معرفی و دانلود کتاب از آن سوها

عکس جلد کتاب از آن سوها
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از آن سوها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از آن سوها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از آن سوها

کتاب از آن سوها مجموعه‌ای منحصر به فرد از سخنرانی‌ها و مقاله‌های جی پی واسوانی است که به اهمیت حضور خداوند در زندگی روزمره ما می‌پردازد. آموزه‌های این اثر که با چکیده‌ای از عرفان هندو همراه است شما را به سوی خودشناسی هدایت می‌کند تا مهارت‌های زندگی را بیاموزید و زندگی شادتر و بهتری را تجربه کنید.

درباره کتاب از آن سوها

کتاب حاضر شامل داستان‌هایی واقعی از زندگی مردم سراسر جهان است که حضور خداوند را در موقعیت ناگوار و تلخ زندگی به ما نشان می‌دهد. حکایت‌هایی که جی پی واسوانی (J. P. Vaswani) آن را نقل می‌کند زلال و روان است، چرا که نشانه‌های هستی نیز برخلاف ظاهر پیچیده‌ای که دارند بسیار واضح و بلیغ هستند. او در کتاب از آن سوها از رنج انسان سخن می‌گوید، رنجی که هر کدام از ما در طول زندگیمان بارها به اشکال مختلف با آن روبه‌رو شده‌ایم؛ این رنج شامل بسیاری از رخدادها مانند از دست دادن عزیزان، شکست‌ها و... است.

کتاب از آن سوها (Joy Peace Pills) با بیانی ساده همراه با داستان‌هایی کوتاه و جذاب تلاش دارد به ما آن روی سکه‌ی زندگی را نشان دهد که در پس هر ناکامی، پیروزی و موهبتی نهفته است و اگر ما با گوش دل نوای هستی را گوش دهیم به آن هدیه‌ی پنهان دست می‌یابیم و رویدادهای تلخ را با صبر پشت سر می‌گذاریم.

این اثر می‌تواند راهنمای افرادی باشد که همواره خود را در زندگی بازنده می‌دانند و از مواجه با مشکلات زندگی وحشت دارند. آموزه‌های واسوانی شادی و آرامش را به این افراد هدیه می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا خود را از رنج و شکست و افسردگی‌های بعد از آن نجات دهند.

همچنین افرادی که عزیزی را از دست داده‌اند و روزهای خود را با دلمردگی و گوشه‌گیری می‌گذرانند، با خواندن کتاب از آن سوها می‌توانند نیروی فراتر از این جهان را درک کنند و امید خود را دوباره بازیابند. کتاب حاضر به همه‌ی ما کمک می‌کند تا درد و رنج را درک کنیم و با نگرشی به آن نگاه کنیم که حضور همیشگی خداوند را حس کرده و پیروزی و احساس آرامش بعد از شکست را تجربه کنیم.

مطالب و داستان‌های این اثر در عین حال که به هم پیوسته است، امکان خوانش هر فصل به طور جداگانه نیز وجود دارد؛ از طرفی دیگر آموزه‌های کتاب از آن سوها به قدری دلنشین و جذاب است که به سختی می‌توان کتاب را نیمه کاره رها کرد. جی پی واسوانی به زبان ساده از هنر درست زندگی کردن صحبت می‌کند که هم از نظری منطقی قابل قبول است و هم از نظر احساسی رضایت‌بخش.

کتاب از آن سوها همانند قرص‌های آرامش و شادی است که هر روز می‌توانید یکی از آن‌ها را مصرف کنید تا یک زندگی با ایمان، آزادانه، سالم و رضایت‌بخش داشته باشید که حق طبیعی تمام انسان‌های دنیاست. این اثر به ما می‌گوید چگونه از زندگی لذت ببریم، چطور به ترس‌هایمان غلبه کنیم، چگونه از پس مشکلات بربیاییم و... تا در نهایت بتوانیم با آرامش و شادی روزهایمان را بگذرانیم.

کتاب از آن سوها مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید از مشکلات، درد و رنج‌های زندگی رهایی یابید و یک زندگی مثبت اندیش و با آرامش را تجربه کنید، مطالعه‌ی کتاب از آن سوها به شما پیشنهاد می‌شود.

جی پی واسوانی را بیشتر بشناسیم

جی پی واسوانی در هندوستان چشم به جهان گشود. او به عنوان یکی از آموزگاران برجسته‌ی معنوی هندو شناخته می‌شود که در عرصه سیاسی نیز فعال است؛ یک کرسی از مجلس نمایندگان انگلیس در اختیار اوست و در تالار سخنرانی در سازمان ملل متحد نیز جایگاهی دارد. وی در مرکز سادو واسوانی تدریس می‌کند که شعبه‌های مختلفی در کشور زادگاهش و دیگر کشورها دارد.

جملات برگزیده کتاب از آن سوها

- غمگین‌ و ناامید بودن‌ کاری‌ شیطانی‌ست‌.

- آرمان‌ و خواستۀ قلبی‌ و ذاتی‌ هر کس‌، کمال‌ است‌ خواه‌ از آن‌ آگاه‌ باشد، یا نه‌.

- سلامی‌ که‌ دریافت‌ می‌کنی‌، استاد توست‌، پریشانی‌ای‌ که‌ دچارش‌ می‌شوی‌، استاد توست‌، هر ضربه‌ای‌ که‌ بر قلب‌ تو وارد می‌شود، استاد توست‌، آنچه‌ اشک‌ تو را جاری‌ می‌کند، استاد توست‌.

- خداوند، مادر الهی‌ست‌ و مانیز همچون‌ کودکانی‌ هستیم‌ که‌ با اسباب‌بازی‌ها و خوراکی‌هایی‌ که‌ به‌ ما می‌دهد سرگرم‌ می‌شویم‌. خداوند - مادر الهی‌ - به‌ ما ثروت‌، دارایی‌، آسایش‌، لذت‌، اعتبار اجتماعی‌، نام‌، شهرت‌، اقتدار و شکوه‌ می‌دهد و آنگاه‌ چنین‌ به‌ نظرمان‌ می‌رسد که‌ نیازی‌ به‌ خدا نداریم‌.

در بخشی از کتاب از آن سوها می‌خوانیم

زنی عارف‌ می‌گفت‌ که‌ روزی خداوند در برابرش‌ پدیدار شد و فرمود: «سه‌ هدیه‌ برای تو دارم‌؛ یکی از آن‌ها را انتخاب‌ کن‌.» و اما این‌ سه‌ هدیه‌ عبارت‌ بودند از: انتقاد نابه‌جا، بیماری، آزار و عذاب‌!

زن‌ عارف‌ هر سه‌ هدیه‌ را بررسی کرد و متوجه‌ شد که‌ پذیرش‌ هر یک‌ از آن‌ها از دیگری دشوارتر است‌. او با خود اندیشید: «مورد انتقاد قرار گرفتن‌ برای خطایی که‌ نکرده‌ام‌؛ یعنی دزد، دروغ‌گو و ریاکار نامیده‌ شدن‌، وقتی که‌ کاملاً بی‌گناه‌ هستم‌. قربانی بیماری شدن‌، بستری شدن‌، ناتوانی در حرکت‌، برخاستن‌ و سخن‌ گفتن‌ در طول‌ ماه‌ها، سال‌ها و بعد... در حالی که‌ کاملاً معصوم‌ هستم‌، دیگران‌ با من‌ چون‌ مجرمی رفتار کنند، مرا آزار دهند، شلاق‌ بزنند و شکنجه‌ کنند....»

قرار گرفتن‌ در هر یک‌ از این‌ سه‌ موقعیت‌ به‌ نظر او غیرقابل‌ تحمل‌ می‌رسید و از فکر پیش‌آمدن‌ هر کدام‌ از آن‌ها به‌ خود می‌لرزید. اما خدا در حالی که‌ سه‌ هدیه‌ را همچنان‌ در دست‌ نگاه‌ داشته‌ بود، به‌ او لبخند میزد. زن‌ به‌ سیمای مهربان‌ و ملایم‌ خدا نگریست‌ و در همان‌ حال‌ در درونش‌ اتفاقی افتاد و بی‌درنگ‌ گفت‌: «خدایا، هر سه‌ را می‌پذیرم‌!»

حکایت‌ می‌کنند که‌ یک‌ روز مردی مقدس‌ که‌ سال‌ها عاشقانه‌ به‌ خدا و بندگانش‌ خدمت‌ می‌کرد، رو به‌ خدا نمود و گفت‌: «خدایا، تو مرا فریب‌ داده‌ای! وقتی که‌ خود را به‌ خدمت‌ تو گماردم‌، چنین‌ گمان‌ می‌کردم‌ که‌ فقط‌ اشک‌، گرسنگی، جان‌ کندن‌، ظلم‌، آزار و درد نصیبم‌ خواهد شد، اما اینک‌ می‌بینم‌ که‌ شیرین‌ترین‌ آسودگی‌ها را به‌ من‌ بخشیده‌ای. خدایا، احساس‌ می‌کنم‌ که‌ فریبم‌ داده‌ای، اما این‌ فریبی پربرکت‌ است‌.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌: در هر باخت‌ بردی‌ هست‌
فصل‌ اول‌: رنج‌ یا موهبت‌
فصل‌ دوم‌: ایمان‌ زن‌ نابینا
فصل‌ سوم‌: سه‌ راه‌ رو یا رویی‌ با رنج‌
فصل‌ چهارم: آیا خدا مرده‌ است‌
فصل‌ پنجم: انسان‌ کامل‌
فصل‌ ششم‌: رنج‌ را خوشامد گویید
فصل‌ هفتم‌: راه‌ پذیرش
فصل‌ هشتم‌: شیطان‌ از کار خود دست‌ می‌کشد
فصل‌ نهم‌: بومرنگ‌
فصل‌ دهم‌: تعالیم‌ متعالی‌
فصل‌ یازدهم‌: دری‌ که‌ همیشه‌ باز است
فصل‌ دوازدهم: شیشۀ‌ پنجره‌ها را پاک‌ کنید
فصل‌ سیزدهم‌: وقتی‌ که‌ همسر چوانگ‌ تزو درگذشت‌
فصل‌ چهاردهم: چهار قانون‌ زندگی‌
فصل‌ پانزدهم‌: در اعماق‌

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از آن سوها
نویسنده
مترجمفریبا مقدم
ناشر چاپیانتشارات کلک آزادگان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-964-6516-47-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های عرفان و تصوف
قیمت نسخه الکترونیک
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از آن سوها

کاربر sha
۱۴۰۱/۵/۱۱
به زبان خیلی ساده راههای ارتباط با خدا را بیان کرده و راهنمایی مفیدی برای خودشناسی و خداشناسی است. همانطور که در قران مجید هم بیان شده خدا از رگ گردن به ما نزدیکتر است پس ارتباط برقرار کردن با خدا سخت نیست کافیست همیشه و در همه حال به عشق خدا و یاد خدا کارهای مفید و ارزشمندی را انجام دهیم و خدمات شایسته‌ای را به مخلوقات خدا ارائه کنیم
Z
۱۴۰۱/۸/۱۳
نسبت به کتاب‌هایی که خوندم ضعیف بود ولی ارزش خوندنو داره
Jamosa
۱۴۰۱/۶/۲۶
مثل همه کتابهایش درجه یک و عالی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب از آن سوها

برای دریافت کتاب از آن سوها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.