معرفی و دانلود کتاب یک راسو دنبالم افتاده

عکس جلد کتاب یک راسو دنبالم افتاده
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک راسو دنبالم افتاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک راسو دنبالم افتاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک راسو دنبالم افتاده

کتاب یک راسو دنبالم افتاده نوشته‌ی مک بارنت از پروفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، ماجرای بامزه و خنده‌دار مردی را به تصویر می‌کشد که وقتی از خانه‌اش خارج می‌شود یک راسو همه جا او را تعقیب می‌کند.

درباره‌ی کتاب یک راسو دنبالم افتاده (The skunk):

یک راسو از درب خانه به دنبال یک مرد افتاده است. باورتان نمی‌شود؟ پس ماجرای این کتاب را بخوانید. روزی مردی تصمیم گرفت به بیرون برود اما با اتفاق عجیبی روبه‌رو شد. او یک راسو را دید که روی پله‌های درب خانه‌اش نشسته بود. با احتیاط به سمت خیابان راه می‌افتد اما راسو هر جا که می‌رود او را دنبال می‌کند. مرد کجا می‌تواند قایم شود؟ ادامه‌ی این داستان چگونه پیش می‌رود؟

کتاب یک راسو دنبالم افتاده برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان سنین 3 تا 7 سال از خواندن این داستان جذاب، لذت خواهند برد.

با مک بارنت بیشتر آشنا شویم:

وی از نویسندگان آمریکایی است که هم اکنون در کالیفرنیا زندگی می‌کند. آثار او تا به الان برنده‌ی جوایز بسیار زیادی شده است. برای مثال برای کتاب «آنابل و جعبه جادویی» موفق به دریافت جوایز ادبی بسیاری مانند جایزه‌ بهترین کتاب کودک سال از سوی روزنامه بوستن گلاب در سال 2012 و برنده جایزه کتاب‌های مناسب بلندخوانی‌ بی وایت در سال 2013 شد.

مک بارنت (Mac Barnett) برای کودکان و نوجوانان کتاب‌های زیادی نوشته است. از دیگر کتاب‌های این نویسنده می‌توان «آن پایین چه خبر است؟»، «دو خفن»، «دو خفن خفن‌تر می‌شوند» و «تلفن» را نام برد.

در بخشی از کتاب یک راسو دنبالم افتاده می‌خوانیم:

بالاخره موفق شدم! سریع از پله‌ها رفتم بالا و سرجایم نشستم. همین که بین یک خانم و افسر پیر نشستم، دیگر خیالم راحت شد. تازه راسوها اصلاً نمی‌توانند بلیت اپرا بخرند!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک راسو دنبالم افتاده
نویسنده
مترجمساناز اعتمادی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات35
زبانفارسی
شابک978-600-462-797-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک راسو دنبالم افتاده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یک راسو دنبالم افتاده

برای دریافت کتاب یک راسو دنبالم افتاده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.