معرفی و دانلود کتاب صوتی شفای زندگی

عکس جلد کتاب صوتی شفای زندگی
قیمت:
۱۲۴۸۰۰ 87360 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شفای زندگی

لوئیز هی در کتاب صوتی شفای زندگی، درمورد این موضوع صحبت می‌کند که علت اصلی بیماری‌های جسمی و روحی باورها و عقاید محدودکننده هستند. او تمرین‌هایی به شما ارائه می‌دهد که با کمک آن‌ها بتوانید نوع تفکر خود را تغییر دهید و کیفیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید. این کتاب پس از انتشار به پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی تبدیل شد و بیش از 50 میلیون نسخه فروش رفت.

درباره کتاب صوتی شفای زندگی:

شاید تابه‌حال اصطلاح «کارما» به گوشتان خورده باشد. این مسئله که هر چیزی به این دنیا بدهی همان را نیز دریافت می‌کنی، یا در قانون جذب این موضوع مطرح می‌شود که ذهن تو درگیر هر چیزی باشد، آن چیز خیلی زود به سمتت می‌آید؛ این‌ها همه نشان از این می‌دهد که تفکر انسان چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد و چقدر افکار مثبت و منفی می‌توانند در زندگی و آینده ما و حتی اطرافیانمان اثر بگذارند.

لوئیز ال. هی، مربی برجسته موفقیت و رشد فردی، عقیده راسخ به این موضوع دارد که اگر بخواهیم از توانایی‌های ذهنمان استفاده کنیم، می‌توانیم کنترل بدنمان را به دست بگیریم و هر چیزی را در جهت مثبتی بهبود دهیم. او بر اساس همین عقیده کتاب شفای زندگی (You Can Heal Your Life) را نوشت و در آن به این موضوع پرداخت که اگر به قدرت افکار خود ایمان داشته باشید، هر چیزی به دنیا بدهید همان را نیز از جانب طبیعت دریافت خواهید کرد.

این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری شناخته شده و به بسیاری از افراد کمک کرده تا بتوانند از طریق کنترل ذهن به‌سلامت جسم خود کمک کرده و نسبت به روان و بدنشان و رابطه این دو آگاهی پیدا کنند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات جسمی درمان یابند و بدن انسان بدون هیچ داروی شیمیایی روند بهبود خود را طی کند.

رهایی از زندان ذهن کار دشواری است که باید با انجام تمرین‌های به خصوصی به آن دست‌یافت. کتاب حاضر تمرین‌هایی برای شما در نظر گرفته است که با انجام آن‌ها می‌توانید اندیشه‌های خود را کنترل کنید و اوضاع و شرایط بهتری را بیافرینید. تجربه‌های ما از طریق اندیشه‌ها و احساسات‌مان و کلماتی که بر زبان می‌رانیم، شکل می‌گیرند.

به عقیده نویسنده چهار احساس هستند که اگر در ما مدت طولانی وجود داشته باشند، مشکلات عمده‌ای برای بدنمان ایجاد می‌کنند. این چهار حس نفرت، انتقاد، احساس گناه و ترس هستند. هر حسی که داریم، باعث جذب کسانی می‌شود که هم فرکانس با ما هستند؛ بنابراین اگر اطراف شما را افرادی پر کرده‌اند که مدام دیگران را سرزنش می‌کنند یا احساس گناه به شما می‌دهند، به درون خود نگاهی بیندازید.

لوئیز هی عقیده دارد تمامی بیماری‌های جسمی اول در ذهن شکل می‌گیرند و پس از آن به‌تمامی قسمت‌های بدن منتقل می‌شوند. تنها راه رهایی از این احساسات و عقاید مسموم بخشش خود و دیگران است. هیچ‌کسی در زندگی به‌اندازه خودمان قدرت تغییر آن را ندارد. این کتاب پر از جملات مثبت و امیدبخش است که هرکسی با شنیدن آن می‌تواند مثبت‌اندیشی را یاد بگیرد.

نویسنده همچنین به این نکته اشاره می‌کند که این کتاب برای این نیست که مخاطبان او دیگر به پزشک مراجعه نکنند، بلکه او روش‌های را معرفی کرده که افراد می‌توانند به همراه درمان‌های پزشکی برای سلامتی بیشتر خود استفاده کنند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی شفای زندگی:

- این کتاب زندگی من را برگرداند. (مارتین مک‌کاچن - هنرپیشه و خواننده بریتانیایی)
- بعد از خواندن کتاب «شفای زندگی» فهمیدم که نجات در وجود خودم است. (She Magazine)
- لوئیز ال هی، حامی بزرگ جملات تأکیدی. (Woman & Home Magazine)
- دوست داشتن خود، پایه و اساس همه خوددرمانی‌ها است. (تایمز - روزنامهٔ سراسری بریتانیایی)
- «هی» وظیفه کمک به افراد بی‌شماری برای بازگشت زندگی خود به مسیر درست را برعهده داشته است. (سان)
- یک کتاب الهام‌بخش و دوست‌داشتنی. (سان)

افتخارات کتاب صوتی شفای زندگی:

- پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی
- پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز
- پرفروش‌ترین کتاب غیرداستانی در تمامی دوران

کتاب صوتی شفای زندگی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و افرادی که قصد دارند زندگی خود را بهبود بخشند مناسب است.

لوئیز ال هی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و مربی خودیاری در سال 1926 در لس‌آنجلس به دنیا آمد. او زندگی پرفرازونشیب و عجیبی داشت و تجربه‌های سختی را پشت سر گذاشت. پس از مدتی وقتی کتاب‌های «فلورانس اسکاول شین» را مطالعه کرد فهمید که خوش‌بینی در شرایط سخت هم امکان‌پذیر است. لوئیز ال. هی (Louise Lynn Hay) خیلی زود به یکی از مشهورترین نویسندگان در حوزهٔ خودشناسی تبدیل شد و آثار زیادی در این زمینه منتشر کرد که همه آن‌ها فروش خیلی زیادی داشتند.

چند سال پس از نوشتن کتاب شفای زندگی مؤسسه‌ای تأسیس کرد که در آن تمامی آموزه‌های خود را به گوش دیگران برساند. او نام این مؤسسه را خانهٔ هی (Hay House) گذاشت.

جملات برگزیدهٔ کتاب صوتی شفای زندگی:

- به نظر من ثروت راستین با داشتن احساس نیکو نسبت به خود آغاز می‌شود.

- من معتقدم که هر به‌اصطلاح بیماری را خود ما در تن خویش می‌آفرینیم.

- تن ما مانند هر چیز دیگر زندگی، بازتاب اندیشه‌ها و اعتقادهای درونی ماست.

- من معتقدم که این حق طبیعی ماست که در تمام مدت عمر خود موفقیتی به موفقیت دیگر رهسپار باشیم.

- اگر نسبت به جایگاه این لحظهٔ خود معیارهایی چنان دور از دسترس برگزینیم که هم‌اکنون نتوانیم به آن دست یابیم همواره شکست خواهیم خورد.

- اگر سرگرم کاری هستید که به آن علاقه ندارید، اگر می‌خواهید شغل خود را عوض کنید، اگر در محل کار خود مشکل دارید، اگر بیکار هستید بهترین شیوه برای حل آن این است که با محبت شغل کنونی خود را متبرک کنید.

در بخشی از کتاب صوتی شفای زندگی می‌شنویم

سردمزاجی ناشی از ترس یا این اعتقاد است که لذت بردن از تن درست نیست. همچنین از انزجار از خود سرچشمه می‌گیرد که می‌تواند با رابطه با هم‌بستری که حساس نیست شدت یابد. عوارض پیش از عادت ماهانه که به‌صورت همه‌گیر درآمده و هم‌زمان با تبلیغات رسانه‌های گروهی افزایش‌یافته است، این تبلیغ‌ها مدام این اندیشه را القا می‌کند که باید به تن زن پودر و اسپری زد و شستشوهای مخصوص استفاده کرد تا شاید قابل‌قبول شود. درعین‌حال زنان جای برابر و مستقل خود را بازمی‌یابند و نیز زیر بمباران این عقاید منفی قرار می‌گیرند که مسائل زنانه آن‌قدرها پذیرفتنی نیست. همهٔ اینها همراه با میزان مفرط شکر و شیرینی‌هایی که این روزها مصرف می‌شود، زمینهٔ مساعدی برای عوارض پیش از عادت ماهانه می‌آفریند. همهٔ مسائل زنانه، عادت ماهانه و یائسگی، جملگی فرایندهایی به هنجار و طبیعی هستند و باید آن‌ها را به همان صورت پذیرفت.

جسم ما زیبا و شکوهمند و شگفتی‌انگیز است. من معتقدم که بیماری‌های آمیزشی تقریباً همیشه از احساس گناه جنسی ناشی می‌شود. معمولاً از این احساس نیم هشیار برمی‌خیزد که درست نیست احساس جنسی خود را نشان بدهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
مقدمه / فصل اول: آنچه معتقدم
30 دقیقه
فصل دوم: مشکل چیست؟
21 دقیقه
فصل سوم: مشکل از کجا پدید می‌آید؟
21 دقیقه
فصل چهارم: آیا حقیقت دارد؟
18 دقیقه
فصل پنجم: حالا چیکار می‌کنیم؟
33 دقیقه
فصل ششم: مقاومت در برابر دگرگونی
31 دقیقه
فصل هفتم: شیوه‌ی دگرگونی
25 دقیقه
فصل هشتم: نوسازی
25 دقیقه
فصل نهم: تمرین روزانه
12 دقیقه
بخش سوم: به کار بردن این آرمان‌ها / فصل دهم: روابط
9 دقیقه
فصل یازدهم: کار
7 دقیقه
فصل دوازدهم: موفقیت
25 دقیقه
فصل سیزدهم: ثروت
31 دقیقه
فصل چهاردهم: جسم / بخش اول
30 دقیقه
فصل چهاردهم/ بخش دوم: سردمزاجی
58 دقیقه
فصل پانزدهم: فهرست بیماری‌ها / بخش اول
42 دقیقه
فصل پانزدهم / بخش دوم: اختلالات دماغی
22 دقیقه
فصل پانزدهم/ بخش سوم: کیسه‌ی صفرا و سنگ کیسه‌ی صفرا
9 دقیقه
فصل پانزدهم/ بخش چهارم: الگوهای تازه‌ی ذهنی
17 دقیقه
بخش ویژه: جابه‌جا شدن مهره‌های ستون فقرات
37 دقیقه
فصل شانزدهم: داستان من

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شفای زندگی
نویسنده
مترجمگیتی خوشدل
راویشهین نجف زاده
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۴۸۰۰ 87360 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شفای زندگی

سهیلا زارع
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
کتاب فوق العاده ارزشمند و انگیزشی هست که روح نویسنده رو در کلمه به کلمه‌ی نوشته‌ها لمس میکنی و پیوند عمیقی با کتاب برقرار میکنی
لوییز هی یک انسان کامل و والاست که رنجهایی که از ابتدای عمرش وارد قلب و روح و جسمش شده اون رو به این درجه از اگاهی و اخلاص رسونده و باعث برقراری پیوند عمیقی بین خودش و به
خواننده کتابهاش میشه
اگر نوشته‌های کتاب واقعا بها داده بشه و بهشون عمل بشه همین یک کتاب برای تمام عمر انسان کافیه واقعا..
(البته در مورد راوی باید بگم به ندرت در بعضی بخش‌ها جمله هااشتباه خونده میشه طوری که مفهوم جمله عوض میشه اما بازم ارزش گوش دادن داره چون صدای دلنشینی دارند)
از کتابراه بسیار سپاسگزارم🙏🏻
Afsane Varzeshi
۱۴۰۱/۱۰/۲
من این کتاب رو بدلیل اینکه بسیار روان و واضح موضوعات رو توضیح میده واقعا به خوانندگان خودسازی و موفقیت پیشنهاد میکنم، اما لازمه‌ی آن کاربرد راههای پیشنهاد شده نویسنده محترم هست، این کتاب برای خوانندگان کتاب‌های خودسازی و موفقیت و کسانی که کم و بیش مدیتیشن میکنن و واقعا به الوهیت معتقد هستن پیشنهاد میکنم،
در جهانم همه چیز نیکوست
این جمله در کتاب بسیار قابل تفسیر هست و من هر روز این جمله رو به خودم یاد آوری میکنم.
۵ ستاره واقعا برازنده‌ی این نویسنده‌ی کتاب کمه. فقط کسانی کتاب‌های این چنینی رو دوست دارن کهحوصله به خرج بدهند و از جان دل به تک تک جمله‌ها گوش بدن
حمیدرضا قره باغی
۱۴۰۱/۶/۳۱
این کتاب شاید تاثیر گذارترین کتابی صوتی بود که من شنیدم. سال گذشته کتاب به صورت فیزیکی دستم رسید ‌ولی ظاهرا قسمت نبود اون روز بخونمش و الان بعد از گوش دادن یک مرتبه کتاب درهای زیادی از شفا و آگاهی به روم باز شد و شروع کردم به تمرین‌های کلمات تاکیدی و شفای خود و شکر خدا خیلی هم سریع و قدرتمند نتیجه داد. این کتاب رو به همه دوستان در هر سنی که هستند در هر جایگاهی که هستند توصیه میکنم. امیدوارم زندگی شما هم پس از شنیدم این اثر ارزشمند شفا پیدا کنه.
Mojde Darabi
۱۴۰۰/۷/۲۱
کتاب شفای زندگی با ترجمه گیتی خوشدل و صدای بسیار زیبا و خوانش حرفه‌ای خانم نجف‌زاده یک اثر بی‌نظیر است.
به لطف خوانش بسیار زیبای خانم شهین ‌دخت نجف‌زاده، درک و برقراری ارتباط با مطالب کتاب به قدری آسان انجام میشود که انگار نویسنده دارد برای شما کتاب میخواند.
ارایه این کتاب باارزش در کتابراه جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
Mehdi Akhound
۱۴۰۰/۵/۲۵
این کتاب برای کسانی که کتاب‌های راز و مثل آن که در مورد قانون جذب صحبت میکنند و همچنین صحبت‌های اساتیدی که در مورد کنترل ذهن، مثبت اندیشی و... صحبت میکنند را شنیده‌اند پر از مطالب تکراریست و چیزی به آن‌ها اضافه نمیکند، از طرفی صدای گوینده بیشتر به درد قصه گویی قبل از خواب میخورد تا این کتاب پیشنهاد انگیزشی
کلا میکنم کتاب‌های روانشناسی، موفقیت و توسعه فردی را صوتی گوش ندیدن و حتی الامکان از رو بخوانید زیرا اثر کلمات در ذهن خواننده به مراتب بیشتر از کتابهای صوتی هستند
موفق باشید
اکرم السادات حسینی زری
۱۴۰۱/۹/۱۹
من عاشق این تیپ نوشته‌ها هستم و از جوونیام با این کتاب مأنوس بودم و مثل کتاب دعا مرتب تکرارشون میگردم و واقعا هم مفیدند، باید این مطالب را تکرار کرد چون زندگی دائما با تغییرات خوب و بد همراهِ و شرایط مدام تغییر می‌کنه و ما باید بااین تغییرات همراه و ساخته بشیم، که همین نوشته‌ها به گذر ما از کانال زندگی و پیش آمدهاش کمک می‌کنه. ممنون از شما و از لوییز هی، عشق جاویدان همراهتان باد.
mohsen arjmand
۱۴۰۱/۱/۲۳
من نمیدونم چرا خیلی‌ها این جور کتابها رو توهم میدنن؟!!!! شما برای چگونگی خوابی که میبینید منطقی دارید؟؟؟ برای قوه تخیل و رویا که (اختراعات بشر) تبدیل به واقعیت میشه منطقی دارید؟؟؟ پذیرش و باور به چنین کتابهایی نیاز به قوه منطق نداره که محدود کننده است و کنترل گر. بلکه نیاز به خودآگاهی و ارتباط با درون قدرتمند خودتون داره. برای همتون آرزو دارم 😍😍😍
لاله لشکری
۱۴۰۲/۲/۲۴
خیلی عالیه. تفکرم رو نسبت به زندگی تغییر داد. شفا بالاترین مرتبه است. زمانی در زندگی حاصل میشه که بپذیریم تمام جهان بیرون از درون خودمون سرچشمه میگیره. ودرونیت خودمون رو اصلاح کنیم و به شناخت و درک خودمون برسیم و در واقع خودمون رو مطالعه و زندگی کنیم. هرگاه هرشخصی خودشو اصلاح کنه، خود به خود جهان پیرامونش اصلاح میشه و در واقع شفا صورت میگیره.
فاطمه عرب
۱۴۰۱/۷/۳
ممنون به خاطر اینکه با تهیه این کتاب‌های انگیزشی مثبت خانه‌ها را پرانرژی و برکت و فراوانی را به خانه‌ها دعوت می‌کنید👌🏻
من خودم یکی از طرفداران قوی کتابراه هستم و گوش دادن به این کتاب را به بیمارانم در مطب توصیه می‌کنم، کتابی عالی برای کسانی که می‌خواهند زندگی‌شان عوض شود و ارتقا پیدا کند.
لیلا ابراهیمی
۱۴۰۲/۳/۱۷
عالی بود و خیلی شبیه به کتاب فلورانس اسکاوینجی هست اما با این تفاوت که درباره کودک درون بیشتر صحبت میکند و تمام مشکلات در کودکی ریشه یابی میکند که خب در بسیاری از موارد کمک کننده هست اما در بعضی موارد هم خب با واقعیت زندگی من صدق نمیکرد در کل تاب خوبیست و به نظرم علت خیلی از مشکلاتمان را میابیم
فرشته محمدیان
۱۴۰۲/۷/۲۴
این کتاب رو چندبار خوندم و عالیه. فقط در نظر داشته باشید که ماها تو بمباران حواشی و اخبار منفی قرار گرفتیم و با یکبار خوندن و رها کردن این جور کتابا به نتیجه نمیرسیم. باید انقدر خودمون رو با جملات تاکیدی این کتاب حبس کنیم تا جزو هوشیاریمون بشه و تاثیرشو بهتر ببینیم.
عسل مهاجران
۱۴۰۲/۱/۹
کتاب جالبی است که نگاه ما را به زندگی و مشکلمان و بیماری‌ها تغییر میدهد و بیان میکند که هر مشکل و مرضی ریشه در نوع تفکر و الگوهای ذهنی ما دارد که در ناخودآگاه ما نفوذ کرده است. و با تغییر این الگوها به الگوهایی مثبت میتوانیم تغییرات مثبتی را در زندگی خود ببینیم.
حسن آبیاری
۱۴۰۱/۸/۱۷
گاهی باید از دنیای علم و اثبات و نظریه‌ها بیرون بیایم.
لوئیز ال هی در شفای زندگی شنیدنی‌هایی دارد که در هیچ آزمایشگاهی تایید نشده‌اند ولی همه‌ی ما با آن زندگی خواهیم کرد.
این کتاب فقط با ترجمه گیتی خوشدل خیلی خیلی بیشتر از بهای آن می‌لرزد.
لیلا
۱۴۰۱/۸/۲
این کتاب فوق العاده اس. این کتابو خودم دارم وخوندمش. الانم خواستم صوتبشو بگیرم. کتابیه که کل زندگی منو تغییرداد. وفوق العاده تاثیرگذاره. البته به شرط اینکه تمرینات آینه وتمرینات گفته شده رو انجام بدید. ممنون ازکتابراه بخاطر کتابهای خوبش
آرزو
۱۴۰۱/۷/۲۳
خیلی عالی خیلی... هر فصلش رو جا داره بارها گوش داد یا خوند، بعضی از کتابها میلیونی ارزش دارن بعضی‌ها هم قابل بیان نیستن نمیتونم برای خوب بودن این کتاب مبلغ بزارم بس که آموزنده و شفاف و روان و پر باره. کاش این کتابها توی دبیرستان یا دانشگاهها تدریس می‌شد
مشاهده همه نظرات 136

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شفای زندگی

برای دریافت کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.