معرفی و دانلود کتاب چگونه شانه خود را درمان کنیم؟

برای دانلود قانونی کتاب چگونه شانه خود را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه شانه خود را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه شانه خود را درمان کنیم؟

کتاب چگونه شانه خود را درمان کنیم؟ نوشته‌ی رابین مک کنزی، گرانت واتسون و رابرت لیندسی، چهارمین مجلد چاپ‌شده ذیل مجموعه‌ی «چگونه خود را درمان کنیم؟» است که به بررسی علل بروز دردهای مزمن در ناحیه‌ی کتف و شانه و ارائه‌ی روش دکتر مک‌کنزی برای درمان آن‌ها می‌پردازد. بسیاری از ما در طول زندگی، از درد یا خشکی عضلات ناحیه‌ی شانه رنج می‌بریم. این درد، از شایع‌ترین مشکلات مفصلی و عضلانی پس از درد کمر و گردن است. اما برای درمان چه باید کرد؟ کتاب پیش رو راه‌حل بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب چگونه شانه‌ی خود را درمان کنیم؟

ممکن است شما نیز حداقل یک‌بار درد شدید در ناحیه‌ی کتف و شانه‌ی خود را تجربه کرده باشید. اگر به این نوع از درد رسیدگی نکنید، مزمن خواهد شد و علائم آن گاهی اوقات ماه‌ها و یا حتی سال‌ها ادامه پیدا می‌کند. بعضی از روش‌های درمانی، موقتاً میزان درد شما را کاهش می‌دهند و یا حتی متوقفش می‌کنند، اما بعداً درد دوباره برمی‌گردد. کتاب چگونه شانه‌ خود را درمان کنیم؟ (Treat Your Own Shoulder) روش مؤثرتری را به شما پیشنهاد می‌دهد؛ روشی مخصوص به دکتر رابین مک‌کنزی (Robin McKenzie). این کتاب، به‌عنوان راهنمایی ساده، یک طرح خوددرمانی فعال را برای درمان سریع و مؤثر و جلوگیری از بازگشت درد شانه به خواننده ارائه می‌دهد. اگر برنامه‌ی توضیح‌داده‌شده‌ی دکتر مک‌کنزی را به دقت دنبال کنید، می‌توانید حتی دردهای طولانی‌مدت را به تنهایی از بین ببرید.

معرفی و دانلود کتاب چگونه شانه خود را درمان کنیم؟

در کتاب چگونه شانه‌ی خود را درمان کنیم؟ به بیان اهمیت حرکات کششی و این‌که چگونه انجام تمرینات منظم، به درمان و پیشگیری از درد ناحیه‌ی شانه کمک می‌کند، پرداخته شده است. همچنین تکنیک‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که در زمان بروز درد، به‌شکل اضطراری خوددرمانی انجام دهید. در کتاب پیش رو می‌خوانیم که بسیاری از درمان‌هایی که توسط پزشکان، فیزیوتراپیست‌ها و متخصصان کایروپرکتیک به شما ارائه می‌شوند، برای علائم فعلی شما تجویز شده‌اند و از بروز مشکلات در آینده پیشگیری نمی‌کنند. متخصصین بسیاری در سراسر دنیا روش مک‌کنزی را ستوده‌اند و اثرگذاری و کارایی آن در درمان میلیون‌ها نفر، ثابت شده است. بیماران بسیاری با همین روش درد خود را کنترل، از جراحی پیشگیری کرده‌اند و به پزشکان نیز وابسته نشده‌اند.

کتاب چگونه شانه‌ی خود را درمان کنیم؟ توسط دکتر مهدی قیطاسی، حافظ بهزادی‌نژاد و محسن بهبودی به فارسی برگردانده شده و انتشارات حتمی آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه خود را درمان کنیم؟

رابین مک‌کنزی، فیزیوتراپیست نامدار، چهل سال از عمر خود را صرف تکمیل روشی موسوم به مک‌کنزی کرده است. گرانت واتسون (Grant Watson) و رابرت لیندسی (Robert Lindsay) نیز دو متخصص فیزیوتراپی پرکار هستند. این سه با همکاری یکدیگر دست به تألیف مجموعه‌ی ارزشمندی به نام «چگونه خود را درمان کنیم؟» (Treat Your Own) زده‌اند. کتاب‌های این مجموعه به معرفی شیوه‌‌ای از خوددرمانی برای دردهای نواحی مختلف بدن تحت عنوان شیوه‌ی مک‌کنزی می‌پردازند.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی چگونه خود را درمان کنیم؟

  • ترجمه به 18 زبان زنده‌ی دنیا
  • فروش بیش از 6 میلیون نسخه در سراسر جهان
  • برنده‌ی جایزه‌ی طلایی کتاب پرفروش نیوزلند برای دو کتاب «چگونه گردن خود را درمان کنیم؟» و «چگونه کمر خود را درمان کنیم؟»

کتاب چگونه شانه‌ی خود را درمان کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از دردهای مزمن در ناحیه‌ی کتف و شانه رنج می‌برید و از روش‌های درمانی موجود جواب نگرفته‌اید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب چگونه شانه خود را درمان کنیم؟ می‌خوانیم

مفصل شانه

بگذارید ناحیه شانه را بررسی کنیم. مفصل شانه از مفصل گوی و کاسه (کروی) بین سر استخوان بلند بازو به نام هومروس و تیغه شانه معروف به کتف تشکیل شده است. مفصل شانه با ساختاری کیسه مانند به نام کپسول احاطه شده تا ثبات و پایداری آن حفظ شود. در جلوی ناحیه شانه استخوانی منحنی شکل به نام ترقوه قرار دارد که قفسه سینه را به کتف متصل می‌کند. مفصل کوچک بین کتف و ترقوه به‌عنوان مفصل آخرمی- ترقوه‌ای شناخته می‌شود. درمجموع استخوان بازو، استخوان ترقوه و کتف که توسط لیگامنت‌ها (رباط‌ها) در جای خود نگه داشته می‌شوند، کمربند شانه‌ای نامیده می‌شوند و عمدتاً توسط عضلات به گردن، قسمت فوقانی پشت و دنده‌ها متصل می‌شوند.

برای حمایت و حرکت بیشتر، مفصل شانه به گروه کوچکی از عضلات متکی است، که در مجموع به‌عنوان چرخاننده‌های شانه شناخته می‌شوند. این عضلات از کتف شروع می‌شوند و توسط بافتی شبیه طناب به نام تاندون به قسمت بالای استخوان بازو متصل می‌شوند. هنگامی‌که عضلات چرخاننده شانه منقبض می‌شود باعث ایجاد تنش و حرکت در مفصل شانه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه
فصل 2: آشنایی با مفصل شانه و ناحیه گردن
فصل 3: علت‌های شایع درد شانه
فصل 4: شناخت روش مک‌کنزی
فصل 5: برنامه تمرینی
فصل 6: زمان مناسب انجام تمرینات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه شانه خود را درمان کنیم؟
نویسنده، ،
مترجممهدی قیطاسی، حافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-600-355-488-7
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه شانه خود را درمان کنیم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه شانه خود را درمان کنیم؟

برای دریافت کتاب چگونه شانه خود را درمان کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.