معرفی و دانلود کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب

عکس جلد کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب
قیمت:
۴۶۸۰۰ 32760 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب

اگر دوست دارید به درک بهتری نسبت به آنچه که هستید برسید، کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب نوشته‌ی جک کنفیلد و دی. دی واتکینز را گوش کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با استفاده از قانون جذب به شکلی آگاهانه مسیر زندگی خود را متحول سازید.

درباره کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب:

آیا شما هم دوست دارید در مسیری هموار قرار بگیرید و به اهداف و آرزوهای بزرگ خود دست پیدا کنید؟ قانون جذب به شما کمک می‌کند تا دروازه‌های آینده را به‌سوی خود باز کنید و زندگی مورد علاقهٔ خود را خلق نمایید. این قانون از زمان‌های قدیم وجود داشت اما زمانی که «راندا برن» تصمیم گرفت کتاب «راز» را بنویسد، توجه همه را به‌سوی آن جلب کرد. اما قانون جذب چگونه کار می‌کند؟

پیام اصلی قانون جذب این است که افکار قدرت خیلی زیادی دارند و باقدرت فکر می‌توانید اتفاقات مثبت و منفی را به سمت زندگی خود بکشانید. اگر یاد بگیرید چگونه مثبت فکر کنید، اولین قدم را برای قرارگرفتن در مسیر دستیابی به آرزوهایتان برداشته‌اید. یکی از نویسندگانی که سعی در آموزش قانون جذب به مخاطبان خود دارد، جک کنفیلد است. او و دی. دی واتکینز (D.D. Watkins) در کتاب کلید کاربردی قانون جذب (Jack Canfield's key to living the law of attraction) به شما یاد می‌دهند که چطور از این انرژی‌های مثبت برای رسیدن به آرزوهایتان استفاده کنید.

جک کنفیلد خود جزو افرادی است که از طریق قانون جذب موفق شد به خواسته‌های خود دست پیدا کند. حالا در این کتاب نتیجه تجربه‌هایش را با شما در میان گذاشته و راهکارهایی را که استفاده کرده، به شما نیز آموزش داده است. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید از قانون جذب به‌راحتی استفاده کنید و به اهدافی که دارید، نزدیک‌تر شوید.

با یادگیری این قانون شناخت بیشتری از خود خواهید داشت و درک خواهید کرد که واقعاً چه کسی هستید و چرا در این جهان حضور دارید. با شنیدن کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب متوجه می‌شوید که شما چه نسبت به این موضوع آگاه باشید یا نباشید، قانون جذب در زندگی‌تان تأثیر می‌گذارد. پس بهتر است که از آن در جهت رسیدن به اهدافتان بهره‌مند شوید.

آرزوی شما هرچه باشد، رسیدن به ثروت، عشق، شادی یا موفقیت فرقی نمی‌کند. قانون جذب تنها زمانی اثر می‌کند که شما به سمت کائنات انرژی بفرستید و مدتی بعد آن انرژی را به شکل مادی دریافت کنید. شاید به این نکته دقت کرده باشید که زمانی که چیزی می‌خواستید دقیقاً به آن نرسیدید و نوع دیگری از آن خواسته را به شکل دیگری دریافت کرده‌اید. این موضوع به این دلیل است منبع عظیم انرژی در کل جهان یا همان پروردگار عالم، آن چیزی را به شما داده که بیشتر از همه به صلاح شما بوده است.

کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید در مسیر رسیدن به رؤیاها و خواسته‌هایتان گام بردارید و به هر چیزی که می‌خواهید برسید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین آن دسته از افرادی که به کتاب‌های موفقیت و توسعه فردی علاقه دارند، حتما این کتاب را تهیه کنند.

با جک کنفیلد بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده، سخنران انگیزشی، مربی موفقیت و کارآفرین برجسته در سال 1944 در آمریکا متولد شد. او دوران نوجوانی خود را در ویلینگ در غرب ویرجینیا سپری کرد و در سال 1962 از مؤسسه نظامی لنسلی فارغ‌التحصیل شد. جک کنفیلد (Jack Canfield) مدرک کارشناسی خود را در رشته تاریخ چین از دانشگاه هاروارد و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه ماساچوست امهرست دریافت کرد.

وی در سال 1981 مدرک دکترای افتخاری خود را از دانشگاه سانتا مونیکا دریافت کرد. کنفیلد از نویسندگان مجموعه کتاب‌های «سوپ مرغ برای روح» است که در سراسر دنیا 500 میلیون نسخه به فروش رسید و به بیش از 40 زبان ترجمه شد. از جمله کتاب‌های پرطرفدار این نویسنده مشهور می‌توان به «درود بر خودم»، «مرواریدهای درایت»، «غذای جان برای نوجوانان» و «مبانی موفقیت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب می‌شنویم:

بر روی هرآنچه دلت می‌خواهد در زندگی‌ات خلق شود تعمق کن. هر زمینه‌ای از زندگی‌ات را مدنظر قرار بده و بر هرآنچه می‌خواهی متمرکز شو، نه هرآنچه نمی‌خواهی. با حقیقت درونی خودت رؤیاها، اهداف و خواسته‌های قلبی‌ات در تماس باش. آن‌ها را گرامی بدار و بدون ترس، شرمندگی یا هر قید و بندی آن‌ها را از آن خودت کن.

خواسته‌ها و آرمان‌های تو تحت تأیید و تصدیق دیگران قرار ندارد. خواسته‌های تو فقط و فقط متعلق به خودت هستند. اما برای رسیدن به آن‌ها باید مشخص‌شان کنی. تو سزاوار هستی که در زندگی واقعاً به هرآنچه دلت می‌خواهد برسی و تمام رؤیاهای تو اگر برایت مهم باشند اعتبار و ارزش دارند. مهم نیست اگر رؤیای رابطهٔ رمانتیک، خودروی نو، مهارتی جدید، تعطیلات یا رونق مالی را در سر می‌پرورانید.

به‌هرحال برخلاف باور عموم اشتیاق به مال و ثروت هیچ عیب و ایرادی ندارد. تو با داشتن سرمایه‌ای کلان در بانک می‌توانی کارهای خیلی زیادی در دنیا انجام دهی. صرفاً چسبیدن دودستی به پول است که مشکل‌ساز می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
مقدمه / بخش یک: قانون جذب
7 دقیقه
بخش دو: تو چه هستی؟ تو انرژی هستی
16 دقیقه
بخش سه: تو که هستی؟
17 دقیقه
بخش چهار: احساسات
11 دقیقه
بخش پنج: تمرکز بر جنبه‌های مثبت
10 دقیقه
بخش شش: وفور نعمت
12 دقیقه
بخش هفت: مقصود و شور و شوق
21 دقیقه
بخش هشت: رویاهایت را مشخص کن
6 دقیقه
بخش نه: کاربرد قانون جذب
14 دقیقه
بخش ده: عبارات تاکیدی
22 دقیقه
بخش یازده: تجسم
17 دقیقه
بخش دوازده: نگرش
10 دقیقه
بخش سیزده: دعا و مراقبه
10 دقیقه
بخش چهارده: اقدام
7 دقیقه
بخش پانزده: باور

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب
نویسنده،
مترجمنفیسه معتکف
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۶۸۰۰ 32760 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب

صنم صارمی
۱۴۰۱/۱/۱۰
جک کنفید از اساتید فیلم راز بود من خیلی از خوندن این کتاب لذت بردم حدود ۱۰ ساله کتابهای انگیزشی میخونم و تاثیرش توزندگیم فوق العاده بوده. ترجمه خانم معتکف هم که همیشه عالیه. خوندن خود این کتاب ارتعاش مالیتون رو بالا میبره. باور های ما هستند که زندگی ما رو ساختن. بخونیدش.
رویا
۱۴۰۲/۶/۶
سلام و درود فراوان
کتاب کلید کاربردی قانون جذب یکی کتابهای فوق العاده است شنیده‌ام راهکار‌های که ارائه می‌دهد بی نظیر و عالی است به دوستان پیشنهاد می‌حتماً این کتاب را گوش کنند.
با سپاس از کتابراه
سالار رحیمی کیا
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
یه کتاب جمع و جور واسه شناخت و کاربرد قانون جذب در زندگی. شاید همین یک کتاب برای یادگیری استفاده از این قانون طلایی کافی باشد.
من شخصا این قانون را در ریزترین موقعیت‌های زندگی بکار میگیرم و بهترین نتایج رو ازش دیدم.
مهدی فرهمندیان
۱۴۰۲/۳/۳
این کتاب صوتی به معنی واقعی کاربردی و گره گشاست، در عین کوتاهی و خلاصه بودن بسیار واضح و شیرین است.
احمد کاشی
۱۴۰۱/۱/۴
با پشتکار باید جلو رفت اگر می‌خواهید نتیجه بگیرید و البته صبر و صبر و صبر داشته باشید
Amir Beygian
۱۴۰۱/۴/۱۷
کتاب فوق العاده زیبا و درعین حال با نگارش عالی بهتون پیشنهاد میکنم حتما بخونید
زینب شریفی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
بسیار خوب و انگیزشی و انرژی مثبت و عالی است.
هلیا نبوی
۱۴۰۱/۱/۱۷
بسیار تاثیرگذار و متحول کننده.
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
قانونی جهانی برای تبیین آرزوهای شما
milad farzanegan
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیار عالی بود و‌کار امد
بهرام طاهری
۱۴۰۲/۹/۵
کتاب خوبی هست
نکات خوبی داره
Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۲/۲۹
کتابی مفید و پرمحتواست.
لارا فرزاد
۱۴۰۲/۲/۲۰
کتاب کامل و سودمندیه.
اردشیر بدیعی
۱۴۰۲/۲/۱
این یک کتاب نیست یک نقشه گنج است
مجتبی علیزاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
کتاب خوبیه ارزش خوندن داره
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب

برای دریافت کتاب صوتی کلید کاربردی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.