارا هستم...
فصل 2: صد مراقبۀ کوتاه برای غلبه بر ترس
فصل 3: 100 مراقبه کوتاه برای استقبال از عشق
فصل 4: حفظ قدرت منبع الهام
برانگیختن ماهیت تجسم‌سازی
چگونه پوستر خواسته‌هایت را ایجاد کنی
فضای مقدست را طراحی کن
عادت‌های روزانه برای ارتباط
لحظات «کیهان عزیزتان» را به اشتراک بگذارید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کیهان عزیز: 200 مراقبه‌ی کوتاه برای تجلی‌سازی‌های آنی
نویسنده
مترجمفرامرز آزاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات472
زبانفارسی
شابک978-622-220-749-6
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۹۹۰۰ 44950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کیهان عزیز

وفاء
۱۴۰۲/۱/۱۰
عاشق کتاب‌هایی هستم که عبارت‌های تاکیدی کاربردی دارند. و به من کمک میکنن که در طول روز ازشون استفاده کنم. این کتاب برای من ک عاشق کیهان و جهان خارج از زمین هستم عالی ست
ارکیا اهنی
۱۴۰۱/۵/۲۹
مجموعه کتاب‌های کتابراه که بیشتر از صد صفحه هست مطالعه مشکل هست بهترین راه استفاده از چنین کتابهایی، کتاب صوتی قابل استفاده هست و تبدیل چنین کتابهایی به میکرو کتاب. ممنون از تمام عوامل خوب کتابراه
امین
۱۴۰۱/۴/۳۱
کتاب بسیار خوبی است این واقعیت درون انسانها بیان می‌کند یعنی سفری به عمق وجود انسان
هرچی هست درون هست بیرون خبری نیست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب کیهان عزیز

برای دریافت کتاب کیهان عزیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.