معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی استثنایی‌ها

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی استثنایی‌ها
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی استثنایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی استثنایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی استثنایی‌ها

در کتاب صوتی استثنایی‌ها (میکرو کتاب)، اثر مالکوم گلدول با دیدگاهی کاملا متفاوت، فرصت‌های طلایی که در زندگی در اختیار ما قرار می‌گیرد نگاهی می‌کنیم و به اینکه چرا برخی از افراد موفق هستند و برخی نیستند، پی می‌برید.

در واقع میکروکتاب استثنایی‌ها (Outliers: the story of success) به شما می‌گوید که بودن در جای مناسب و در زمان مناسب تأثیر زیادی روی موفقیت شما خواهد داشت. مثال‌هایی که در این کتاب گفته می‌شود دید شما را به موفقیت تغییر می‌دهد. استثنایی‌ها به شما می‌گوید که چطور فرهنگ و تلاش زیاد می‌تواند شما را از یک فرد معمولی به نابغه تغییر دهد و آی‌کیوی بالا می‌تواند بی‌اهمیت‌ترین چیز در موفقیت باشد.

مالکوم گلدول (Malcolm Gladwell) در کتاب استثنایی‌ها، از قانون 10,000 ساعت برای موفقیت می‌گوید و این‌که چرا نوابغ امروز تکنولوژی از جمله ایلان ماسک و جابز و بیل‌ گیتس توانستند به موفقیت برسند و این‌که چرا همه آن‌ها متولد ۱۹۵۴ یا ۱۹۵۵ هستند. با استثنایی‌ها همراه باشید.

مالکوم گلدول متولد ۳ سپتامبر ۱۹۶۳ است. او یک کانادیی اصل متولد بریتانیاست که در نیویورک زندگی می‌کند. او نویسنده، روزنامه‌نگار و جامعه‌شناس است. در سال ۲۰۰۵ مجله تایم او را یکی از صد نفر با نفوذ نامید و در سال ۲۰۰۷ جایزه جامعه‌شناسی و یک دکترای افتخاری ادبی دریافت کرد.

گلدول مطالب زیادی نوشته و تحقیقات زیادی کرده است و معمولا به واسطه نگاهی که به جامعه دارد مورد انتقادهای زیادی قرار می‌گیرد اما نکته جالب اینجاست که تا امروز تمام منتقدانش را قانع کرده است.

کتاب صوتی استثنایی‌ها یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های اوست که با زبانی ساده از تمام آن‌چه که در چندین سال تحقیق کرده می‌گوید. نظریه 10,000 ساعت او از تجربه خودش برای پیدا کردن کار شروع شد و امروز در تمام دنیا پذیرفته شده است.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
1 دقیقه
درباره‌ی کتاب
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
8 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول
20 دقیقه
فصل دوم
12 دقیقه
فصل سوم
16 دقیقه
فصل چهارم
13 دقیقه
فصل پنجم
7 دقیقه
فصل ششم
17 دقیقه
فصل هفتم
13 دقیقه
فصل هشتم
20 دقیقه
فصل نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی استثنایی‌ها
نویسنده
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی استثنایی‌ها

پرویز شهبازی
۱۳۹۹/۴/۱
خود کتاب خوبه ولی خواهش میکنم صداهای خانم اول که متاسفانه اصلا پخته نیست و اهنگ انتخابی اول شدیدا بالا و همخونی نداره رو حذف کنید.... صدای بکراند هم بالاست و باید کمتر بشه چون حواس شنونده رو پرت میکنه و باید چند درجه بیاد پایین. موضوع دیگری که می‌بایست مد نظر قرار بگیره اینکه شنونده یک کتاب یا که و کسانی کتاب خوان هستن بدنبال اصل موضوع بوده معرفی میکرو کتاب یا حرف نویسنده یا گوینده کاملا اضافه است وقتی شخصی کتابی رو میخره دنبال مطالب مفید کتابه بنابراین مطالب اضافه رو باید حذف کنید همونطور که میفرمایید میکروکتاب بعد کلی توضیح اضافی از جمله معرفی خود میکروکتاب رو میذارید توی اون که اصلا سنخیتی نداره با میکرو کتاب چون میکرو کتاب صرفا میره سراصل مطلب و مطالب مفید رو بازگو میکنه نه اینکه کلی مطلب شاخ و برگ دار بهش اضافه میکنید..... سپاسگزارم از اینکه نظرها رو اعمال میفرمایید.
علی حسینی
۱۳۹۹/۶/۱۳
بنده چند وقته که دارم کتاب‌های موفقیت مطالعه میکنم... این کتاب همونطور که میگه متفاوته نسبت به بقیه... و مطالب علمی جالبی عنوان میکنه... ولی تقریبا هیچکدومش کاربردی نیست. خیلی توصیه نمیکنم
حامد فرزانه
۱۳۹۷/۶/۱۴
این کتاب نقش عوامل محیطی و اجتماعی و شانس رو در موفقیت بیان می‌کنه برای همین دیدگاه تازه‌ای به آدم میده.
مهدی روزگار
۱۴۰۱/۹/۲۱
خلاصه این کتاب رو توی بی پلاس گوش داده بودم. خیلی خوشحالم که نسخه کامل صوتیش رو تونستم از کتابراه دانلود کنم
hamid reza zare
۱۴۰۰/۱/۲۵
کتاب کاملا بی معنی و بی محتوا از لحاظ کاربرد در زندگی هست فقط یکسری تعاریف که در زندگی کاربرد نداره ارزش خرید ۰ هست
Milad Mirjalali
۱۳۹۷/۳/۸
به نظر من که خیلی مزخرف و چرت بود یه مشت امار مسخره، ریتم فوق کند که با ۱. ۵ برابر سرعت تازه تقریبا عادی میشد با کلی اهنگ خواب اور
Amirhossein Razavi
۱۴۰۱/۲/۹
خوب بود اینکه زندگی افراد رو بررسی میکرد و عامل‌های موفقیتشون رو بررسی میکرد جالب بود
احسان قاسمی
۱۴۰۰/۳/۲۲
متاسفانه صدای پس زمینه و آهنگی که گذاشتن خیلی زیاد و باعث میشه صدای گوینده اصلا واضح نباشه
Armin Bayat
۱۴۰۰/۲/۸
کتاب استثنایی‌ها کتاب خوبی بود که گوش دادم و هرچه جلوتر میرفت جریان کتاب زیبا تر بود
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۰/۶
در یک جمله کوتاه، این کتاب میگه که چرا بعضی‌ها موفق میشن و چرا بعضی‌ها نمیشن.
Mohammad Saleh
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
نشون داد دنیا اون چیزی نیست که دیدیم و باید چشم‌ها رو شست جور دیگر دید
نفیسه افشاری
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
خیلی بد... منکه ازش سر درنیاوردم. موزیک متن هم خیلی مزاحم بود
عادل ش
۱۳۹۷/۴/۲۲
سلام کتاب خوبیه اما پراکندگی موضوعی داره مرسی...
سینا داودى
۱۳۹۷/۴/۱۹
جذابیت اصلا نداره و ریتم کند و آمار خیلی زیاد که شنونده رو گیج میکنه
مصطفی رئیسی
۱۴۰۱/۱/۲
به نظر من آهنگش رو حذف کنید بهتره - حواسمون پرت میشه
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی استثنایی‌ها

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی استثنایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.