کتاب‌های انتشارات نقش و نگار

درباره‌ی انتشارات نقش و نگار

انتشارات نقش و نگار فعالیت خود را در سال 1372 در حوزه‌ی نشر کتاب آغاز کرد. کتاب‌های این ناشر را می‌توانید در قفسه‌های مربوط به سینما، فلسفه، روان‌شناسی، ادبیات و علوم اجتماعی پیدا کنید.

لازم به ذکر است که «نشر امضا» انشعابی از انتشارات نقش و نگار به شمار می‌آید.

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات نقش و نگار

از میان آثار چاپی منتشرشده از سوی انتشارات نقش و نگار، پنج مورد از پرفروش‌ترین عناوین عبارت‌اند از: «چهار اثر فلورانس اسکاول شین»، «در زندگی سخت نگیرید» نوشته‌ی ریچارد کارلسون، «مغز آشفته» اثر الک مونی، «بیمار خاموش» تألیف الکس مایکلیدیس، و کتاب پرطرفدار «مردان مریخی، زنان ونوسی» اثری از جان گری.

نقش و نگار

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی انتشارات نقش و نگار

انتشارات نقش و نگار از دی‌ماه سال 1396 همکاری خود را با کتابراه کلید زد. از میان آثار منتشرشده‌ی این ناشر در کتابراه، کتاب صوتی پرفروش و محبوب چهار اثر فلورانس اسکاول‌ شین، کتاب در زندگی سخت نگیرید، اثری از مارتین راسمن با عنوان «تصویرسازی ذهنی»، کتابی درباره‌ی مدیریت ذهن و زندگی با نام مغز آشفته، و مجموعه‌ای از مقالات و نوشته‌های یکی از درخشان‌ترین و مشهورترین دانشمندان جهان، استیون هاوکینگ، با عنوان «پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ» با بیشترین میزان فروش و استقبال مواجه شده‌اند.

برای خرید کتاب‌های انتشارات نقش و نگار در دو قالب الکترونیکی و صوتی می‌توانید به سایت و اپلیکیشن کتابراه مراجعه نمایید.

چگونه از رد شدن نترسیم
و پس از ۱۰۰ روز
شکست ناپذیر شویم

دریافت کتاب

من با خرس‌ها هستم: داستان‌هایی از یک سیاره زخمی

من با خرس‌ها هستم: داستان‌هایی از یک سیاره زخمی
امروز باز هم یکی از خبرها درمورد آب شدن یخ‌های قطب جنوب بود! این موضوع و اتفاقات دیگری چون آتش‌سوزی‌ها، خشک شدن تالاب‌ها و سیل، نشان می‌دهند تغییرات آب و هوایی چقدر جدی هستند. کتاب «من با خرس‌ها هستم» مجموعه‌ داستان‌هایی درمورد آینده‌ا‌ی احتمالی با محوریت بحران‌های زیست‌محیطی است که به قلم نویسندگان مختلف به نگارش درآمده.
59000 تومان
دریافت کتاب

در زندگی سخت نگیرید: 100 روش آسان کردن زندگی

در زندگی سخت نگیرید: 100 روش آسان کردن زندگی
در یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز، می‌آموزیم که چگونه سخت نگیریم! ریچارد کارلسون در کتاب «در زندگی سخت نگیرید» راهنمایی برای زندگی کردن در اختیار ما قرار می‌دهد و کمکمان می‌کند تا با به کار بستن 100 روش کاربردی با خود و دیگران ارتباط بهتری برقرار کنیم.
69000 34500 تومان
دریافت کتاب

زندگی دروغین بزرگسال‌ها

زندگی دروغین بزرگسال‌ها
داستان دختری نوجوان که در کشاکش احساساتی پیچیده قرار می‌گیرد! النا فرانته در کتاب پرفروش «زندگی دروغین بزرگسال‌ها» از دختری به نام جووانا می‌گوید که ناگهان نگاهش نسبت به خودش تغییر می‌کند. رمان حاضر کتاب برگزیده‌ی سال 2020 از نگاه بسیاری از نشریات است.
89000 تومان
دریافت کتاب

نسخه‌های زندگی: درس‌هایی الهام‌بخش برای یک زندگی پر مهر و شادمان

نسخه‌های زندگی: درس‌هایی الهام‌بخش برای یک زندگی پر مهر و شادمان
آیا به دنبال راه‌هایی برای کنار آمدن با ناملایمات هستید؟ می‌خواهید زندگی شادتری داشته باشید؟ کتاب «نسخه‌های زندگی» راهنمایی برای شاد زیستن به شمار می‌آید و شما با استفاده از داستان‌های آن خواهید آموخت که چگونه از سردرگمی و بلاتکلیفی رهایی یابید و در مسیر درست قدم بردارید. برنی اس سیگل راه‌های جدیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما از وضعیتی که در آن هستید نجات می‌یابید.
79000 تومان
دریافت کتاب

پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ

پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ
آیا جهان دیگری وجود دارد؟ آیا سفر در زمان ممکن است؟ آیا زندگی هوشمند دیگری در جهان وجود دارد؟ آیا خدایی وجود دارد؟ آیا قادر به پیش‌بینی آینده هستیم؟ استیون هاوکینگ به عنوان یکی از درخشان‌ترین و مشهورترین دانشمندان جهان در کتاب «پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ» به تمام این دغدغه‌ها می‌پردازد و از بزرگترین اسرار کائنات پرده برمی‌دارد.
65000 32500 تومان
دریافت کتاب

تاثیر در اولین برخورد

تاثیر در اولین برخورد
شاید برایتان پیش آمده باشد که در برخورد اول با کسی ناخودآگاه و بدون دلیل روشنی به او حس خوبی ندارید. این موضوع نشان‌دهنده صحت این مسئله است که اولین دیدار تاثیر خیلی مهمی بر روی افراد دارد. اما در اولین برخوردها چگونه باید رفتار کنیم که ما را دوست داشته باشند؟ کتاب «تاثیر در اولین برخورد» به شما یاد می‌دهد در اولین ملاقات با دیگران تاثیر خوبی بر از خود به جا بگذارید و ارتباطات بهتر و موثرتری داشته باشید.
69000 34500 تومان
دریافت کتاب

حامی درون: خلق انرژی‌های مثبت

حامی درون: خلق انرژی‌های مثبت
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شخص یا اشخاص خاصی انرژی شما را می‌گیرند و حالتان را بد می‌کنند. دلیل این موضوع میزان و نوع فرکانس‌هایی است که از آن‌ها ساطع می‌شود. هر عمل، حرف یا فکری که در شما ایجاد می‌شود، ارتعاش خاص خود را دارد که بر فضا و انسان‌های اطرافتان نیز تاثیر می‌گذارد. طبق قوانین فیزیک همه چیز در این دنیا انرژی است و هرکدام از ما مغناطیس منحصربه فردی داریم. اگر دوست دارید از مطالب مربوط به انرژی درمانی بیشتر بدانید، کتاب «حامی درون» را بخوانید.
45000 22500 تومان
دریافت کتاب