معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book)

عکس جلد کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book)
قیمت:
۱۰,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book)

کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book) توسط منیره سادات هاشمی به تألیف رسیده است. این کتاب درسنامه‌های جامع و مفصل از درس‌های کتاب درسی زبان انگلیسی پایه هشتم ارائه می‌دهد. تمرینات کتاب را حل می‌کند، نمونه سوالات تألیفی، تمرینات چهارگزینه‌ای و پاسخنامه‌ی آن را در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارد و آن‌ها را برای شرکت در آزمون‌های پایان ترم آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book)

درس زبان انگلیسی پایه هشتم در دو کتاب Student Book و Work Book تهیه و تنظیم شده است. این کتاب هفت درس دارد که هر درس در دو بخش مضمون و کنش ارتباطی تهیه و تنظیم شده است و دریچه‌ی ورود شما به درس زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه محسوب می‌شود، بنابراین بهتر است تسلط کاملی بر آن پیدا کنید. کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book) انتشارات خیلی سبز، به تألیف منیره سادات هاشمی، ابتدا نگاهی به درس‌های زبان انگلیسی 1 می‌اندازد و مباحث آن را مرور می‌کند. سپس با ارائه‌ی درسنامه‌های آموزشی دقیق، تمرینات و نمونه سوالات امتحانی به همراه پاسخنامه‌ی سوالات و همچنین پاسخ تمامی تمرینات کتاب، تسلط کاملی از مطالب کتاب درسی زبان انگلیسی 2 (Student Book) به شما می‌دهد.

درسنامه‌های کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book)، معنی واژه‌های هر درس را با تفکیک بخش مربوطه، به طور کامل و دقیق در اختیار شما قرار می‌دهد. سپس قواعد و نکات مهم درس را همراه با تمرینات چهارگزینه‌ای برای تثبیت آموخته‌ها می‌آورد. در ادامه ترجمه‌ی کلمه به کلمه‌ی مکالمه‌ها و جملات و پاسخ کلیه‌ی پرسش‌های کتاب با ذکر صفحه آمده است. از ویژگی‌های جالب این درسنامه‌ها کادر «اشتباهات رایج» است که اشتباهات متداول میان دانش‌آموزان را به شما گوشزد می‌کند تا حواستان را خوب جمع کنید. همچنین تا حد امکان سعی شده در متن این درسنامه‌ها جداولی به کار بروند که مطالب را منسجم‌تر بیاموزید. در پایان درسنامه‌ها، نمونه سوالات امتحانی به همراه پاسخ این سوالات قرار گرفته است. با استفاده از این نمونه سوالات می‌توانید مروری بر مطالب داشته باشید.

در پایان کتاب سوالات امتحانی به تفکیک نوبت اول و دوم در نظر گرفته شده است که شما را با الگوی امتحانات پایان ترم آشنا می‌کند و ریز بارم نمرات را در اختیارتان قرار می‌دهد. با سر زدن به این بخش آموخته‌هایتان را ارزیابی و خودتان را برای شرکت در آزمون‌های پایانی آماده می‌کنید.

کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book) ذیل مجموعه کتاب‌های گام به گام انتشارات خیلی سبز به انتشار رسیده است.

کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book) برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه هشتم مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

نگاهی به گذشته
درس 1: My Nationality
درس 2: My Week
درس 3: My Abilities
درس 4: My Health
درس 5: My City
درس 6: My Village
درس 7: My Hobbies
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات68
زبانانگلیسی
شابک978-622-230-517-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book)

ستاره صفت زاده
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
عالی بود واقعا خیلی کاربردی و خوب بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book)

برای دریافت کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (Student Book) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.