معرفی و دانلود کتاب تست مامان

عکس جلد کتاب تست مامان
قیمت:
۵۰۰۰۰ 25000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تست مامان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تست مامان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تست مامان

کتاب تست مامان اثر راب فیتز پاتریک به صورت کاملاً عملی تدوین شده تا شما بتوانید بهترین صیاد پاسخ‌ها از سمت مشتریان خود باشید. علاوه بر این ما با مطالعۀ این کتاب متوجه می‌شویم که کجای کارمان را اشتباه رفته‌ایم و می‌توانیم این اشتباهات را تصحیح کنیم.

کتاب تست مامان (The Mom Test) گنجینه‌ای است شامل سوالاتی مثل: ار کجا مشتری‌های مد نظرمان را جهت طرح سوال پیدا کنیم؟ در جلسۀ طرح سوال چگونه رفتار کنیم؟ و ...

اگر همیشه علاقه داشتید که کسب و کار شخصی خودتان را راه‌اندازی کنید و می‌خواهید همین امروز دست به عمل بزنید. باور کنید که این کتاب حکم کلید دستیابی به گنج را برای شما دارد.

راب فیتز پاتریک (Rob Fitzpatrick) در کتاب تست مامان به شما آموزش می‌دهد که چگونه پاسخ‌های طلایی را از دهان مشتریان بیرون بکشید و بر اساس این پاسخ‌ها به ایده‌آل‌ترین نتایج برسید. ورشکستگی و شکست یک استارت‌آپ بدترین کابوس یک کارآفرین است که می‌خواهیم از وقوع آن جلوگیری کنیم.

روبه‌رو شدن با مشتری یک واقعیت غیرقابل اجتناب در هر کسب و کار است و خیلی از افراد با این واقعیت روبرو می‌شوند و با مشتری صحبت می‌کنند، از وی سئوال می‌کنند و پاسخ‌ها را دسته‌بندی کرده و به کار می‌برند. اما چرا کثر کالاهایی که بر پایۀ این نظرسنجی‌ها تولید می‌گردند را کسی خردیداری نمی‌کند؟! مگر هدف سئوال کردن از مشتری‌ها و رفع نیاز مشتری‌ها و بالا بردن فروش نبوده، پس چرا این کالا به فروش نمی‌رسد؟

دلیل مهم این قبیل مشکلات آن است که ما سؤالات اشتباهی را از مشتریان خود می‌پرسیم. زیاد ناراحت نشوید من و خیلی دیگر از افراد نیز که می‌خواستند یک کسب و کار را راه‌اندازی کنند هم مرتکب این اشتباه شده‌ایم. علی‌رغم رشد انفجاری تفکر استارت‌آپی متأسفانه تغییرات زیادی در مورد سؤالاتی که از مشتری‌ها می‌شود رخ نداده است و همان رویه‌ها و سئوالات قدیمی تکرار تکرار و تکرار می‌شود.

تمرکز اصلی نویسنده در این کتاب بر روی روش‌های سؤال کردن از مشتری‌ها است. همۀ صاحب‌نظران به اتفاق بر روی اهمیت سؤال کردن و اهمیت به نظرهای مشتریان توافق دارند، بنابراین لازم نیست ما بر روی اهمیت این موضوع بحث کنیم. اما این که چگونه با مشتری بحث و گفتگو کنیم، هدف اصلی ما است.

در بخشی از کتاب تست مامان می‌خوانیم:

اکثر مردم معتقد هستند که نباید خوب بودن یا نبودن ایده‌هایتان را از مامان خود بپرسید. در این نظریه نکتۀ بسیار مهم و ظریفی قرار دارد که خیلی از مردم نمی‌دانند و این نکته آن است که شما هیچ وقت در مورد خوب بودن یا نبودن ایدۀ خود از کسی سؤال کنید. اگر این سؤال را از مامان خود بپرسید (به دلیل اینکه خیلی شما را دوست دارد) بیشترین دروغ را به شما می‌گوید تا دلتان را نشکند. اما در کل این سؤال، سؤال درستی نیست زیرا در پاسخگویی، هر کسی را ترغیب می‌کند که در پاسخگویی به شما صادق نباشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: تست مامان
فصل 2: اجتناب از اطلاعات بد
فصل 3: پرسیدن سوال‌های مهم
فصل 4: ساده کردن موضوعات
فصل 5: تعهد و پیشرفت
فصل 6: پیدا کردن مشتری
فصل 7: چگونگی انتخاب مشتری‌ها
فصل 8: پیشبرد و برنامه‌ریزی کار
فصل 9: جمع‌بندی و راهنمایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تست مامان
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-600-6235-93-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ 25000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تست مامان

برات کوراوند
۱۳۹۶/۸/۱۱
کتاب خوبی هست ولی تاکید می‌کنم برای افراد مبتدی، تاکیدش فقط روی گفتگوی موفق با مشتری ونظرات صادقانه مشتری هست. ولی واقعیت مرا راضی نکرد. از دوستانی که کتابها را مطالعه می‌کنند خواهشمندم نظرات را صادقانه بگویند که به دیگر کسانی که قصد مطالعه دارند کمک بکنند در مطالعه بهتر کتابهای مفید. از کتاب راه بخاطر فراهم کردن امکان مطالعه آسان کتابهای مورد علاقه افراد بی‌نهایت تشکر می‌کنم.
محمد علیپور
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
کتابی معمولی هست که میتونید برای دریافت نحوه بازخورد و ارزیابی نظرات مشتریان تون ازش استفاده کتید البته باید با توجه به شرایط کشورما ایرانیزه بشه و تغییراتی رو در روند کار اعمال کنید چرا که کاربر امریکایی با ایرانی تقاوت‌هایی داره.
از طرفی انتظار نداشته باشین که با مطالعه کتتب در این زمینه همه فن
حریف استارت اپ و ثبت شرکت و ایده بشین این کتابها تنها بخش کوچکی از نقشه راه هستن و بقیه‌اش با تمرین و تست و صرف هزینه و انرژی بدست میاد.
در همین زمینه پیشنهاد میکنم کتاب صفر تا یک رو هم مطالعه کنید.
محمد علیپور
۱۳۹۸/۵/۲۲
ترجمه بسیار خوبی بود اما برای کسانی که نیاز به یک دلنوشته داشتن و کاملا ایرانیزه شده بود. مترجم به هیچ وجه به متن اصلی کتاب پایبند نبود و هر بخشی که صلاحدید خودشون بوده رو تغییر دادن و یا ترجمه نکردن. این ترجمه برای کسانی که نیاز به کتابی دارند که کاملا منطبق براساس پاراگراف و جملات کتاب ترجمه شده باشه نامناسب هست و به هیچ شکل انتظار شما رو پاسخ نمیده.
زهرا احمدی
۱۴۰۰/۴/۲۵
کتاب فوق العاده حرفه ایه هستش اگر کسی خود دید کتاب مبتدیه یا چیزی نداره هنوز براش زود بوده چون جمع و تفریق هنوز بلد نیست نمیتونه بگه مشتق و انتگرال چیزی نداره بره اول حسابی حرفه‌ای بشه بتونه ایرادهای خودشو ببینه شکست هاشو بتونه تحلیل کنه بعد تازه بیاد کتاب رو بخونه
کتاب اصلا برای مبتدی‌ها پیشنهاد نمیشه چون روخونی میشه براشون
FMmusicco
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
این کتاب رو حتما مطالعه کنید به نظرم. انسان برای مطلع شدن از یک موضوعی سوال میپرسه اما خیلی اوقات باید چندتا سوال پرسید تا به هدف برسیم و این هم خودمون رو کلافه میکنه هم طرف مقابل رو خسته میکنه.
این کتاب سوال درست پرسیدن رو یاد میده.
برای کسب و کار و زندگی شخصی کاربرد داره، مخصوصا اگر کسب و کارتون نیاز مخاطب رو هدف قرار میده
Soheil Salari Telmadarreh
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
نکاتش کاملا درستن. منتها برای دنیای مدرن امروزی تقریبا کاربردش را از دست داده، چرا که با روش‌های بازاریابی مدرن و دسترسی به مشتریان از طریق کانال‌های زیادی که وجود دارن، تقریبا هر کسب و کاری با هر محصول یا خدماتی فقط با رعایت اصول میتونه به موفقیت برسه. بنابراین برخی از فصلهای کتاب کاربردشون را به خاطر جبر زمان از دست دادن
سامان نقاش کرمانشاهی
۱۴۰۰/۱/۱
کتاب خیلی جالبیه و جرقه ایده‌های جدیدی رو برای آدم ایجاد میکنه
مشکلش اینه که در جامعه مثبت گرای آمریکایی ایده‌های این کفایت برای کسب و کار شما کفایت میکنه اما در جامعه ایران که منفی گرایی و حال گیری اتفاقا بخش بزرگی رو از افراد دربرمیگیره یکی از اساتید که تجربه عملی داشته باشن باید نمونه هماهنگ با ایران این کتاب رو بنویسن.
تکتم رضایی
۱۴۰۲/۲/۸
کتاب کاربردی و مفید که در مورد نحوه تعامل با مشتری و ارائه خدمات و محصولات اطلاعات مفیدی ارائه میده. در گفتگو سریع ایده‌های خودمون رو بیان نکنیم. ممکنه مورد تحسین قرار بگیریم و این تحسین و تمجید واقعی نباشه و در تصمیم گیری و اقدام دچار اشتباه بشیم
AGoM Jafari
۱۳۹۸/۳/۸
کتاب خوبی بود... ازون کتابایی نبود که ادم اخرش میگه واااو. ولی چنتا نکته ساده و خیلی مهم رو یاد میده. به نظرم لازمه این کتاب زود خونده بشه. چون دست میذاره روی قسمتی که تغیرش برای انسان سخته و چه بهتر که قبل از عادت شدن اصلاح بشه
hamid reza s
۱۳۹۷/۹/۳۰
اولا فعلا نمیخوام ستاره بدم و اینطوری نظر بدم درحالی که برنامه شما منو مجبور به اینکار میکنه.
و اما اینکه کتاب را تا چند صفحه اول که خوندم غلط ویرایشی و املایی زیاد داشت. ایکاش برای این مساله و کیفیت کتابها کاری انجام میدادید.
zahra sefidgar
۱۳۹۹/۸/۳
کتاب بسیار خوب، مفید و مختصر، بدون گزافه گویی هست. برای افرادی که دنبال افزایش فروش محصول، راه اندازی کسب وکار یا حتی ثبت ایده و اختراع هستن خوندنش توصیه میشه. من واقعا لذت بردم و با کمک آموزشها شروع کردم به اصلاح روش کارم.
احمد افشاری
۱۳۹۷/۹/۲۱
سلام. این کتاب خیلی عالی است. اگر من این کتاب را چند سال زودتر خوانده بودم می‌توانستم جلوی ضرر‌های که به کسب و کار من وارد شده بود را بگیرم.
ممنون ازبرنامه کتاب راه. سپاس که هستید.
mohammad reza kharestani
۱۳۹۷/۷/۲۰
بسیار عالی و واضح و مفید بود و کلی گویی و پر گویی نشده بود در کتاب
البته چند غلط ریز در ویرایش کتاب بود که طبیعی است ولی در کل هر کارآفرینی باید یک بار این کتاب را بخواند
Maniya Nemati
۱۴۰۲/۹/۸
به نظر من عالی بود، شما بامطالعه این کتاب میفهمید چه کار کنید، چه بیزنسی بزنید، چطور بازارش را پیدا کنید و بفروشید، عمل به این کتاب مانع ورشکستگی و انتظارات تخیلی از کسب و کار میشود.
Amirhossein Ghorbani
۱۳۹۹/۱/۷
سلام حقیقتا با توجه به تعاریفی که از این کتاب شده بود، توقعم بیشتر ازین بود اما بیشتر تمرکزش روی فرایند مزاکره با مشتری هستش. خدا قوت به مترجم. کتابراه مثل همیشه از همه کاملتری
مشاهده همه نظرات 110

راهنمای مطالعه کتاب تست مامان

برای دریافت کتاب تست مامان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.