معرفی و دانلود کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش

عکس جلد کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش

کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش نوشته‌ی باربارا دورابتیز، ماجرای بوزینه‌ای دوست‌داشتنی به نام یوما را به تصویر می‌کشد که به دلیل گرمای هوا بی‌حوصله شده بود اما عمویش با مهربانی راه‌حلی برای او پیدا می‌کند که در طول تابستان خنک بماند.

موضوع کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش چیست؟

صبح یک روز زیبای تابستانی یوما به سمت مدرسه‌اش حرکت کرد، آن روز خورشید به طرز عجیبی سوزان بود. ناگهان یوما به زمین افتاد و گل‌آلود و ناراحت به مدرسه رسید. او در مدرسه هم مدام به مشکل برمی‌خورد و فکر می‌کرد که دست و پا چلفتی است اما این گرمای شدید هوا بود که باعث دردسر برایش شده بود. برای اینکه بدانید یوما چگونه مشکلش را حل می‌کند ماجراهای دوست‌داشتنی این کتاب را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه قصه‌های مدرسه آلفا بتی:

کتاب‌های این مجموعه دربرگیرنده‌ی داستان‌هایی نشاط انگیز، انگیزه‌بخش و امیدوار کننده برای کودک آگاه، کنجکاو و ماجراجوی امروز است. این داستان‌ها، تخیلی و غیر واقعی نیستند بلکه واقعی، نوآورانه و مورد پسند کودکان هستند. در مدرسه آلفا بتی، بیست وشش دانش آموز دبستانی هستند که در هر داستان ماجرای جالب خود را دارند؛ رویدادهای ساده و روزمره‌ای که دور از ذهن کودک نیست. شخصیت‌های این داستان‌ها، حیواناتی هستند که هرکدام نمایانگر یک ویژگی رفتاری کودکانه‌اند. کودکان شاد، غمگین، خوش اخلاق، بداخلاق، مهربان، کم صبر، پرخاشگر، درون‌گرا و برون‌گرا همه در داستان‌ها نقش دارند. آن‌ها اشتباه می‌کنند و خودشان آن را درست می‌کنند. ارتباط میان روح پاک، ساده و بی‌آلایش کودکان با اتفاق‌ها و ماجراهای داستان بسیار گیرا و آموزنده است.

سه برخورد و برهم کنش رفتاری بین پدر و مادر با فرزند، فرزند با مادر و پدر و نیز معلم با شاگرد در این داستان‌ها به چشم می‌خورد. پیام داستان‌ها به مادر و پدر آگاه و دانای امروز که این کتاب‌ها را در اختیار فرزندان خود می‌گذارند، این است که همه کودکان اشتباهات جبران‌پذیر دارند که نیازمند شکیبایی، بزرگ‌منشی و بخشندگی و راهنمایی‌های بی‌منت و دلسوزانه بزرگترها است. برای کودکان نیز پیام‌آور برابری و دوستی، بخشندگی، مهربانی، زیبابینی و فرهنگ همکاری است. در پایان، پیامد خواندن داستان‌های این مجموعه کمک به رشد اندیشه، پذیرش استقلال کودک، بهبود اعتماد به نفس، درک احساس و اندیشه کودک، دوری از واکنش‌های سرزنش آمیز و پر و بال دادن به رویاهای کودکان است. همچنین، برای استعدادیابی و توجه به توانایی‌های کودک، رهنمودهای سودمندی دارد.

کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش مناسب چه کسانی است؟

این داستان با بیانی دلنشین و تصاویری جذاب برای کودکان دبستانی سرگرم‌کننده و جالب است و مفاهیم مهمی را به آن‌ها می‌آموزد. در پایان کتاب اطلاعاتی در مورد بوزینه‌‌ها به کودکان ارائه می‌کند و آن‌ها را با این حیوانات بیشتر آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش می‌خوانیم:

بعد در مسابقه دو بچه‌ها، در حال دویدن با این و آن برخورد می‌کرد. یوما که از این موضوع خسته شده بود، با ناراحتی به دوستانش گفت: «ببخشید بچه‌ها که اینطوری می‌شه! همه تون می‌تونین منو دست وپاچلفتی صدا کنین!» خانم معلم آلفا بتی بی‌درنگ به سمت آن‌ها دوید و شروع به صحبت کرد: «یوما، تو دست و پاچلفتی نیستی! تو معمولا خیلی فرز و چابکی دخترم و خیلی دوست داشتنی! فقط این روزا کمی بدبیاری آوردی؟ اتفاقه دیگه! درسته؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش
نویسنده
مترجمشهرزاد امینیان
ناشر چاپیانتشارات تازه‌ها
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-6879-97-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش

برای دریافت کتاب یوما بوزینه و چتر قشنگش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.