معرفی و دانلود کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال

عکس جلد کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال

کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال شامل سیزده داستان کوتاه برتر سال 2018 است. مجموعه‌ای که به همت علی فامیان گردآوری و ترجمه شده و از بهترین داستان‌های جایزه ادبی او. هنری به شمار می‌رود. قصه‌های این کتاب به دلیل نویسندگان متفاوتی که دارد، روایت‌هایی جذاب از روابط انسانی در سراسر دنیا را بازگو می‌کند.

درباره کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال:

جایزه ادبی او. هنری هر ساله بیست داستان منتخب از هزاران داستان کوتاه در سراسر جهان را انتخاب کرده و آن را در مجموعه‌ای منتشر می‌کند. کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال ترجمه‌ بخشی از کتاب (The O. Henry Prize stories 2018‬) به شمار می‌رود که شامل سیزده داستان برتر سال 2018 در مجلات ادبی آمریکا و کانادا است. این مجموعه از سال 2002 به همت لورا فورمن سردبیر و ویراستار آن جمع‌آوری می‌شود.

عنوان این مجموعه داستان، اژدهای خوش اقبال (Lucky Dragon) اثر ویت دین (Viet Dinh) انتخاب شده است. شما در این کتاب داستان‌های جو آن پیرد، مارجوری سلونا، ویت دین، مایکل پارکر، دونیا چوکری، توماس بت، مارک جود پویریر، جنی ژانگ، برد فلبر، مایکل پاورز، برندا واکر، استفانی ای ویگا، آن. ام رایت را خواهید شنید.

به گفته لورا فورمن این مجموعه داستان کوتاه به نوعی این واقعیت را نشان می‌دهد که جهان مملو از آدم‌ها، ماجراها و احساسات متنوع و بی‌انتهاست. چرا که شما با قصه‌هایی مواجه می‌شوید که در کشورهای مختلف دنیا از ایتالیا تا ژاپن روایت می‌شود و می‌توانید بدون وجود هیچ مرز و محدودیتی، جهان آن‌ها را کشف کنید.

داستان‌های منتخب جایزه او. هنری در سال‌های اخیر به سبک رئال و لمس موقعیت‌های معمولی نزدیک شده و از فضاهای انتزاعی و تخیلی خارج شده است.

لورا فورمن را بیشتر بشناسیم:

لورا جی فورمن (Laura Furman) نویسنده‌ای آمریکایی که بیشتر او را به خاطر ویراستاری مجموعه داستان‌های منتخب جایزه او. هنری می‌شناسند. او داستان‌هایش را تاکنون در نیویورکر، میرابلا، پلوشارز و... منتشر کرده است.

فورمن مجله داستان کوتاه آمریکا را تاسیس کرده که به خاطر آن، سه بار نامزد جایزه مجله ملی ایالات متحده شده و در حال حاضر در زمینه نویسندگی در دانشگاه تگزاس تدریس می‌کند.

نگاهی به جایزه ادبی او. هنری:

جایزه او. هنری (O Henry Prize Stories) یک جایزه سالانه آمریکایی است که با هدف تقویت هنر داستان‌نویسی کوتاه برگزار می‌شود. این جایزه به نام ویلیام سیدنی پورتر معروف به او. هنری نویسنده سرشناس آمریکایی نام‌گذاری شده و اولین بار در سال 1918 به داستان کوتاه برگزیده اهدا شد.

از میان 240 مجله در سراسر ایالات متحده و کانادا، بیست داستان برتر انگلیسی زبان شانس این را دارند که در رقابت‌های این جایزه ادبی شرکت کنند و سالیانه سه هیئت منصفه برای بررسی آثار منصوب می‌شوند. هر یک از اعضای داوری، به طور مستقل عمل می‌کنند و درباره داستان نظر می‌دهند.

کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه خارجی هستید، این کتاب صوتی برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال می‌شنویم:

خاله گانهیلد می‌گفت: گذشته انقدر چاق و چله‌ای که اگه یه دروغ بذاری زیر بغلش، هیچکس نمی‌فهمه.

البته خاله گانهیلد عضو دیگری از بدن را به کار می‌برد؛ در هر حال او بی‌مبالات بود؛ سیگار هم می‌کشید آن هم در خانواده‌ای که زن‌ها سیگار نمی‌کشیدند. مگر آن دسته از خاله بزرگ‌های هانبورگ که شوهر نازی‌شان کشته شده بود. آن خاله‌ها دود را بیرون نمی‌دادند بلکه دود را داخل سینه نگه می‌داشتند تا اینکه گلوی‌شان می‌سوخت و اشک در چشمان‌شان حلقه می‌زد.

زنان ما با کفش‌های نامناسب به استقبال زمستان‌های شمال آلمان می‌رفتند و همین باعث می‌شد که دچار سرمازدگی شوند. آنان زود ازدواج می‌کردند و با همان مردان معقول چشم آبی سر می‌کردند؛ مردانی که فقط برای جنگ به سفر می‌رفتند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
معرفی
50 دقیقه
گور کشتی: جو آن بیرد - بخش یک
39 دقیقه
گور کشتی: جو آن بیرد - بخش دو
56 دقیقه
پاسخ دندان شکن: مارجوری سلونا
36 دقیقه
اژدهای خوش اقبال: ویت دین
7 دقیقه
فروشگاه محلی: مایکل پارکر
23 دقیقه
گذشته‌ی کامل استمراری: دونیا چوکری
57 دقیقه
وارونگی مارسیا: توماس بت - بخش یک
53 دقیقه
وارونگی مارسیا: توماس بت - بخش دو
25 دقیقه
چطور غذا می‌خوریم؟: مارک جود پویریر
49 دقیقه
چرا آجر پرت می‌کنند؟ جنی ژانگ
39 دقیقه
ملکه الیزابت: برد فلبر - بخش یک
28 دقیقه
ملکه الیزابت: برد فلبر - بخش دو
17 دقیقه
کم و بیش مانند انسان: مایکل پاورز
31 دقیقه
خانه‌هایی که ترک‌شان کردیم: برندا واکر
26 دقیقه
در هر حال نگهشان می‌داریم: استفانی. ای وگا
18 دقیقه
تحویل سال: آن. ام رایت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اژدهای خوش اقبال
نویسنده
مترجمعلی فامیان
راویمریم محبوب
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال

برای دریافت کتاب صوتی اژدهای خوش اقبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.