معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook)

عکس جلد کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook)
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook)

کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook)، توسط منیره سادات هاشمی تهیه و تنظیم شده و جزوی از کتاب گام به گام دروس پایه هشتم انتشارات خیلی سبز است. این کتاب پاسخ کلیه تمرینات خواندن و نوشتن کتاب کار زبان انگلیسی 2 را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد. علاوه بر این ترجمه‌ی جملات این تمرین‌ها به همراه واژگان مهم آن نیز ارائه شده است تا خیالتان از بابت تمامی نکات این درس راحت باشد.

درباره‌ی کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook)

همانطور که می‌دانید، درس زبان انگلیسی پایه هشتم در دو کتاب Student Book و Work Book تألیف شده است. کتاب اول هفت درس دارد و کتاب دوم، یعنی کتاب کار، تمریناتی برای یادگیری هر چه بهتر این درس‌ها ارائه می‌دهد. در کتاب کار، تمرینات هر درس به دو بخش تمرینات Reading (خواندن) و Writing (نوشتن) تقسیم شده است که هر کدام سوالاتی برای تثبیت آموخته‌های شما در زمینه‌ی مربوطه طرح می‌کند. کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook) انتشارات خیلی سبز، توسط منیره سادات هاشمی تألیف شده است و پاسخ پرسش‌های کتاب کار زبان انگلیسی پایه هشتم را در اختیار شما می‌گذارد و کلیه‌ی نکات مهم این پرسش‌ها را ارائه می‌دهد.

کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook) بر مبنای ساختار کتاب درسی و به صورت درس به درس طبقه‌بندی شده است. در ابتدای هر درس، واژگان مهم به همراه تلفظ و معنی فارسی آن در یک کادر آمده است. در ادامه به پرسش‌های تمرینات دروس پاسخ گفته و برای راحتی هر چه بیشتر شما، شماره‌ی صفحه‌ی هر تمرین نیز ذکر شده است. این کتاب تلفظ کلمه به کلمه‌ی جملات را در زیر آن‌ها قرار داده، خط به خطشان را ترجمه کرده است و به این ترتیب هیچ نکته‌ای را از قلم نمی‌اندازد.

کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook) ذیل مجموعه کتاب‌های گام به گام انتشارات خیلی سبز به انتشار رسیده است.

کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook) برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه هشتم متوسطه با مطالعه‌ی این کتاب تسلطشان را بر مطالب درس زبان انگلیسی این پایه، تکمیل می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: My Nationality
درس 2: My Week
درس 3: My Abilities
درس 4: My Health
درس 5: My City
درس 6: My Village
درس 7: My Hobbies

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانانگلیسی
شابک978-622-230-517-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook)

برای دریافت کتاب گام به گام هشتم - انگلیسی 2 (WorkBook) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.