معرفی و دانلود کتاب صوتی فسقل قصه‌های موتوری

عکس جلد کتاب صوتی فسقل قصه‌های موتوری
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فسقل قصه‌های موتوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فسقل قصه‌های موتوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فسقل قصه‌های موتوری

کتاب صوتی فسقل قصه‌های موتوری اثر فریبا کلهر، کودک را در سال‌های آغاز دبستان بافرهنگ موتورسواری آشنا می‌نماید؛ به همین منظور کاراکترهای خود را در تمام این ده داستان از موتورها انتخاب کرده و برای آن‌ها جهانی کودکانه متصور شده است. این کتاب با صدای گرم و دل‌نشین محسن اکبری برای کودکان گروه سنی «ب» روایت شده است.

ده تا موتورسیکلتی که ردیف به ردیف کنار هم ایستاده‌اند تا داور سوت بزند و مسابقه را شروع کنند، شاید هنوز در ابتدای کتاب نمی‌دانند که نویسنده چه سرنوشتی برای هرکدامشان رقم زده است. البته موتورسیکلت اولی که کلاه ایمنی ندارد، سرنوشتش معلوم است؛ به زمین می‌خورد و روحش می‌رود آن بالاها پیش ابرها. آنجا که یک روح موفرفری نشسته و دلش می‌خواهد لای ابرها تک‌چرخ بزند. وقتی قرار است برای موتورسیکلت‌ها قصه بنویسی، تخیل مرزی ندارد. مثلاً موتورسیکلت دوم می‌تواند با یک موتورسیکلت آبی ازدواج کند و سومی هم توی باتلاقی گیر کند و بعد یک آقای نویسنده نجاتش بدهد و وقتی موتورسیکلت می‌خواهد برود کاغذهای آقای نویسنده را بیاورد، آنقدر تند ویراژ بدهد که غش کند و بیفتد روی زمین. چهارمی هم خودش را می‌زند به موش‌مردگی که پلیس دستش را رو می‌کند و سرنوشتش به زندان موتورها ختم می‌شود. پنجمی دلش می‌خواهد آنقدر بالا برود که به ماه برسد و ششمی...

در کتاب صوتی فسقل قصه‌های موتوری نوشته فریبا کلهر با این موتورسیکلت‌های افسانه‌ای می‌شود حتی به آسمان رفت و توی چاه افتاد و به دست قورباغه جادویی نجات یافت. نویسنده دراین قصه‌های فانتزی از ساختن قصه‌های عجیب نمی‌ترسد و آن را بخشی از جهان غریب کودکان می‌داند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
مقدمه
3 دقیقه
موتورسیکلت اول
1 دقیقه
موتورسیکلت دوم
3 دقیقه
موتورسیکلت سوم
2 دقیقه
موتورسیکلت چهارم
3 دقیقه
موتورسیکلت پنجم
3 دقیقه
موتورسیکلت ششم
2 دقیقه
موتورسیکلت هفتم
3 دقیقه
موتورسیکلت هشتم
3 دقیقه
موتورسیکلت نهم
4 دقیقه
موتورسیکلت دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فسقل قصه‌های موتوری
نویسنده
راویمحسن اکبری
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فسقل قصه‌های موتوری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فسقل قصه‌های موتوری

برای دریافت کتاب صوتی فسقل قصه‌های موتوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.