معرفی و دانلود کتاب یگانگی با کل زندگی: گزیده‌هایی الهام‌ بخش از کتاب جهانی نو

عکس جلد کتاب یگانگی با کل زندگی: گزیده‌هایی الهام‌ بخش از کتاب جهانی نو
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یگانگی با کل زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یگانگی با کل زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یگانگی با کل زندگی: گزیده‌هایی الهام‌ بخش از کتاب جهانی نو

سرازیر شدن آرامش به قلب و زندگی هر کسی، قدمی اساسی برای پیشرفت اوست. کتاب یگانگی با کل زندگی اثر زیبای اکهارت تله است که گزیده‌های بسیار مهمی را از کتاب جهانی نو (اثر همین نویسنده) ارائه می‌دهد. تمرین‌های جذاب، کوتاه و بسیار ساده‌ای را که اکهارت برای زندگی در زمان حال ارائه می‌دهد، نهایت شما را به یک صلح درونی می‌رساند.

درباره کتاب یگانگی با کل زندگی:

اگر در زندگیتان، یک نقشه راه مدون یا کتابچه راهنمای کوچک داشتید که به کمک آن از بسیاری از اشتباهاتتان جلوگیری کنید، چه اتفاقی می‌افتاد؟ همه ما در زندگی،‌ در موقعیت‌هایی قرار می‌گیریم که آرامش ما را به‌هم می‌ریزند و گاهی فروپاشی روانی را به دنبال می‌آورند. کتاب یگانگی با کل زندگی (Oneness with All Life) گزیده‌هایی زیبا، کاربردی و بسیار مهم در باب آرامش است. اکهارت تله (Eckhart Tolle) در این کتاب، بخش‌های مهم، روشنگر و گزیده‌های الهام‌بخشی را از کتاب «جهانی نو» خودش گرد هم آورده است.

تله در کتاب یگانگی با کل زندگی به‌ دنبال ایجاد یک تحول واقعی در انسان و ایجاد آرامش در اوست. او این شیوه را تقریبا در همه کتاب‌های خودش به‌کار می‌گیرد و در تلاش است که انسان را با خودش آشتی دهد و یک حس رضایت درونی واقعی را برای او ایجاد کند.

هدف اکهارت تله از نوشتن کتاب یگانگی با کل زندگی این است که خوانندگان روی بهترین و مهم‌ترین ایده‌ها برای ایجاد آرامش درونی تمرکز کنند. این کتاب شبیه به یک راهنمای کوچک جیبی برای شما عمل می‌کند که با مطالعه آن می‌توانید تغییرات درونی بسیار مثبتی را برای خودتان ایجاد کنید. اثر حاضر بهترین راهنمای شما برای رسیدن به حس رضایتمندی و تغییر نگاه نسبت به زندگی و چالش‌های آن است.

نکوداشت‌های کتاب یگانگی با کل زندگی:

- من فکر می کنم این کتاب یک اثر آموزش معنوی ضروری است و یکی از ارزشمندترین کتاب‌هایی است که تا به حال خوانده‌ام. (Oprah)

- یکی از بهترین کتاب‌هایی که در این سال‌ها منتشر شده است. هر جمله آن با حقیقتی را بیان می‌کند. قدرتی که شما را به آرامش عمیق، سکون و حضوری مقدس دعوت می‌کند. (Deepak Chopra, author of The Seven Spiritual Laws of Success)

- من هر کاری می‌کنم که با اکهارت تله و اثر زیبای او همراه شوم. (im Carrey)

کتاب یگانگی با کل زندگی مناسب چه کسانی است؟

همه کسانی که به دنبال یافتن مسیر موفقیت و خودیاری هستند و می‌خواهند خودشان را از اسارت افسردگی و خمودگی خارج کنند، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

با اکهارت تله بیشتر آشنا شویم:

اگر در جهان ادبیات، روانشناسی و ...چرخی بزنید، خواهید دید که بسیاری از آثار، در طی یک تحول درونی درون نویسنده آن نگاشته شده‌اند. اکهارت تله یکی از همین نویسندگانی است که در آلمان متولد شده و امروزه به‌عنوان یک نمونه بسیار موفق در نگارش کتاب‌های خودیاری و موفقیت و تحول درونی شناخته می‌شود. تله تحصیلات خودش را در دانشگاه‌های لندن و کمبریج به پایان رسانده و نقطه عطف زندگی او، ایجاد تغییر و تحولی درونی است که در سن 29 سالگی برای او رخ داد. به‌همین‌‎دلیل، تله بخش مهمی از سال‌های زندگی خودش را به عمیق‌تر کردن این تجربه خودش اختصاص داد.

این مربی معنوی آلمانی، گاه به‌صورت فردی و گاهی در قالب گروه‌های کوچک، در نقش مشاور و آموزگار معنوی برای راهنمایی افراد دیگر ظاهر شده است. او تاکنون کتاب‌های زیادی را در زمینه روانشناسی، خودیاری، کسب خشنودی بیشتر در زندگی و رضایت درونی نوشته است که به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. از مهم‌ترین کتاب‌های این نویسنده می‌توان به «نیروی حال»، «سکون سخن می‌گوید» و «نیروی حال» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب یگانگی با کل زندگی:

- تفکر فقط جنبه‌ای خُرد از کل آگاهی، یعنی همۀ آن کسی که هستید، است.

- وقتی بدون تعبیر و تفسیر یا برچسب ذهنی، یعنی بدون افزودن فکر به دریافت‌های حسی‌مان ادراک می‌کنیم، می‌توانیم ارتباط عمیق‌تر را میان پدیده‌های به ظاهر مجزا درک کنیم.

- بیماری همگانی بشر این است که آدم‌ها چنان غرق در رویدادها هستند، چنان مدهوش جهان شکل‌های گذرا هستند، چنان به محتوای زندگی‌شان معطوف هستند که اصل را، یعنی آنچه در ورای محتوا، شکل و فکر است، فراموش کرده‌اند.

- دید منفی، هوشمندانه نیست و همیشه زاییدﮤ منیت است.

در بخشی از کتاب یگانگی با کل زندگی می‌خوانیم:

واقعیت بیش‌تر آدم‌ها چنین است: به محض این که چیزی توسط حواس پنجگانه دریافت شود، نام‌گذاری، تفسیر و با چیزی دیگر مقایسه می‌شود، دوست داشته یا طرد می‌شود و توسط خودِ توهمی، یعنی منیت، خوب یا بد نام می‌گیرد. این آدم‌ها، اسیر شکل‌های فکری هستند و آگاهی‌شان مطعوف بر اشیاست.

تا وقتی نام‌گذاریِ بی‌اختیار و ناآگاهانه متوقف نشود یا دست کم نسبت به آن آگاه نشوید و نتوانید آن را هنگام روی دادن ببینید، از نظر معنوی بیدار نشده‌اید. منیت، از طریق این نام‌گذاری مداوم پا بر جا می‌ماند و ذهنِ بررسی‌نشده استمرار می‌یابد. هر گاه این نام‌گذاری پایان پذیرد یا حتی هنگامی که فقط متوجه آن باشید، فضایی در درون آشکار می‌شود و شما دیگر اسیر ذهن نخواهید بود.

شیئی را در نزدیکی خود انتخاب کنید: مداد، صندلی، فنجان یا یک گیاه. آن را با نگاهتان بکاوید؛ به این معنی که با علاقۀ شدید و به نسبت کنجکاوانه به آن نگاه کنید. اشیایی را که دلبستگی فراوانی به آن‌ها دارید و خاطراتی را به یادتان می‌آورند - مانند این که آن را از کجا خریده‌اید، از چه کسی هدیه گرفته‌اید و خاطراتی از این دست - برای این تمرین به کار نبرید. همچنین از اشیایی که مطالبی روی آن‌ها نوشته شده است، مانند کتاب یا بطری چشم‌پوشی کنید؛ این‌ها تفکربرانگیز هستند. بدون فشار و آسوده، اما هشیار، توجه کامل خودتان را به آن شیء دهید و همۀ جزییات آن را در نظر بگیرید. هر فکری پدید آمد، با آن درگیر نشوید. در این لحظه، موضوع مورد نظر شما فکر نیست، بلکه دریافت حسی‌ست. آیا می‌توانید فکر را از ادراک جدا کنید؟ می‌توانید بدون آن که صدای درون سرتان اظهار نظر، نتیجه‌گیری یا مقایسه کند یا برای سر درآوردن بکوشد، نگاه کنید؟ پس از دو - سه دقیقه، اجازه دهید نگاه شما به پیرامونتان بیفتد و توجه شما با دیدن هر آنچه در مسیر نگاهتان قرار می‌گیرد، هشیار و بیدار شود.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با نویسنده
پیش گفتار
بخش یکم: فراتر از فکر
بخش دوم: نیروی لحظۀ حال
بخش سوم: من کیستم؟
بخش چهارم: بیداری
بخش پنجم: فضای درون
بخش ششم: مقصود زندگی شما
بخش هفتم: حاضر شدن
بخش هشتم: آگاهی
بخش نهم: بدن درونی
بخش دهم: یگانگی با زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یگانگی با کل زندگی: گزیده‌هایی الهام‌ بخش از کتاب جهانی نو
نویسنده
مترجمفرناز فرود
ناشر چاپیانتشارات کلک آزادگان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-7996-07-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یگانگی با کل زندگی

samira Mi
۱۴۰۲/۳/۱۸
کتابهای اکهارت تول رو وقتی بخوانید زندگیتون به دو نیمه تقسیم خواهد شد. زندگی قبل از خواندن کتابهای اکهارت و بعد از آن
راضیه محمدنیا
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
کتاب فوق العاده‌ای برای تغییر ذهنیت و تغییر دیدگاه
شادی نادری
۱۴۰۲/۱۰/۲
برای من کتاب متفاوتی بود حتما پیشنهادش میکنم بخونید
sepehr fazel
۱۴۰۲/۲/۲۲
بخونید حتما اگه به دنبال صلح و آرامش هستید
حسین ایزدی یزدی
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب بسیار عالی بود.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب یگانگی با کل زندگی

برای دریافت کتاب یگانگی با کل زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.